en starbucks
haha, dat is zoooo lekker. Ooh en misschien nog een tip voor mijn ss, ik heb momenteel weer een verzorgpaard met maat full, die gek is op eten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en starbucks
haha, dat is zoooo lekker. Ooh en misschien nog een tip voor mijn ss, ik heb momenteel weer een verzorgpaard met maat full, die gek is op eten
Heb wel een hele hoop ideeën dus moet goed komen. Nu nog binnen het budget zien te blijven.
Geeft mijn lootje ook weer meer vrijheid!
vast niet te makkelijk.
, of gewoon een lekker stukje gember in de thee.

xZiva_ schreef:even een vraagje tussendoor, ik zag een paar mensen praten over dat ze ´binnen het budget blijven´ er was toch geen budget?
het was minimaal 12,50 maar daarboven vrij. of heb ik dat verkeerd begrepen?
En dat is exclusief het verzenden natuurlijk. xZiva_ schreef:even een vraagje tussendoor, ik zag een paar mensen praten over dat ze ´binnen het budget blijven´ er was toch geen budget?
het was minimaal 12,50 maar daarboven vrij. of heb ik dat verkeerd begrepen?
.

Goldie schreef:Ik heb nu ook met dingen die ik koop dat ik het zelf zo leuk vind dat ik het 2x koop
Energy brr... Mensen die dat om 7 uur 's ochtends in de trein drinken moesten ze verwijderen.. die lucht.
Kan er zelf ook niet eens tegen, krijg er hartkloppingen vanben al hyper genoeg van mezelf

Goldie schreef:Ik heb nu ook met dingen die ik koop dat ik het zelf zo leuk vind dat ik het 2x koop
Energy brr... Mensen die dat om 7 uur 's ochtends in de trein drinken moesten ze verwijderen.. die lucht.
Kan er zelf ook niet eens tegen, krijg er hartkloppingen vanben al hyper genoeg van mezelf
juk!