Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_flower

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:19

Er werd hier af en toe gesproken over schurende bovenbenen met jurkjes en korte broekjes. Omdat ik dat probleem ken en daardoor nooit jurkjes droeg, ben ik het bandalettes gebeuren gaan volgen. Kon ze steeds niet in Nederland krijgen, paar weken terug eindelijk Nederlandse webshop gevonden (heb nu niet de link, maar Google is je vriend).

En wat een uitvinding !

Ik loop vandaag zonder pijn en plekken in een jurkje en wat een verademing is dat!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:56

Weet iemand hoe lang het duurt voordat een bestelling bij zalando geleverd wordt? Ik zou een mail krijgen als het het magazijn verlaten zou hebben. Dan duurt het daarna weer 1 tot 2 werkdagen voordat het bezorgd wordt. Ik dacht echt dat het net zo werkte als bol.com en het de volgende werkdag geleverd zou worden. Ik heb zondag de bestelling gedaan en ik heb hierna niks meer gehoord. Ik had ze graag vrijdag op een bruiloft aangedaan maar daar kan ik denk ik naar fluiten of niet? Iemand ervaring met zalando?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:07

Dat zal denk ik net wel of net niet lukken. Het duurt hier meestal een kleine week. 3-5 werkdagen ongeveer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:07

madeliefw schreef:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat een bestelling bij zalando geleverd wordt? Ik zou een mail krijgen als het het magazijn verlaten zou hebben. Dan duurt het daarna weer 1 tot 2 werkdagen voordat het bezorgd wordt. Ik dacht echt dat het net zo werkte als bol.com en het de volgende werkdag geleverd zou worden. Ik heb zondag de bestelling gedaan en ik heb hierna niks meer gehoord. Ik had ze graag vrijdag op een bruiloft aangedaan maar daar kan ik denk ik naar fluiten of niet? Iemand ervaring met zalando?

Bij mij was het er twee dagen na de bestelling. :j Als het goed is staat er ook bij het product hoelang het duurt(bij mij stond er onder het maattabel in het groen 2-4 werkdagen)

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:28

Nee staat er niet bij. En nu zie ik ook dat mijn maat uitverkocht is. Bij mijn bestelling staat nog steeds in behandeling. Denk dat ik morgen dan toch maar even de stad in moet voor leuke slippers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:32

Ik draag op werk een lange broek met een blouse met lange mouwen en warme, dichte schoenen :+
Ik hoef nu niet naar school maar anders werd het gewoon een lange broek met sneakers en een leuke top. Vind een korte broek naar school altijd een beetje gek haha

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:34

Ik zou nu een rokje/short met een luchtige top of een leuk jurkje naar school dragen. Heb vanmiddag alleen een presentatie, dus ik ga op chique :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:35

Is er iemand wel eens iets bij Aliexpress besteld? Het gaat in dit geval niet om kleren, maar iemand die ervaring heeft met verzendkosten/invoerkosten. Ik heb er namelijk een aantal keer besteld, alleen het totaalbedrag bleef onder de 20 dollar/euro. Nu heb ik een bestelling van ruim 50 dollar, verdeeld onder verschillende items van verschillende verkopers. Bij dit bedrag hoef je dan geen overige kosten te betalen, alleen als je 1 item heb wat boven de 22 dollar/euro is toch?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:36

Wordt het in 1 pakketje verzonden? Dan heb je wel kans dat je invoerrechten moet betalen, het gaat om de totale waarde van je bestelling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:41

Jezzi schreef:
Wordt het in 1 pakketje verzonden? Dan heb je wel kans dat je invoerrechten moet betalen, het gaat om de totale waarde van je bestelling.

