Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:08

Shiloh schreef:
Relaxed schreef:
Blijft toch bijzonder hier.. de ene keer wordt iemand bijna afgemaakt als er een bezet iemand bij betrokken is en nu is het ineens weer ok :')

Ik vind het ook niet ok. Ik heb er geen mening over, want het gaat mij niet aan.

Het niet ok vinden is toch een mening? Ben ik trouwens de enige die tussen de regels leest dat hij het uit gaat maken voor Linda hem ziet? Ik bedoel maar, straks ligt ze in zijn bed en dan komt die chick spontaan langs?

Storm

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:09

Nou, als dat dan geen vuurwerk wordt...

Storm

Of moet ik explosie zeggen...

Ailill

Storm schreef:
Oh hemel Ailill,je bent een jongen!

En terugkomend op me vies voelen, zo bedoelde ik het niet, eerder dirty, snap je, haha.
Niet :wow: :wow:

Dan weer de vraag, wat is er mis met dirty O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:10

Storm schreef:

En terugkomend op me vies voelen, zo bedoelde ik het niet, eerder dirty, snap je, haha.

Hahahaha YES. Deze reactie blijft mooi :') :') :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:10

Ailill schreef:
Rytir schreef:
Shilow superpost!

Over wat je doet met wie en hoe veel/ bezet ja of nee... Moet iedereen lekker zelf weten.

Ik kan het niet op iemand met een relatie omdat ik geen zin heb om op een tweede plek te komen of betrokken te worden in drama. Misschien egoïstisch om het om mij te laten draaien maar zo sta ik er in.

Wat betreft seks voor de leuk, vinnik lastig. Ik kan mijn bedpartners op 1 hand tellen. Ik ben niet preuts maar ik moet mij wel comfortabel voelen bij iemand. Heeft enigzins te maken met serieuze metoo#oliebol maar ook met mijn persoonlijkheid. Ons is leuk voor het moment maar ik voel mij daarna eenzaam ofzo, ook al was het echt leuk. Fwb is fun maar ik kan dat niet loskoppelen qua emotie (ondanks dat ik mega rationeel ben). Ik houd het dus voor nu weer bij vleesvervangers :P
Hoe is dat nou, seks met een veganist?

Ik bedoel vooral 'die' van plastic enzo... Al past dat ook wel in het veganistische plaatje, no animals harmed :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:11

Knallend de zomer in!

Markkie8

Storm schreef:
Nou, als dat dan geen vuurwerk wordt...

Dat wordt een complete show denk ik met gillers en klappers. :')

Ailill

Markkie8 schreef:
Ailill schreef:
D'r komt een keer een dag dat ik ze binnen laat en ze tegenover twee kerels in een boxer komen te zitten. Uiteraard dan dus niet een voet tussen de deur, maar juist d'r voor :')

Oef :') die raken compleet in paniek :')
Da's wel de bedoeling. Eigenlijk ben ik juist best lief tegen ze, kan het op zich wel waarderen als iemand ergens vol voor gaat in het leven.

Als ik het dan op een gegeven moment beu ben, vraag ik of mijn vriend en ik eens langs mogen komen. Meestal haken ze dan snel af :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:15

Lekker nummer blijft dat, Dirrrrty!

En inderdaad niks mis met je dirty voelen, maar na 12 jaar dezelfde is dat gevoel al vrij diep weggestopt. Mijn ex heeft me dat gevoel al heel lang niet meer kunnen geven helaas.

En Berdien, dat is niet om te lachen :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:17

SophievdV schreef:
Vleesvervangers :')

Ik vind dat je jezelf de kans moet kunnen geven om ervaring op te doen. Sex is ook iets wat zich ontwikkelt. En wat je fijn vindt kan veranderen. Dus schaam je niet als je meerdere bedpartners hebt gehad denk ik dan maar.

Echt goede sex is magisch en zeldzaam. Mijns inziens heb je meerdere partners nodig om een referentiekader te vormen. Maar als je het bij 1 houdt is het toch ook prima? Kortom; het maakt geen zak uit. Als jij je er maar goed bij voelt.
Ik snap het ook nooit zo, al ben ik, geloof ik, een man en ligt dat blijkbaar maatschappelijk anders. Iets wat ik overigens nooit heb begrepen.

Net wat je zegt, je moet toch een referentie opbouwen en dat krijg je pas, lijkt me, als je met meerdere mensen ervaring op hebt gedaan. Magische seks is inderdaad magisch en toch heb ik er, ondanks de meest geweldige seks ooit, iemand voor laten lopen.

1/weinig bed partners is ook prima. Al kan ik me er persoonlijk niet veel bij voorstellen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:18

Storm schreef:

En inderdaad niks mis met je dirty voelen, maar na 12 jaar dezelfde is dat gevoel al vrij diep weggestopt. Mijn ex heeft me dat gevoel al heel lang niet meer kunnen geven helaas.

