Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:40

Yvankaxx schreef:
DanielleB schreef:
Hihih ja hoor, zijn ook genoeg stomme vrouwen..

Maar wij in dit topic uiteraard niet! ;)

Ik kan soms echt een b*tch zijn hoor :Y)

Ik vind jou juist steeds zo lief en schattig overkomen :j :')

DanielleB schreef:
Ja ik ben van mijn ex gewend die me overspoelde met complimenten en liefde oid...
Hij is heel anders, dat geeft niks.. Maar ik wil wel een beetje weten hoe of wat.

En dit is al de 2e keer dat ik dit aangeef/vraag. Maar zelfs als ik het vraag, krijg ik nog geen duidelijkheid. En daar kan ik echt heel slecht tegen.

Hahah in elke vrouw schuilt een enorme kreng :P

Stomme vraag misschien.. maar vraag je het ook echt duidelijk?
Dus dan niet door er omheen te draaien zeg maar als ik hoe hij denkt dat de toekomst gaat verlopen of dat hij verwachtingen heeft, maar wat hij NU van je wilt etc..

anne_bento schreef:
florence123: wat vervelend zeg... en jezelf snel hechten aan iemand?? In mijn ogen als je al date vanaf september en zoveel gedeeld hebt is het niet meer dan logisch, dat is niet te snel hoor... zou daar echt duidelijkheid vragen en knoopjes doorhakken!

Leuk verder de dates die er weer aankomen *\o/*

Bij mij even beetje laag pitje, lopen wat dingetjes die me nogal in de war maken dus mijn hoofd staat niet zo erg naar daten momenteel, eerst wat andere dingen uitvogelen :o
Heb wel 1 match nog beloofd te gaan eten samen, nu is hij morgen in de buurt... zou het niet moeten doen ivm alles wat nu loopt maar ook wel weer zin in een gezellige avond.... maar even over denken :+

Mee eens met jou wbt florence

en wat je zelf zegt. Een gezellige avond is altijd leuk toch? Je hoeft nu niet te loeren of je best te doen voor een relatie, maar dan weet je wel wat het eventueel is als alles wat rustiger is.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:51

Misschien voor de afleiding ook wel even gezellig.. twijfel wel nog of ik hem bij mij uitnodig of buiten de deur. Ik hou niet van etentjes op de 1e date hahah... lijkt me mega ongemakkelijk. Daarentegen koken voor zo'n knappe man..... ook niet verstandig met mijn onhandigheid :+ Kan ook niet na het eten afspreken want hij is hier in het dorp en om 5 uur klaar, kan hem moeilijk een paar uur laten wachten en alleen laten eten. Wordt toch maar restaurantje gokken.... :wow:

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:52

Ja ik heb echt letterlijk gevraagd wat hij van me vind, of hij me leuk genoeg vind voor een relatie etc en bijvoorbeeld mee naar ouders hoe hij het zag.

Toch draait hij er elke keer wat om heen.

het zijn vaak antwoorden van; je bent een leuke dame, ja tot nu toe is het allemaal gezellig en leuk en ik wil je rustig verder leren kennen.
Maar dan zeg ik van goh, we slapen samen (2e date volgens mij al), koken samen of gaan samen uit eten, gaan met de honden samen te wandelen.. Dat noem ik niet heel rustig. Ik hoef ook niet gelijk samen te wonen etc maar wel gezegd dat ik wel wil voelen dat je er beide echt voor gaat en dat ik dat gevoel bij hem niet had.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:53

Is het niet een optie om er gewoon de opmerking "zal ik je vanaf nu maar mijn vriend noemen? :Y) " in te gooien? Althans dat heb ik gedaan, geeft veel duidelijkheid. Als hij nee zegt is het duidelijk maar als hij ja zegt is het ook duidelijk.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:56

DanielleB schreef:
Ik heb soms ook een chaggie dag.. Heeft dan niet eens een bepaalde redden maar dan heb ik echt even een blghhhhhhhhh dag.. Dan moet je er bij mij ook om denken :Y)

In een relatie hoef ik inderdaad niet de hele tijd bevestiging, maar dat ik na 2,5 maand nog steeds niet weet wat we van elkaar zijn en dat ik elke keer tegen mijn ouders ofzo moet zeggen dat ik het niet weet of ik hem wel zie omdat ik niks hoor, is gewoon niet leuk....

Dus de bal ligt bij hem, hij weet het nu... en anders stop ik er mee. Kost me anders te veel energie, hoe leuk ik hem ook vind. Dan is hij gewoon niet geschikt voor mij

Hoe heb je concreet dit gezegd tegen hem?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:58

Hij vroeg zondag of ik boos was..

Dus ik heb gezegd van ; ik wil duidelijkheid hebben, wil gewoon graag dat je vraagt om af te spreken of als je niet kan dat je dan zegt van sorry het wordt hem niet.. Maar niet gewoon niks zeggen..
En ik wil nadenken of we wel hetzelfde willen/verwachten. Ik wil het uiteraard rustig aan doen maar ik wil gewoon een relatie. Als dat jou allemaal te snel gaat, dan houd het op voor ons

(dit misschien niet letterlijk, maar zoiets :+ )

anne_bento

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:02

lijkt me duidelijk genoeg en als hij daar geen antwoord op heeft of twijfels dan ben ik bang dat je het moet laten gaan... lijkt me moeilijk na zo'n tijd "samen" maar die onzekerheid wordt je ook niet gelukkiger van..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:35

Als in deze 'datefase' iemand mij een 'leuke dame' zou noemen, dan uhhhhh weet ik genoeg zeg maar. Zou dat ook echt niet tof vinden als vanaf het begin duidelijk is dat je voor een relatie gaat....

