Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Dat de de rechters hebben gewraakt in de zaak tegen de tramschutters![]()
Hebben de nabestaanden nog niet genoeg ellende gehad van de achterlijke
chanicha schreef:Dat de de rechters hebben gewraakt in de zaak tegen de tramschutters![]()
Hebben de nabestaanden nog niet genoeg ellende gehad van de achterlijke
LukieBradley schreef:chanicha schreef:Dan nog! Ik vind het een erg egoïstische actie!
Wat bedoelen jullie met gewraakt? Ik ben blond![]()
Ik heb een stukje gezien dat de dader gewoon zat te lachen en doen. Hulde voor de vader die zijn mond gewoon open deed e de waarheid zei.
Ik kon gewoon niet kijken naar die mafklapper
LukieBradley schreef:Oké dat heet dus wraken. Bedankt voor je uitleg en link.
Dat wist ik echt niet.
Wat een idioot dan trouwens. Je wil toch gewoon dat de dader berecht word??
LukieBradley schreef:Oké dat heet dus wraken. Bedankt voor je uitleg en link.
Dat wist ik echt niet.
Wat een idioot dan trouwens. Je wil toch gewoon dat de dader berecht word??
MarJon schreef:In dit geval was het de juridische adviseur van het slachtoffer. Het slachtoffer heeft geprobeerd via een kort geding beelden te krijgen van de aanslag. Hij vindt namelijk dat er geen sprake is van bedreiging (met terroristisch oogmerk) maar van poging tot moord. Het slachtoffer zegt dat hij op het verkeerde been is gezet door de recherche en justitie.
Hierdoor heeft het slachtoffer een verzoek tot aanhouding (dit houdt in dat hij de rechtszaak wou uitstellen) gedaan. Deze is maandag afgewezen door de rechtbank. En nu wraakt hij de rechtbank.
Hij wil dus zeker dat de dader wordt berecht, maar hij wil dat dit op andere gronden (in zijn geval) gebeurt dan nu.
Rebecca schreef:Tegelijk een zelfde bod op marktplaats , 1 kan het morgen halen en de ander woont ver weg. Wil niemand teleurstellen