Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En Golden Sands is hier ook grote favoriet. Daarom heb ik vandaag een backup gehaald, anders durf ik 'm niet te branden 
Kan niet wachten tot die er is

waxmeltsenzo schreef:Ik heb van Goose Freek iets met fire nog wat op heb het Zakje al weg gegooid droog stinkt hij maar in de brander is hij lekker hij begint net te geuren dus is nog mild maar hij is zoeter dan verwacht.

Ik ruik geen cookie droog maar ik moet 'm nog op de brander testen! 

it Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik heb van Goose Freek iets met fire nog wat op heb het Zakje al weg gegooid droog stinkt hij maar in de brander is hij lekker hij begint net te geuren dus is nog mild maar hij is zoeter dan verwacht.
Campfire Marshmallow
Zei het toch
Cotton Candy Cookie is mierzoetIk ruik geen cookie droog maar ik moet 'm nog op de brander testen!
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik heb van Goose Freek iets met fire nog wat op heb het Zakje al weg gegooid droog stinkt hij maar in de brander is hij lekker hij begint net te geuren dus is nog mild maar hij is zoeter dan verwacht.
Campfire Marshmallow
Zei het toch
Cotton Candy Cookie is mierzoetIk ruik geen cookie droog maar ik moet 'm nog op de brander testen!

Yv had moeite met hem afstaan maarja
.
. Had inderdaad grote moeite om 'm weer in te pakken vanochtend, kreeg elke keer en klein positief hartritmestoornisje van verliefdheid
.
) dus weet niet hoe lang ie geur af blijft geven natuurlijk. Maar dat zal Nel vast vertellen als ze 'm geprobeerd heeft.
.
. Toen ik thuis kwam lag er op de mat een mooi cijfer van een examen, dus zit nu heeeerlijk in bad te genieten (met wijn want die had ik verdiend
) van Scentsy Cashmere Pear. Erg lekker, stuk lekkerder dan koud
. Stamper schreef:Dames, ook voor jullie nog sorry!
Heb pb contact met Lisitiano gehad, en mijn verhaal uitgelegd, en daar zou ik het graag met jullie bij willen laten?
En nee, ik had geen baaldag, en was ook niet ongesteld.

ik durf alleen in het sprookjesbos
Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

. Ben stiekem wel blij dat ik de bestelling dan toch niet heb doorgezet.
._sylvia_ schreef:Stond je langs de snelweg Skessa? Balen dat je zo lang onderweg was
Lekker genoten met een aantal in de Efteling en wax uitgewisseldik durf alleen in het sprookjesbos
![]()
![]()
Yv gefeliciteerd!![]()
Ik ben er bang voor Yv, misschien morgen een andere geur testen, maar ik vind ze ongebrand allemaal niet zo super, maar dat kan soms heel anders uitpakken natuurlijk. Bij deze vermoed ik van niet. Tot nu toe ben ik niet erg enthousiast.
Haha ik heb vandaag mijn haar redelijk kort laten knippen, kom ik thuis, word ik uitgekafferd (blaffen of er een vreemde binnenkomt) door onze (oude) hond![]()