Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 14:12

purny schreef:
Iemand zit hier gewoon in de bus z'n nagels te knippen.. Serieus dat doe je gewoon niet

Aah getver :7

elinedeau95

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 14:24

Mensen die om half 8 sochtends in de trein naast je haring gaan eten....

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 14:37

elinedeau95 schreef:
Mensen die om half 8 sochtends in de trein naast je haring gaan eten....

:r :r

dat nagels knippen ook, hoe onbeschoft :n

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:50

Ik erger me helemaal aan het klapperen van de koffieautomaat in bussen die dat hebben. Gisteren zat ik in zo 1, dan rijdt je over een viaduct en dan is het bij elk hobbeltje geklapper. Ik werd er helemaal gek van. .

Edit; ik zit nu weer in zo'n bus en nu hoor ik het niet. Kennelijk hoor je dat alleen aan de kant waar de automaat zit en als je voor de automaat gaat zitten. Dus dan weet ik dat ook weer :P

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:45

Mensen die zo stinken dat je er bijna van gaat kokhalzen %)

Bah dat nagelknippen is ook vies zeg

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:47

Koffieautomaten in bussen?! Wow, dat wil ik oohook!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 17:05

LisannePruts schreef:

Bah dat nagelknippen is ook vies zeg

Dan moet het ook wel heel erg zijn :oo

Er ging net naast me iemand McDonald's eten, dat vond ik al vies genoeg..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 17:07

LisannePruts schreef:

Er kwam laatst iemand naast me zitten die rook alsof tie zich een hele week had gemarineerd in een bed van zware shag :r Het is dat ik er de volgende halte uit moest, maar anders was ik toch echt ergens anders gaan zitten :r

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:45

O ja, eau de Heineken of Eau de Grolsch samen met een deodorant geur van tabak is ook zo lekker ranzig. Ik kan gewoon ook niet tegen het geluid van de knipper...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:51

Bij mij kwam er laatst iemand naast me zitten met KFC. Sowieso vind ik de geur van fast food en papier niet samen gaan, maar als je er een goed half uur naast moet zitten in een gesloten ruimte dan is het helemaal bah..

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:48

Ik heb 1 keer McDonald's gegeten in een (Duitse) trein, omdat ze zo ontzettend traag waren op het station. Ik schaamde me kapot vanwege de geur en het was hartstikke onhandig :=
Maar niemand keek ervan op, volgens mij had ik er meer last van dan de rest in de coupé.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:56

Ik eet gewoon fijn mijn kipnuggets of pasta s avonds in de trein hoor, soms is dat het enige moment dat ik tussendoor even kAn eten. Als je dat al niet meer kunt hebben...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 23:59

Santigo_ schreef:
Ik eet gewoon fijn mijn kipnuggets of pasta s avonds in de trein hoor, soms is dat het enige moment dat ik tussendoor even kAn eten. Als je dat al niet meer kunt hebben...

In de trein is het over het algemeen ook wat minder muf is mijn ervaring.. ik zat dus in een volgepakte bus dus al super warm, en ze zat pal naast me en alles zat ingepakt in papier. Het is vooral die combinatie van papier en die walm die niet lekker ruikt. Hoge kans dat ik van jou gewoon zelf honger krijg :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 00:27

Ah nee in de bus kan ik niet eten :') dus daar heb je geen last van me

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 06:01

In Japan valt er niet veel te ergeren, daar is er gewoon geen vertraging. Gemiddelde vertraging was 20 seconden ongeveer.

Eten en drinken mag je niet in de metro's. In de interregionale treinen en bullet treinen dan weer wel. :D bellen is overal verboden.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 07:14

Oh Gadver nagels knippen in de bus :r zie het hier ook wel eens, dan heb je toch ook geen fatsoen :=

En patat in de bus is idd vies.. in de trein frustreerd het me eerder dat ik dan geen patat heb >;)

Ik pak 's ochtends altijd de bus van 7:07 en volgens mij is dat de chagrijnen bus := man die chauffeurs zijn altijd zooo ongeïnteresseerd. Snap wel dat het vroeg is hoor en dat niet iedereen dan even blij is. Maar een goedemorgen moet er wel af kunnen toch? Die van vandaag spant de kroon := Stap in, zeg netjes "goedemorgen" krijg terug "mhm" en meneer trapt t gaspedaal in. Nou loop ik niet voor niks met een kruk dus was niet zo blij := werd op de eerste de beste stoel geslingerd dus daar ben ik maar blijven zitten :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:20

Bij mijn weten mag je niet eens eten of drinken in de bus?
Althans voor zover ik weet hangen er altijd stickers met een zak patat en een rode streep erdoor.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:23

Nee maar sommige chauffeurs staan het toe, en je kan het natuurlijk altijd proberen. De ene keer zit er iemand met een mega zak patat of een bakje kibbeling ofzo in de bus, en de andere keer wordt iemand met een bekertje koffie geweigerd...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:10

Een man kwam net de bus slingerend ingelopen en viel gewoon bovenop mij. Ofja, hij hield zich even net iets boven mijn borsten en aan mijn hoofd vast om niet om te vallen. Hij zei nog even heel verontwaardigd: 'alles gaat goed hoor'. En die oude gebakken achter mij maar lachen... Jezusmina man, zeg op zn minst even sorry ofzo. %)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:24

enamorada schreef:
Een man kwam net de bus slingerend ingelopen en viel gewoon bovenop mij. Ofja, hij hield zich even net iets boven mijn borsten en aan mijn hoofd vast om niet om te vallen. Hij zei nog even heel verontwaardigd: 'alles gaat goed hoor'. En die oude gebakken achter mij maar lachen... Jezusmina man, zeg op zn minst even sorry ofzo. %)

Misschien is er een medische oorzaak voor zijn vallen? Of had hij Eau de Grols of Eau de Heineken bij zich?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:30

Als er medische oorzaak is prima hoor, maar dan nog kan er toch wel een sorry vanaf? Of begrijp ik dat verkeerd?
Hij rook in ieder geval niet per se naar eau de grolsch, hahah.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:48

Trein racete net met een noodvaart het station door, volgende trein is een kwartier vertraagd. Dat betekent dat er een uur en een kwartier tussen twee rijdende treinen heeft gezeten.
Zo waardeloos dit. :n

Edit: nou, hij is er. Bomvol en donker. Als in, het licht werkt niet.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:41

De vijftien tiener die met een hoop herrie in de eerste klas komen zitten terwijl dat overduidelijk niet mag (KOM WE GAAN GEWOON EERSTE KLAS ZITTEN WAT MAAKT DAT UIT) >;)

Ik betaal juist extra omdat ik het niet goed trek om drie uur in andermans herrie te zitten, noem me petty maar ik vind dit dus echt niet leuk :=

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:42

Sorry meneer schuin tegen over me. Het prullenbakje was niet goed dicht/zat klem en toen ik mijn voet erop zette, klapte die dicht. Slaap verder :(:)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 07:32

Ik zit nu in een coupe met iemand die veels te sterke parfum op heeft. Stinken is niet fijn maar ik wordt erg misselijk. Ga toch ergens anders zitten...