Ik heb bij verschillende kopers een bestelling gedaan, totaal van al die bestellingen is 55 dollar. Omdat het verschillende verkopers zijn gaat het niet in het zelfde pakket, en worden ze allemaal individueel van elkaar verzonden, toch?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:14

madeliefw schreef:

Zalando heeft 't atm heel erg druk ;) Ivm de hittegolf zijn er veel meer bestellingen dan normaal (iedereen koopt last minute nog even korte broeken, bikini's, etc.). Daarnaast staakt de post hier in Duitsland nog steeds (en Zalando verzendt vanuit DE), dus kan zijn dat je idd langer moet wachten -O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:17

Ik heb mijn pakketje maandag gehad en had het vrijdagmorgen besteld.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:31

Ik vind die waterschoentjes, Hackie, juist wel leuk! Lekker out of the box. mits goed gecombineerd, zijn ze ideaal!
Ik heb ze in het zwart, zonder glitters etc :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:29

[***] schreef:
Jezzi schreef:

Ik heb bij verschillende kopers een bestelling gedaan, totaal van al die bestellingen is 55 dollar. Omdat het verschillende verkopers zijn gaat het niet in het zelfde pakket, en worden ze allemaal individueel van elkaar verzonden, toch?

Nee, volgens mij doen ze het wel allemaal bij elkaar, net als mini in the box. Ik zou er zelf losse bestellingen van maken en zorgen dat je elke keer onder de 22 blijft.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:09

Ik heb net een mailtje gehad dat mijn zalando slippers morgen na 15 uur bij de gamma opgehaald kunnen worden! Fijn!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:28

Ik heb ook een nieuw kleding stuk..

Afbeelding

Grapje, is maatje 74.
Maar wel zelf gemaakt. <3

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:35

Hebben jullie misschien tips voor webshops met leuke zomerse shirtjes, maar die wel een beetje uh classy sexy zijn zeg maar :) ?

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:38

hoi meiden, hebben jullie toevallig nog h&m kortingscodes die actueel zijn? :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 15:39

Ik heb nu een lange, losse rok met hemdje en vans aan :) is fijn (:

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 15:46

Ik ben jaloers ^) moet vanavond werken (terras). Heb maar een spijkerbroek verknipt tot net onder de knie, korter mag 'ie niet zijn. En morgen wordt t gewoon nog warmer. Ben benieuwd of 't druk wordt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 15:57

Doubtless schreef:
Ik ben jaloers ^) moet vanavond werken (terras). Heb maar een spijkerbroek verknipt tot net onder de knie, korter mag 'ie niet zijn. En morgen wordt t gewoon nog warmer. Ben benieuwd of 't druk wordt :')

Hier een lotgenoot! Lange broek, dichte schoenen, zwarte lange schort en een zwarte blouse met lange mouw en natuurlijk een zwart hemdje eronder om lekker warm te blijven. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand met dit weer uit eten gaat, maar helaas.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 16:16

[***] schreef:
Doubtless schreef:

Hier een lotgenoot! Lange broek, dichte schoenen, zwarte lange schort en een zwarte blouse met lange mouw en natuurlijk een zwart hemdje eronder om lekker warm te blijven. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand met dit weer uit eten gaat, maar helaas.

Hier ook..

Gisteren wel een prachtige witte broek gescoord. Eindelijk *\o/*

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 16:26

[***] schreef:
Doubtless schreef:

En je mag niet met korte mouwen of ze oprollen? Moet zeggen dat als ik iemand zou zien zoals jij beschrijft, dat niet erg representatief vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 16:36

[***] schreef:
Doubtless schreef:

Zo loop ik er ook bij, alleen is mijn blouse blauw. :') Ik denk dat ik m'n mouwen maar oprol. Verder zijn er niet echt veel opties jammer genoeg. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 16:38

[***] schreef:
Is er iemand wel eens iets bij Aliexpress besteld? Het gaat in dit geval niet om kleren, maar iemand die ervaring heeft met verzendkosten/invoerkosten. Ik heb er namelijk een aantal keer besteld, alleen het totaalbedrag bleef onder de 20 dollar/euro. Nu heb ik een bestelling van ruim 50 dollar, verdeeld onder verschillende items van verschillende verkopers. Bij dit bedrag hoef je dan geen overige kosten te betalen, alleen als je 1 item heb wat boven de 22 dollar/euro is toch?

Als je ieder item los betaalt (dus item naar ideal, code invullen etc.) dan is er niks aan de hand. Als je alles tegelijk afrekent wel.