Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madeliefw schreef:Weet iemand hoe lang het duurt voordat een bestelling bij zalando geleverd wordt? Ik zou een mail krijgen als het het magazijn verlaten zou hebben. Dan duurt het daarna weer 1 tot 2 werkdagen voordat het bezorgd wordt. Ik dacht echt dat het net zo werkte als bol.com en het de volgende werkdag geleverd zou worden. Ik heb zondag de bestelling gedaan en ik heb hierna niks meer gehoord. Ik had ze graag vrijdag op een bruiloft aangedaan maar daar kan ik denk ik naar fluiten of niet? Iemand ervaring met zalando?
Jezzi schreef:Wordt het in 1 pakketje verzonden? Dan heb je wel kans dat je invoerrechten moet betalen, het gaat om de totale waarde van je bestelling.
madeliefw schreef:Weet iemand hoe lang het duurt voordat een bestelling bij zalando geleverd wordt? Ik zou een mail krijgen als het het magazijn verlaten zou hebben. Dan duurt het daarna weer 1 tot 2 werkdagen voordat het bezorgd wordt. Ik dacht echt dat het net zo werkte als bol.com en het de volgende werkdag geleverd zou worden. Ik heb zondag de bestelling gedaan en ik heb hierna niks meer gehoord. Ik had ze graag vrijdag op een bruiloft aangedaan maar daar kan ik denk ik naar fluiten of niet? Iemand ervaring met zalando?
[***] schreef:Jezzi schreef:Wordt het in 1 pakketje verzonden? Dan heb je wel kans dat je invoerrechten moet betalen, het gaat om de totale waarde van je bestelling.
Ik heb bij verschillende kopers een bestelling gedaan, totaal van al die bestellingen is 55 dollar. Omdat het verschillende verkopers zijn gaat het niet in het zelfde pakket, en worden ze allemaal individueel van elkaar verzonden, toch?
Doubtless schreef:Ik ben jaloersmoet vanavond werken (terras). Heb maar een spijkerbroek verknipt tot net onder de knie, korter mag 'ie niet zijn. En morgen wordt t gewoon nog warmer. Ben benieuwd of 't druk wordt
[***] schreef:Doubtless schreef:Ik ben jaloersmoet vanavond werken (terras). Heb maar een spijkerbroek verknipt tot net onder de knie, korter mag 'ie niet zijn. En morgen wordt t gewoon nog warmer. Ben benieuwd of 't druk wordt
Hier een lotgenoot! Lange broek, dichte schoenen, zwarte lange schort en een zwarte blouse met lange mouw en natuurlijk een zwart hemdje eronder om lekker warm te blijven. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand met dit weer uit eten gaat, maar helaas.
[***] schreef:Doubtless schreef:Ik ben jaloersmoet vanavond werken (terras). Heb maar een spijkerbroek verknipt tot net onder de knie, korter mag 'ie niet zijn. En morgen wordt t gewoon nog warmer. Ben benieuwd of 't druk wordt
Hier een lotgenoot! Lange broek, dichte schoenen, zwarte lange schort en een zwarte blouse met lange mouw en natuurlijk een zwart hemdje eronder om lekker warm te blijven. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand met dit weer uit eten gaat, maar helaas.
[***] schreef:Is er iemand wel eens iets bij Aliexpress besteld? Het gaat in dit geval niet om kleren, maar iemand die ervaring heeft met verzendkosten/invoerkosten. Ik heb er namelijk een aantal keer besteld, alleen het totaalbedrag bleef onder de 20 dollar/euro. Nu heb ik een bestelling van ruim 50 dollar, verdeeld onder verschillende items van verschillende verkopers. Bij dit bedrag hoef je dan geen overige kosten te betalen, alleen als je 1 item heb wat boven de 22 dollar/euro is toch?