Ik zou vanavond samen eten, maar dit is de enige dag sinds vorige week zondag dat ik verder niets moet. Komende week is ook weer chaos. Dus hij boos, maar ik heb afgezegd. Sta op omvallen, dan eten we maar een andere keer samen.
Hoi dames, mag ik me ook melden? Ik heb afgelopen vrijdag mijn allereerste tinderdate gehad. Dit was erg gezellig, maar gewoon als vrienden en verder zie ik er niks in. Hij heeft door laten schemeren dat hij het wel meer dan gezellig vond. (kreeg een foto van de tekst: "Every love story is beautiful, but ours is my favourite"). Nu gaat hij me zo voor een tweede date vragen. Hoe kan ik dit een beetje netjes afwimpelen? Ben soms te lief en kan dan geen nee zeggen. Voor je het weet zit je dan zomaar met een relatie
Een foto van zo'n tekst zou voor mij al genoeg zijn om te zeggen dude back the fiets off Gewoon laten weten dat je hem niet leuk vind als meer dan vrienden. Het is Tinder en jullie hebben 1 date gehad.
Ik wist ook niet wat ik met die foto aanmoest haha, was me toch een partij ongemakkelijk. Via whatsapp vind ik hem leuk, maar in het echt niet zo.. Zal maar door de zure appel heen bijten