Relaxed schreef:Obstacle run? Ben je niet goed ofzo Dank u, dat dacht ik ook. Ik kijk wel.Eten en drinken kan ik wel weer
Relaxed schreef:Obstacle run? Ben je niet goed ofzo Ik doe niet mee hoor.. Een escape room nog tot daar aan toe.. Ik zeg eten of lunchen of iets in die trant.. En op jacht hoef ik niet. Van mij is overigens iedereen welkom capopjekop.
Heb net groen licht van de chirurg om voorzichtig wat te gaan doen dus nee geen obstacle run.....rustig aan!
Ailill schreef:Relaxed schreef:Obstacle run? Ben je niet goed ofzo Perfect voor een 1e date Hahaha nou ik was brutaal en heb ja gezegd tegen de sauna op een eerste date.......misschien krijg ik nog cold feet, duurt nog ff
capopjekop schreef:Dan liever ergens piemels kleien ofxo Escape room ook tofJa Haha Piemels kleien Mij lijkt een meeting ook wel leuk Maar dit 30 km onder Eindhoven Alles is ver weg vanaf hier
daffodil schreef:Ailill schreef:Perfect voor een 1e date Hahaha nou ik was brutaal en heb ja gezegd tegen de sauna op een eerste date.......misschien krijg ik nog cold feet, duurt nog ffHeb ik ook eens gedaan, beviel goed
Ik vind meeten ook altijd leuk. De vorige meeting uit dit topic was ook geslaagd. Toen gingen we sushi eten en carnaval vieren in Zwolle.
Ailill schreef:Het kan aan de wijn liggen, maar wat denken jullie van eens meeten vanuit dit topic?#BegonIkHierNietEerderOver?Is al eens eerder gedaan oh, misschien had ik eerst even refresh moeten klikken
Ik vind het ook wel leuk, een meet! Ben heel lang niet zo actief geweest in dit topic maar ik kom weer op gang... Iemand opperde sauna op de eerste date? Ideetje
Ik heb precies hetzelfde Rytir.Heb lange tijd niet gedate en totaal niet bezig geweest met datingapps.
MarlindeRooz schreef:Zolang we maar geen sushi gaan eten is het prima. Dat vreet ik écht niet. High five!Dan ga ik ook echt niet mee.. Doe dan maar tapas.
Ailill schreef:Ik zit al aan de tapas as we speak Vast niet net zo lekker als Sure_Lee en ik het vanavond hadden!!!
Silly1972 schreef:Relaxed schreef:Obstacle run? Ben je niet goed ofzo Hahhahhahaha sportief niet aan jou besteed? Neen, ga nog liever dood dan zoiets doen
Ailill schreef:Obstacle run is altijd leuk, maar wel een gedoe als meeting. Ergens wat eten kan, of lunch?Ja een obstacle run is leuk !Hier inmiddels heel wat dates verder met mijn Tinderdate
Relaxed schreef:Neen, ga nog liever dood dan zoiets doen Haha ik vind het wel leuk, maar ga halverwege dood, schiet niet op dan he. Maar ja, ben denk ik ook wel iets ouder dan de meeste hier.