Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:50

Afbeelding

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:07

Bbw ruiken echt heerlijk, vbm is echt mijn geurtje. Caribbean en de mini's zijn lekker fris en ideaal voor de zomer.

Scentsy ben ik ook nog steeds nieuwsgierig naar, ik heb wel eens een blokje gebrand en die rook heerlijk.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:37

VBM is heerlijk <3 En Golden Sands is hier ook grote favoriet. Daarom heb ik vandaag een backup gehaald, anders durf ik 'm niet te branden :=

Black Coconut staat nog steeds aan. Gek dat ik toen de tart niet rook en de jar nu heel goed.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 00:38

Owwww ben echt zo blij met mijn brander <3 <3 Kan niet wachten tot die er is :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 08:35

Super gave brander <3

Hoe vindt je dat ie t doet Yv???

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:46

Ook mooie brander Lisitano, hoe ruikt Cotton Candy Cookie?

Ik ben Candle Belle weer aan het testen, heb nu Pink Candyfloss erin, heb het idee dat de waxbasis een zure ondertoon heeft :( de geur op zich is lekker, maar toch heeft het ook iets zuurs :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:55

Ik heb van Goose Freek iets met fire nog wat op heb het Zakje al weg gegooid droog stinkt hij maar in de brander is hij lekker hij begint net te geuren dus is nog mild maar hij is zoeter dan verwacht.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:07

waxmeltsenzo schreef:
Ik heb van Goose Freek iets met fire nog wat op heb het Zakje al weg gegooid droog stinkt hij maar in de brander is hij lekker hij begint net te geuren dus is nog mild maar hij is zoeter dan verwacht.

Campfire Marshmallow <3
Zei het toch :D

Cotton Candy Cookie is mierzoet <3 Ik ruik geen cookie droog maar ik moet 'm nog op de brander testen!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:12

CM <3
Net de tumbler weer aan gehad
I <3 it

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 15:24

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Campfire Marshmallow <3

Cotton Candy Cookie is mierzoet <3 Ik ruik geen cookie droog maar ik moet 'm nog op de brander testen!

Droog vind ik em inderdaad ook niet lekker. Ik heb net beach palm in zitten. Gaat hierna dr campfire op! Ben benieuwd dan!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:07

Die Candlebelle lijken me leuk! Moet ik dringend eens testen :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:38

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Campfire Marshmallow <3

ja idd hij is lekker. hij valt kwa sterkte wel tegen in vergelijking met de andere goose creeks tot nu toe. Maar dat is soms ook juist wel aangenaam.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:57

Wauw die brander Yv <3

Ook wauwie andere bestellingen :)

Lisitano toch geen stop op bestellingen :))

CM is idd heeeeeel erg lekker!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:57

Die brander is wel klein zeg Listiano in vergelijking met die van mij!!

De brander die jullie dus zo mooi vinden staat nu lekker hier O:) Yv had moeite met hem afstaan maarja _O-
Wou hem eerst in mn nieuwe huisje zetten maar heb hem toch maar meegenomen hierheen om hem vanavond aan te zetten O:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 20:03

Hmmm, denk dat ik wel naar ladiesnight ga. Klinkt wel verleidelijk, en vind op dit moment wel even dat het nu mag! :oo :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 20:05

Dames, ook voor jullie nog sorry!
Heb pb contact met Lisitiano gehad, en mijn verhaal uitgelegd, en daar zou ik het graag met jullie bij willen laten?

En nee, ik had geen baaldag, en was ook niet ongesteld. ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:55

Haha die prachtige brander is inderdaad niet van mij, mocht hem van Nel even gebruiken/proberen :j.
Nel = Yonker, misschien was dat niet helemaal duidelijk, sorry _O-. Had inderdaad grote moeite om 'm weer in te pakken vanochtend, kreeg elke keer en klein positief hartritmestoornisje van verliefdheid :').

Ja, eigenlijk wel goed Raaj! Het duurde wel erg lang (ruim uur) voordat het blokje volledig was gesmolten, maar de geur was met 10 min/kwartiertje al te ruiken. De geur was alleen mijn ding niet zo (Cotton Candy Cookie _O- ) dus weet niet hoe lang ie geur af blijft geven natuurlijk. Maar dat zal Nel vast vertellen als ze 'm geprobeerd heeft.

Hoe bevalt die van jou Lisitano?

He, wat zonde Sylvia! Is dat met allemaal zo of alleen bepaalde geuren?

Miss volgende keer wat minder aangebrand reageren, scheelt een hoop negatief gedoe naar elkaar :).

Zooo, thuis van een heerlijk dagje Efteling. Heb zelfs de Baron overleefd _O-. Toen ik thuis kwam lag er op de mat een mooi cijfer van een examen, dus zit nu heeeerlijk in bad te genieten (met wijn want die had ik verdiend :)) ) van Scentsy Cashmere Pear. Erg lekker, stuk lekkerder dan koud <3.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:27

Stamper schreef:
Dames, ook voor jullie nog sorry!
Heb pb contact met Lisitiano gehad, en mijn verhaal uitgelegd, en daar zou ik het graag met jullie bij willen laten?

