Esther schreef:Vorige week zondag iets besteld, bericht gehad dat pakket verstuurd is.
Daarna blijft de t&t op 'nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL' staan.
Dus je hebt een pakket weggebracht en daarna heeft PostNL al kwijt gemaakt, best knap omdat het ook nog eens op Texel is gebeurt. Lijkt me toch niet dat het daar erg onoverzichtelijk is.
Dit klinkt alsof er een verzending is aangemaakt door het bedrijf, maar het pakket nog niet bij postNL is gekomen.
Ik heb dat ook wel eens in mijn app, pas als het pakket daadwerkelijk met postNL mee is wordt de status veranderd.
De hele tijd dus voor Jan met de korte achternaam zitten wachten. Grrr....
heb al een aantal aangegeven om te bezorgen bij afhaalpunt van dhl, de andere waarbij het mogelijk was om te laten bezorgen op woensdag. Dan ben ik de hele dag thuis. Wel hinderlijk dat zooplus niet in 1 pakket verstuurd maar gespreid. In totaal 8 pakketten voor 1 bestelling pfff.
Dat is dan de vervanger van de vorige onterecht retour die ook al niet aankomt. De verzender is inmiddels door de producten heen dus een vervanger van de vervanger opsturen kan niet meer.