Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 18:04

DeMolenhoek schreef:
Werkuniform etc kan je de stof niet kiezen. Mijn vriend moet er ook vaak deftig uitzien dus denk aan kostuumbroek en hemd etc.

Laten stomen? Of hem zelf verantwoordelijk maken voor het strijken van zijn kleding?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 18:06

Anoniem schreef:
Ik strijk niets. Ik heb ergens een strijkplank, die 13 jaar geleden in de kast is gezet toen ik hier ging wonen. Die is er nog niet uit geweest sindsdien.

:o Nederlands na naar Duits.
Maar was het een leuk huis? Ga je er voor?

Verrek jaaa sorry na en naar is een probleempje van mij _O-

Maar ja opzich gaan we ervoor maar we zijn over een paar dingen nog duidelijkheid nodig.
Sws zijn mijn zusje en ik al langerr op zoek en dit sluit opzich redelijk aan op dat wat wij willen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 18:12

Ik duim voor jullie! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 18:32

Ik uit gewoon mijn frustratie. Bedankt voor het helpen mee denken maar normaal heb ik maar 1 mand strijk per week. Nu heb ik het gewoon te lang uitgesteld door burn out. Momenteel ben ik het aan het aanpakken. Vriend is huis aan het verbouwen dus ik vind niet dat ik dit ook nog moet verwachtten van hem. Toch bedankt voor de tips.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 18:46

Strijken is de hel, ik weiger het ook!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 18:47

Ik heb nog nooit een strijkijzer in m'n handen gehad en ik ben het ook niet van plan :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:20

In mijn huis geen strijkijzer te zien....

Ik zou gewoon de wasmachine stopzetten en zeggen dat ie nu op kan houden en iets doet of anders gaat ie zo maar weg. Punt. Ik ben daar op zon moment niet zo netjes meer in . Of ik zet de plank voor zijn neus neer met een mand en laat m kiezen

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:24

Nadine_S schreef:
lenaa_tje schreef:
Dat ik longontsteking heb terwijl het vakantie is.

Oei beterschap!

Dankjewel. Zo naar alles wat ik doe voelt als top sport verschrikkelijk!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:32

lenaa_tje schreef:

Vergeet je je niet ziek te melden eventueel op je werk? Scheelt je vakantiedagen en ziek is gewoon ziek hoor! :)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:34

Justme_Lisaa schreef:
lenaa_tje schreef:

Vergeet je je niet ziek te melden eventueel op je werk? Scheelt je vakantiedagen en ziek is gewoon ziek hoor! :)

Ik werk in het onderwijs maar zal inderdaad is kijken hoe dat zit bij ons. Bedankt voor de tip.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:59

Dat sommige mensen (vrienden) van mijn leeftijd een schitterend huis van 4 ton hebben kunnen kopen en dat ik hier vastzit in een veel te duur huurappartement, met een te laag salaris en een te hoge studieschuld om maar te denken aan een eigen huis -O-. Gun het ze echt wel, maar sloeg wel een beetje groen uit toen ze heel trots de foto's op funda lieten zien -O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 20:38

Foaly schreef:
Dat sommige mensen (vrienden) van mijn leeftijd een schitterend huis van 4 ton hebben kunnen kopen en dat ik hier vastzit in een veel te duur huurappartement, met een te laag salaris en een te hoge studieschuld om maar te denken aan een eigen huis -O-. Gun het ze echt wel, maar sloeg wel een beetje groen uit toen ze heel trots de foto's op funda lieten zien -O-

Ik ken het hoor! Anderzijds als ik alles had moeten laten voor een mooier huis (mijn paardenhobby, alles beesten etc) was ik ook niet gelukkiger geweest denk ik. Toch denk ik er ook weleens over na en begrijp je wel :j
Anderzijds vind ik het ook knap dat ik alles in mijn eentje heb bereikt :) zie het positief :D

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:01

black_kelpie schreef:
Dat gisteren de relatie van mijn buren uit ging *\o/* na wederom een spectaculaire ruzie waarbij van alles door het huis vloog maar dat hij gisteravond, toen alle troost-vriendinnen weer weg waren, terug kwam en het nu weer aan is -O-

Oei oei oei... Ken er nog zo.. Ruzie maken met politie etc.. En dag nadien is het of er niks gebeurt is _-:( ziek word ik er gwn van...

