Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waxmeltsenzo schreef:Ik heb van Goose Freek iets met fire nog wat op heb het Zakje al weg gegooid droog stinkt hij maar in de brander is hij lekker hij begint net te geuren dus is nog mild maar hij is zoeter dan verwacht.
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik heb van Goose Freek iets met fire nog wat op heb het Zakje al weg gegooid droog stinkt hij maar in de brander is hij lekker hij begint net te geuren dus is nog mild maar hij is zoeter dan verwacht.
Campfire Marshmallow
Zei het toch
Cotton Candy Cookie is mierzoetIk ruik geen cookie droog maar ik moet 'm nog op de brander testen!
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik heb van Goose Freek iets met fire nog wat op heb het Zakje al weg gegooid droog stinkt hij maar in de brander is hij lekker hij begint net te geuren dus is nog mild maar hij is zoeter dan verwacht.
Campfire Marshmallow
Zei het toch
Cotton Candy Cookie is mierzoetIk ruik geen cookie droog maar ik moet 'm nog op de brander testen!
Stamper schreef:Dames, ook voor jullie nog sorry!
Heb pb contact met Lisitiano gehad, en mijn verhaal uitgelegd, en daar zou ik het graag met jullie bij willen laten?
En nee, ik had geen baaldag, en was ook niet ongesteld.
_sylvia_ schreef:Stond je langs de snelweg Skessa? Balen dat je zo lang onderweg was
Lekker genoten met een aantal in de Efteling en wax uitgewisseldik durf alleen in het sprookjesbos
![]()
![]()
Yv gefeliciteerd!![]()
Ik ben er bang voor Yv, misschien morgen een andere geur testen, maar ik vind ze ongebrand allemaal niet zo super, maar dat kan soms heel anders uitpakken natuurlijk. Bij deze vermoed ik van niet. Tot nu toe ben ik niet erg enthousiast.
Haha ik heb vandaag mijn haar redelijk kort laten knippen, kom ik thuis, word ik uitgekafferd (blaffen of er een vreemde binnenkomt) door onze (oude) hond![]()