DeMolenhoek schreef:Werkuniform etc kan je de stof niet kiezen. Mijn vriend moet er ook vaak deftig uitzien dus denk aan kostuumbroek en hemd etc.
Laten stomen? Of hem zelf verantwoordelijk maken voor het strijken van zijn kleding?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik strijk niets. Ik heb ergens een strijkplank, die 13 jaar geleden in de kast is gezet toen ik hier ging wonen. Die is er nog niet uit geweest sindsdien.
Nederlands
nanaar Duits.
Maar was het een leuk huis? Ga je er voor?
Justme_Lisaa schreef:lenaa_tje schreef:Dankjewel. Zo naar alles wat ik doe voelt als top sport verschrikkelijk!
Vergeet je je niet ziek te melden eventueel op je werk? Scheelt je vakantiedagen en ziek is gewoon ziek hoor!
Foaly schreef:Dat sommige mensen (vrienden) van mijn leeftijd een schitterend huis van 4 ton hebben kunnen kopen en dat ik hier vastzit in een veel te duur huurappartement, met een te laag salaris en een te hoge studieschuld om maar te denken aan een eigen huis. Gun het ze echt wel, maar sloeg wel een beetje groen uit toen ze heel trots de foto's op funda lieten zien
black_kelpie schreef:Dat gisteren de relatie van mijn buren uit gingna wederom een spectaculaire ruzie waarbij van alles door het huis vloog maar dat hij gisteravond, toen alle troost-vriendinnen weer weg waren, terug kwam en het nu weer aan is
CandyArmando schreef:black_kelpie schreef:Dat gisteren de relatie van mijn buren uit gingna wederom een spectaculaire ruzie waarbij van alles door het huis vloog maar dat hij gisteravond, toen alle troost-vriendinnen weer weg waren, terug kwam en het nu weer aan is
Oei oei oei... Ken er nog zo.. Ruzie maken met politie etc.. En dag nadien is het of er niks gebeurt isziek word ik er gwn van...
DeMolenhoek schreef:Hebben wij bewust niet omdat wij vinden dat kleding veel sneller kapot gaat. Maar goed. Vriend is nu weg met vader en ga straks gewoon aangeven dat hij maar gewoon niets meer moet doen. Kan ik ook geen verwachtingen hebben. Want vertrekken is hij echt niet van plan.
Klinkt leuk om dan de politie te bellen maar dat trek ik even niet om nog meer drama te krijgen.
Shaggy09 schreef:Even tussendoor, voor de dames die een hekel aan strijken hebben, je hebt tegenwoordig voor weinig geld een stoomapparaat. Is super makkelijk en snel in gebruikIk haat strijken ook maar met zo'n ding is het zo gepiept.