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:03

Aan stress eten, ik wil afvallen niet aankomen, bleh.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:10

Aan dat ik me de laatste dagen heel dik voel al weer ik wel dat dit niet zo is. Ik voel me gewoon heel oncomfortabel in mijn lichaam

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 23:03

En het is weer vrijdag avond en je raad het al.... ze zitten weer luidkeels buiten. Ik moet gewoon werken morgen stelletje pipos.

Knabbel1070

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 23:11

Ik hem me geergerd an mensen op (op wedstrijd) die de staart van hun paard (naar mijn idee) veeeel te kort hebben geknipt :') hij kwam echt net onder de hak van het paard vandaan.
Iemand die me kan uitleggen waarom ze dit doen? Mooi? Handig? Dunne staart? Wat dan ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 23:13

Ze verwachten hoog water ,dan blijft de staart droog !

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 23:18

Ik weiger ook te strijken := Idd kleding die gestreken moet worden koop ik al niet eens :') Als ik iets wel wat minder kreukelig wil hebben hang ik het bij me in de badkamer als ik douche en laat de douche stoom zn werk doen.

Maar dat is niet het punt. Iemand die zoiets simpels als de tafel achter zich opruimen niet kan of simpele taken niet af kan maken of uberhaupt gewoon op tijd ergens komen (en dan heb ik het niet over een half uurtje vertraging) is of mentaal niet in staat het te doen of gewoon onbeschoft. En ik ben het wel eens met de rest, jouw huis jouw regels. Maar ik snap ook dat je je (schoon?)vader niet zomaar de deur uit gooit.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 23:36

CandyArmando schreef:
black_kelpie schreef:
Dat gisteren de relatie van mijn buren uit ging *\o/* na wederom een spectaculaire ruzie waarbij van alles door het huis vloog maar dat hij gisteravond, toen alle troost-vriendinnen weer weg waren, terug kwam en het nu weer aan is -O-

Oei oei oei... Ken er nog zo.. Ruzie maken met politie etc.. En dag nadien is het of er niks gebeurt is _-:( ziek word ik er gwn van...

Het gaat hier al een paar maanden zo, bijna dagelijks, en ze zijn pas vanaf april samen. Ik heb ook al eens de politie gebeld, toen werd ik om kwart over 6 wakker van het geschreeuw en ze waren 5 uur later nog bezig. Nog een jong kind in huis ook, zo sneu :(

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 23:37

Even tussendoor, voor de dames die een hekel aan strijken hebben, je hebt tegenwoordig voor weinig geld een stoomapparaat. Is super makkelijk en snel in gebruik :j Ik haat strijken ook maar met zo'n ding is het zo gepiept. :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 00:03

Nu pas klaar met werk en om 7 u morgen weer paraat :+ ben blij dat ik zondag op vakantie ga na deze week werken op concours.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 00:05

DeMolenhoek schreef:
Hebben wij bewust niet omdat wij vinden dat kleding veel sneller kapot gaat. Maar goed. Vriend is nu weg met vader en ga straks gewoon aangeven dat hij maar gewoon niets meer moet doen. Kan ik ook geen verwachtingen hebben. Want vertrekken is hij echt niet van plan.

Klinkt leuk om dan de politie te bellen maar dat trek ik even niet om nog meer drama te krijgen.

3x Vorderen om huis te verlaten niet vertrekken is huisvredebreuk (in NL ieder geval). ;) }:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 00:28

Klanten die hun vingers eerst helemaal aflebberen voordat ze een klantenpas geven of geld. Sorry maar ik vind dat toch niet zo schoon... En het helpt helemaal niet....

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 00:37

Shaggy09 schreef:
Even tussendoor, voor de dames die een hekel aan strijken hebben, je hebt tegenwoordig voor weinig geld een stoomapparaat. Is super makkelijk en snel in gebruik :j Ik haat strijken ook maar met zo'n ding is het zo gepiept. :D

Ik vind het niet nodig en elke extra handeling is mij er eentje teveel. Vaak gebruik ik in elk geval ondergoed en handdoeken zo uit de droger dus zelfs nog zonder op te vouwen. Da's een van de voordelen van alleen wonen! ;)