Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Gisteren overigens iets gehoord waar ik nu nog flabbergasted van ben.
Vrouw met 2 jonge kinderen krijgt diagnose kanker, in principe nog in vroeg stadium met behandelkans. Vrouw weigert behandeling dus krijgt uitzaaiingen. Vervolgens wordt ze zwanger en is er nog blij mee ook. Inmiddels een maandje voor de einddatum krijgt ze uitval in haar lijf, maar wil nog steeds geen enkele vorm van behandeling.....
Wat voor moeder ben je dan denk ik dan persoonlijk
Hilli schreef:Maar die neef is daar dan toch zelf ook bij?
Sizzle schreef:Gisteren overigens iets gehoord waar ik nu nog flabbergasted van ben.
Vrouw met 2 jonge kinderen krijgt diagnose kanker, in principe nog in vroeg stadium met behandelkans. Vrouw weigert behandeling dus krijgt uitzaaiingen. Vervolgens wordt ze zwanger en is er nog blij mee ook. Inmiddels een maandje voor de einddatum krijgt ze uitval in haar lijf, maar wil nog steeds geen enkele vorm van behandeling.....
speedfiets_2 schreef:Hier op werk is nu ook mot wanneer iemand vrij krijgt. Ik heb als eerste aangegeven dat ik van 1 tot 16 augustus weg ben. Nu is er een andere collega die ook die periode weg wil vanwege kinderen. Aan de ene kant gun ik het hem maar de andere kant ik wil ook vakantie. Ik had het prima willen verzetten als het kon maar ik kan het festival waar ik naar toe wil niet verplaatsen.
Damned schreef:nav Sizzle haar post, vandaag een artikel gelezen over een zeldzame spierziekte die zich manifesteert bij babies/kinderen. Ze zorgt ervoor dat de kinderen langzaam verlamd raken, en die met het ergste type zijn vaak dood tegen hun zevende.
Dit is een genetische ziekte, als je alletwee drager bent, dan heeft je kind 1/4 kans op deze afschuwelijke ziekte. Het is ook te testen.
Kwam er in het artikel naar voor dat er in Nederland een leeftijdsgrens was om te starten met een heel dure behandeling om de ziekte tegen te houden.
"Wat leidt tot schrijnende gevallen waarin de jongste kinderen wel de inspuitingen krijgen en de oudere niet."
Wie maakt er in godsnaam meerdere kinderen nadat ze een ziek kind krijgen en dus weten dat ze drager zijn![]()
![]()
![]()
Hoe egoïstisch kan je zijn...