Yvankaxx schreef:DanielleB schreef:Hihih ja hoor, zijn ook genoeg stomme vrouwen..
Maar wij in dit topic uiteraard niet!
Ik kan soms echt een b*tch zijn hoor
Ik vind jou juist steeds zo lief en schattig overkomen

DanielleB schreef:Ja ik ben van mijn ex gewend die me overspoelde met complimenten en liefde oid...
Hij is heel anders, dat geeft niks.. Maar ik wil wel een beetje weten hoe of wat.
En dit is al de 2e keer dat ik dit aangeef/vraag. Maar zelfs als ik het vraag, krijg ik nog geen duidelijkheid. En daar kan ik echt heel slecht tegen.
Hahah in elke vrouw schuilt een enorme kreng
Stomme vraag misschien.. maar vraag je het ook echt duidelijk?
Dus dan niet door er omheen te draaien zeg maar als ik hoe hij denkt dat de toekomst gaat verlopen of dat hij verwachtingen heeft, maar wat hij NU van je wilt etc..
anne_bento schreef:florence123: wat vervelend zeg... en jezelf snel hechten aan iemand?? In mijn ogen als je al date vanaf september en zoveel gedeeld hebt is het niet meer dan logisch, dat is niet te snel hoor... zou daar echt duidelijkheid vragen en knoopjes doorhakken!
Leuk verder de dates die er weer aankomen![]()
Bij mij even beetje laag pitje, lopen wat dingetjes die me nogal in de war maken dus mijn hoofd staat niet zo erg naar daten momenteel, eerst wat andere dingen uitvogelen![]()
Heb wel 1 match nog beloofd te gaan eten samen, nu is hij morgen in de buurt... zou het niet moeten doen ivm alles wat nu loopt maar ook wel weer zin in een gezellige avond.... maar even over denken
Mee eens met jou wbt florence
en wat je zelf zegt. Een gezellige avond is altijd leuk toch? Je hoeft nu niet te loeren of je best te doen voor een relatie, maar dan weet je wel wat het eventueel is als alles wat rustiger is.