En nee, ik had geen baaldag, en was ook niet ongesteld. ;)

Joh iedereen was het alweer vergeten, geschreven tekst blijft nou eenmaal lastig.
Nou gewoon weer gezellig verder.

Ik weet even niet of het mag. maar dames weten jullie dat badzout ook heel lekker ruikt?
En dat het recept heel eenvoudig is??

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:39

Nou ik ben 3,5 uur later ook weer thuis!! Pfff wat een gedoe. Had weer een kapotte toet :'(
Maar verder super lekkere dag gehad!

Nu eigenlijk al een beetje laat om scentsy uit te proberen. Maar heb toch een blokje in de brander gemikt!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 00:12

Stond je langs de snelweg Skessa? Balen dat je zo lang onderweg was :(
Lekker genoten met een aantal in de Efteling en wax uitgewisseld :) ik durf alleen in het sprookjesbos :o :')

Yv gefeliciteerd! *\o/*

Ik ben er bang voor Yv, misschien morgen een andere geur testen, maar ik vind ze ongebrand allemaal niet zo super, maar dat kan soms heel anders uitpakken natuurlijk. Bij deze vermoed ik van niet. Tot nu toe ben ik niet erg enthousiast.

Haha ik heb vandaag mijn haar redelijk kort laten knippen, kom ik thuis, word ik uitgekafferd (blaffen of er een vreemde binnenkomt) door onze (oude) hond :') :')

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 07:56

Ohhhh met een aantal naar de Efteling EN waxjes! Ben jaloers hihi ;) Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!
Skessa balen van je auto :(:)

Sylvia lekkere binnenkomst :')

Hier weinig gebrand gister, was zo ontzettend moe.. Wel in de slaapkamer nog even Fluffy Towels aangehad

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 08:44

Zometeen rondje richting Limburg doen, wel fijn dat het vroeg is! :)
Ben nog even aan het bedenken, of ik daarna nog even naar stal ga, of gewoon lekker een thuis dagje houd.. Kan laatste paar dagen slechter mn bed uit komen, en slaap ook slechter.. Lig meestal tot 1 a 2 uur nog wel even wakker...

Vandaag staat dénk ik de Jelly Bean, of de Blueberry Scone op de planning...
BS, is nog de enige die nog niets gebrand is van alle jars! :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 08:48

Oh jeetje, wat vreselijk balen :(. Ben stiekem wel blij dat ik de bestelling dan toch niet heb doorgezet.

Haha zaten we als zweevers op de parkeerplaats, met mcdonalds en burger king en geurtjes aan het ruiken _O- _O-.

Kan echt niet wachten tot ik meer (voor mij) nieuwe geurtjes aan kan zetten!! Helaas vandaag werk de hele dag.

Wsnneer was de planning dat Colonialeigk bij de 1000poot komt? Wil er daar ook wel meer van, bevielen so far erg goed:j !

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:02

_sylvia_ schreef:
Stond je langs de snelweg Skessa? Balen dat je zo lang onderweg was :(
Lekker genoten met een aantal in de Efteling en wax uitgewisseld :) ik durf alleen in het sprookjesbos :o :')

Yv gefeliciteerd! *\o/*

Ik ben er bang voor Yv, misschien morgen een andere geur testen, maar ik vind ze ongebrand allemaal niet zo super, maar dat kan soms heel anders uitpakken natuurlijk. Bij deze vermoed ik van niet. Tot nu toe ben ik niet erg enthousiast.

Haha ik heb vandaag mijn haar redelijk kort laten knippen, kom ik thuis, word ik uitgekafferd (blaffen of er een vreemde binnenkomt) door onze (oude) hond :') :')

Jammer toen ze iig nog de gewone melts in cupjes van 20-25 gram hadden waren ze echt heel erg lekker. Maar toen was ze nog alleen n had ze ook alleen melts.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:24

Nee, ik stond nog in Waalwijk! Hij was s morgens al kapot. Dus heb m op een parkeerplaats gezet.
S avonds de ANWB gebeld, toen startte die weer. Dus die man vond dat ik wel naar huis kon, pas als er weer lampjes gingen branden kwamen.
Dus nog geen 500 meter verder gingen er weer allerlei lampjes branden en er viel vanalles uit. Dus weer aan de kant gezet en opnieuw gebeld.

Vervelend Stamper. Heb je alweer werk eigenlijk?

Wat balen trouwens van Candle Belle Sylvia -O-

Ik heb geen bad, dus aan badzout heb ik niks :')

Hopelijk gaat vandaag iets soepeler en kan ik vanavond wat langer Scentsy proberen :D
Gisteren rook die niet zo sterk, maar stond ook maar ffies aan.