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:41

Ik zou denk ik ook hard wegrennen :=
Als hij niet komt om af te spreken weet je ook genoeg.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:43

Thenexttry.. stille wateren hebben diepe gronden _O- Maar meestal ben ik wel lief hoor :j

Danielle, lastig zeg.. Je bent ook echt wel duidelijk genoeg geweest. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en anders maar lekker verder tinderen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 17:35

danielle, mijn date van vorig jaar ( ook elkaar 3mnd gezien ofzo) deed ook vaag over die uitspraken..
persoonlijk zou ik niet met iemand meer willen afspreken die mij een leuke dame vind, ik zou wel meer willen dan dat..

want waarom blijft hij dan toch met je afspreken? daar zou ik benieuwd naar zijn, is het tijdverdrijf of gewoon de sex ofzo?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:38

DanielleB schreef:
Ja nou precies... Wel antwoord; natuurlijk wil ik ook een relatie etc...

Dus daaruit maak ik ook uit dat we dus nog geen "vriend/vriendin" zijn.

h

Ik vraag mij dan altijd af waar wacht die dan op.. tot moment dat hij plots wakker wordt ene beseft dat hij je door en door kent??

Jibbel schreef:
Oef, zou er de kriebels van krijgen als iemand tegen me zou zeggen dat ik 'een leuke dame' ben. Dat geeft t gevoel dat t leuk is, maar eigenlijk niet genoeg en mijn associatie met 'dame' is ook niet heel positief hahaha.
Lastig hoor..

Precies dat :')

Colien: nog gefeliciteerd!!!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:40

Tja Danielle, je bent zelf toch duidelijk genoeg. Mag je ook wel wat terug verwachten.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:59

Ik heb m even op non actief gegooid .
Ff geen zin in
Hahaha

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 21:38

Volgens mij is het wel duidelijk Danielle. Ik denk dat hij zichzelf tegenhoudt om ervoor te gaan.

Ik heb tegen mijn tinderboy gezegd dat we er beter met stoppen aangezien ik het gevoel heb dat het hem allemaal niets interesseert.
Hij deed alsof hij het niet echt doorhad. Hij bleef ook weer vaag over verder afspreken enzo. Hij zei dat ik niet zo in hokjes moet denken maar we gewoon moeten doen waar we zin in hebben. Telkens ik iets zeg koppelt hij dat ook meteen terug naar mij. Zo antwoordde hij: ik had net dat gevoel van jou! Terwijl ik al meermaals heb gevraagd om af te spreken.

In zo iemand zit er geen toekomst vrees ik. Helaas maar nu is het echt duidelijk. Echt die jongen is van een superlieve jongen met initiatief naar domme kl***zak gegaan op een paar weken tijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 00:30

Beter in een paar weken dan in jaren ;)

Ik heb voor het eerst sinds tijden weer een echt leuk gesprekje gehad. Begon eigenlijk met de vraag van hem om foute foto's waar ik Super droog op reageerde hahaha!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:54

Jammer dat het zo gelopen is Florence123, maar zo te horen wel beter! Irritant zo iemand, wees dan gewoon eerlijk en duidelijk.

Ik twijfel nog steeds over een eventuele date vanavond, hapje eten.. ben gewoon zo moe ook en teveel aan m'n hoofd, maar ik heb al een keer afgeblazen, ben bang als ik dat nu weer doe dat hij ermee stopt. Begrijpelijk, maar wel jammer want ik ben wel oprecht geïnteresseerd in hem.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:10

anne_bento schreef:
Ik twijfel nog steeds over een eventuele date vanavond, hapje eten.. ben gewoon zo moe ook en teveel aan m'n hoofd, maar ik heb al een keer afgeblazen, ben bang als ik dat nu weer doe dat hij ermee stopt. Begrijpelijk, maar wel jammer want ik ben wel oprecht geïnteresseerd in hem.

Ik zou gewoon gaan! Een beetje afleiding is soms ook wel goed! En mijn ervaring is dat als je er eenmaal bent dat het gewoon leuk is en je niet meer zo moe voelt. Zeker als je wel in hem geïnteresseerd bent, anders komt het over alsof je hem niet ziet zitten.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:18

anne_bento schreef:
Jammer dat het zo gelopen is Florence123, maar zo te horen wel beter! Irritant zo iemand, wees dan gewoon eerlijk en duidelijk.

Gewoon gaan, je hoeft niet tot diep in de nacht aan een 6-gangen dinner te zitten he ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:23

Hebben jullie gelijk in haha.. zonde misschien als ik hem laat lopen. Daarnaast is hij al vroeg klaar dus we eten vroeg, dus dan wordt het ook niet laat.. en zo wel dan was het blijkbaar erg gezellig en de moeite waard 8-)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:41

Gewoon gaan dan! Niks te verliezen!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 17:04

Ga dood van de zenuwen := normaal niet zoveel last van, om 1 of andere rede vandaag wel :roll:

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 17:09

Komt helemaal goed joh! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 17:31

IT'S A SIGN! Nee grapje, veel plezier moppie!

Afbeelding

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 17:31

Gewoon jezelf zijn en van genieten!