Nu nog twijfelen over de kleur

Hannemarie... broek staat je erg leuk!
Wiebke, wat zie je er goed uit zeg! Je kapsel staat ook erg leuk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Hij staat je tof em!! Zou alleen wel een panty pakken met iets dunnere naad, ik heb die van de primark, de corrigerende variant en dan XL zodat je gewoon nog kan ademen![]()
Benthe schreef:[ [url=m/JRl4gf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aGgSMq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie hier hoe de jurk helemaal niks doet voor mijn figuur. Super jammer!
Edit: dit is de gewone versie trouwens, valt nog best groot dus. Ik draag normaal maat 42.
Lau schreef:Omg![]()
![]()
Ieder lichaam heeft een andere bouw. Wanneer gaans
artsen dat toch in zien. Oke ik mag best wat kwijt, maar als ik volgens gezond gewicht 60 kilo zou wegen. Dan zou ik geen borsten of billen over hebben. Dan zou ik echt heel petit zijn. Nee bedankt
xPabloBokt schreef:Volgens mijn BMI heb ik ook ernstig overgewicht. Ben 1,72 en weeg zo'n 79 kilo.. BMI zegt dat ik ongezond ben en dringend moet afvallen. Ideaal gewicht zou rond de 70 liggen volgens dat.. nou dan ben ik een stokje. Dacht het niet
Doubtless schreef:xPabloBokt schreef:Volgens mijn BMI heb ik ook ernstig overgewicht. Ben 1,72 en weeg zo'n 79 kilo.. BMI zegt dat ik ongezond ben en dringend moet afvallen. Ideaal gewicht zou rond de 70 liggen volgens dat.. nou dan ben ik een stokje. Dacht het niet
Nee hoor, dan ben je geen stokje. Laatste keer dat ik checkte was ik dat in ieder geval niet.
Kunnen we shaming beide kanten overslaan? Dit lijkt me niet de juiste plek om de bmi discussie op te halen.