Ik vind ze prachtig maar niet met een broek. Dat vind ik een beetje raar staan. Maar dat kan ook komen door de combi met het hemdje en je jas. Denk als je er een oversized gebreide trui bij aantrekt en een andere kleur broek dat het al leuker is. Met een jurk of rokje vind ik het wel heel leuk!
Es_ther
Geplaatst: 31-10-19 08:54
Ik vind overknees over het algemeen niet mooi, sorry!
Ik vind overknees prachtig, maar wel gecombineerd met donkere kleding!
Als je skinny en overknees aantrekt, moet de bovenkant wel wat losser vallen, anders wordt het te snel ordinair.
Je kunt het goed hebben! Het is ook de mindset. Overknees zijn alleen geschikt voor bepaalde lichaamsfiguren/kledingstijlen. En.... het is iets wat je weinig ziet. Dus dan is het anders - en dus vaak niet mooi...
Bedankt voor al het advies! Geen sorry hoor, ik waardeer alle eerlijkheid, en het bevestigt wel wat ik onbewust ook al voelde. Ik ga ze toch terugsturen, ben nog niet helemaal aan ze toe en heb nu meer het idee dat de laars mij draagt ipv andersom.
Slim, bij twijfel idd terug sturen, ik vind ze alleen mooi ook onder jurkjes, rokken met een broek doet t me altijd denken aan puss in boots
Gisteren neutraal gekleed, zwarte broek, laarsjes en nette hakken, was een goede keuze, bij beide door naar 2de ronde
Vandaag wel lekker weer helemaal ik:
Heb mijn jurkjes van alie ook binnen, 1 is geweldig de ander doorschijnt volledig, waardeloos... krijg als t goed is vandaag ook weer jurkje binnen van united wardrobe en dan kan ik weer even jeej:D
Es_ther
Geplaatst: 31-10-19 16:46
Ik ben vandaag lekker basic in m’n zwarte trui
Bhodi
Geplaatst: 31-10-19 19:12
Hee allemaal,
Voor een verjaardag ben ik op zoek naar een zwart glitter item. Ik kom er alleen echt niet uit.. bij voorkeur een top/blouse/trui/vest/blazer bovenkleding dus en met lange mouwen, niet doorschijnend. Het mag ook een top met bijpassend vest zijn help help help. Zouden jullie me kunnen helpen?
P.S. een leuke opvallende glitter schoen mag ook altijd (wel een beetje voor een kleine prijs)