Wel :D :D

Ik gun jou absoluut iemand die je alle hoeken van de slaapkamer (en de rest :)) ) laat zien :j Gewoon een toffe tijd zonder toestanden, lekker van genieten!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:18

Berdien schreef:
Storm schreef:

Hahahaha YES. Deze reactie blijft mooi :') :') :')
Ramptoerist _-:( _-:(

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:19

Rytir schreef:
Ailill schreef:
Hoe is dat nou, seks met een veganist?

Ik bedoel vooral 'die' van plastic enzo... Al past dat ook wel in het veganistische plaatje, no animals harmed :')
I know, zat je te plagen :')

Wat dat betreft hebben jullie vrouwen het dan weer makkelijk :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:20

Storm schreef:

Ik snap je niet helemaal? Dus omdat je 12 jaar met iemand was, voel je je nu, vanwege hem, wat bezwaart?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:20

Haha Berdien, thnx, ik geloof dat ik al iemand op het oog heb. Geen relatiemateriaal, dat is duidelijk, maar hij haalt hele andere gevoelens in me op :P ~~}>

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:21

Berdien schreef:
Wel :D :D

Ik gun jou absoluut iemand die je alle hoeken van de slaapkamer (en de rest :)) ) laat zien :j Gewoon een toffe tijd zonder toestanden, lekker van genieten!
Niet :Y)

Anders laat ik jou eens al de hoeken van je huis zien ~~}>

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:21

lieveli schreef:
Shiloh schreef:

Ik vind het ook niet ok. Ik heb er geen mening over, want het gaat mij niet aan.

Het niet ok vinden is toch een mening? Ben ik trouwens de enige die tussen de regels leest dat hij het uit gaat maken voor Linda hem ziet? Ik bedoel maar, straks ligt ze in zijn bed en dan komt die chick spontaan langs?

hmmm... klemtoon, en geschreven taal.
Lees
ik vind het niet - ok .... in plaats van: ik vind het - niet ok ...

Ik vind het niet wel ok, ik vind het niet niet ok....
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 10-04-18 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:22

Storm schreef:
Haha Berdien, thnx, ik geloof dat ik al iemand op het oog heb. Geen relatiemateriaal, dat is duidelijk, maar hij haalt hele andere gevoelens in me op :P ~~}>

Het klinkt alsof de stoute dromen uitkomen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:22

Storm schreef:

Pak 'm! <<)

Ailill schreef:

Mwahahahahaha. Sure. I'd like to see you try :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:23

Ailill schreef:
Storm schreef:

Ik snap je niet helemaal? Dus omdat je 12 jaar met iemand was, voel je je nu, vanwege hem, wat bezwaart?

Nee nee, dat heb je verkeerd begrepen. Ik bedoel juist dat ik irl een nette moeder ben en dat ik bijna schrik van mezelf, dat ik ook weer eens zo dirty zou willen zijn als toen ik eind 20 was.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:23

Ailill schreef:
D'r komt een keer een dag dat ik ze binnen laat en ze tegenover twee kerels in een boxer komen te zitten. Uiteraard dan dus niet een voet tussen de deur, maar juist d'r voor :')

Oef :') die raken compleet in paniek :')[/quote]Da's wel de bedoeling. Eigenlijk ben ik juist best lief tegen ze, kan het op zich wel waarderen als iemand ergens vol voor gaat in het leven.

Als ik het dan op een gegeven moment beu ben, vraag ik of mijn vriend en ik eens langs mogen komen. Meestal haken ze dan snel af :')[/quote]

Ik hou van discussies met johovas op zijn tijd }:) Ik kan best redelijk argumenteren. Vooral de frustratie als ik over abrahamistische geloven begin... O:) 'mejuffrouw als u meer wil weten kunt u mij hier vinden' Meneer, u ook +:)+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:24

Berdien schreef:
Storm schreef:

Pak 'm! <<)

Ailill schreef:

Mwahahahahaha. Sure. I'd like to see you try :P
Heeft er iemand last van lentekriebels of zo :')

Haha, don't make me do it, lol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:26

Vermakelijk dit :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:27

Storm schreef:
Nee nee, dat heb je verkeerd begrepen. Ik bedoel juist dat ik irl een nette moeder ben en dat ik bijna schrik van mezelf, dat ik ook weer eens zo dirty zou willen zijn als toen ik eind 20 was.
Maar lieve schat (sorry dat ik je zo noem, bedoel het goed), hoezo zou je geen nette moeder meer zijn als je af en toe ook eens aan jezelf denkt? Sterker nog, zonder dat hele dirty gedoe was je überhaupt nooit moeder geworden, heel natuurlijk hoor!

Al zie ik nu wel dat je uit Waalwijk komt, dan dien je inderdaad een net masker voor de buitenwereld op te zetten. Mijn ex woont er ook, misschien ken je hem wel. Volgens hem zouden heel wat vrouwen in Wolluk jaloers worden als ze hem met een man zouden zien :')