Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Missy_ schreef:Ik las net een stukje over computerspelletjes van vroeger en nu vraag ik me af hoe dat ene spelletje ook alweer heette.. Het was een soort kampeer/scouting achtige setting en je speelde dan met een konijn (geloof ik..) en het was dan de bedoeling dat je langs verschillende 'vriendjes' ging en die hadden allemaal andere spelletjes. Aan het einde van het spel had je alle spelletjes gedaan en ging je met zn alle rond het kampvuur zitten en was het afgelopen.
Weet iemand dat hier misschien? Anders kan ik nooit meer slapen haha..
Denk in de richting van; Robbie Konijn, Freddi Fish, Putt Putt etc.
Hellup! Haha
renateeee_ schreef:Steeph schreef:Weten buschauffeurs de route uit hun hoofd? Hoe weten ze bij welke haote ze wel en niet moeten stoppen?
Vaak rijden? En het stop knopje of zwaaiende mensen
Waarom komen goede ideeën altijd te laat?
Elise_K schreef:Missy_ schreef:Ik las net een stukje over computerspelletjes van vroeger en nu vraag ik me af hoe dat ene spelletje ook alweer heette.. Het was een soort kampeer/scouting achtige setting en je speelde dan met een konijn (geloof ik..) en het was dan de bedoeling dat je langs verschillende 'vriendjes' ging en die hadden allemaal andere spelletjes. Aan het einde van het spel had je alle spelletjes gedaan en ging je met zn alle rond het kampvuur zitten en was het afgelopen.
Weet iemand dat hier misschien? Anders kan ik nooit meer slapen haha..
Denk in de richting van; Robbie Konijn, Freddi Fish, Putt Putt etc.
Hellup! Haha
Weet je zeker dat het geen Robbie Konijn was? Het eerste wat in me opkomt is Robbie Konijn Kleuter
Steeph schreef:Weten buschauffeurs de route uit hun hoofd? Hoe weten ze bij welke haote ze wel en niet moeten stoppen?
iirrssjjee schreef:Steeph schreef:Weten buschauffeurs de route uit hun hoofd? Hoe weten ze bij welke haote ze wel en niet moeten stoppen?
Vaak meerijden met een chauffeur die de route al doet. Paar keer zelf rijden. Soms vragen aan mensen die instappen hoe ver ze moeten reizen en of ze een beetje willen helpen waar de bus allemaal moet stoppen etc.
Marjoow schreef:iirrssjjee schreef:Vaak meerijden met een chauffeur die de route al doet. Paar keer zelf rijden. Soms vragen aan mensen die instappen hoe ver ze moeten reizen en of ze een beetje willen helpen waar de bus allemaal moet stoppen etc.
Dat heb ik echt nog nooit meegemaaktbeetje raar ook als de reiziger de chauffeur moet vertellen waar die heen moet
![]()
Bij ons hangen op elk kruispunt pijltjes met de lijn van de bus erop en dan aangegeven waar die heen moet
Sammie schreef:Wood is een nagelbijter