Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 23:03

iirrssjjee schreef:
Welshponyfan schreef:
Ik heb 3 biologielessen gemist en mijn laptop kreeg 2 dagen voor de toets een storing, waardoor ik nauwelijks kon leren, en ik ook niet in mijn aantekeningen kon kijken omdat ik die niet had, door de gemiste lessen |o En dat mijn biologieleraar dan NIET begrijpt dat ik nauwelijks/niet geleerd heb voor de toets, gewoon omdat het niet KON. Zelfs van de storing/error heb ik een screenshot gemaakt, dus ik heb bewijs dat ik wel écht een storing had. :x

Balen!

Maar ik begrijp je leraar ook wel.... Als je zoveel lessen hebt gemist, kun je ook wel eerder aan die aantekeningen komen. En als je maar 2 dagen van te voren begint met leren, tsja.....

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik deed dat vroeger ook zo, maar als het dan mis gaat, heb je een probleem.

Was ook dom hoor van mij, maar toch erger ik me eraan :+ Voor een toets leer ik normaal 3 avonden zo'n beetje, dus dit was ook later als normaal. :7

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 23:14

Dat mijn beste vriendin eigenlijk niet meer mijn beste vriendin is. Laat alleen van zich horen als ze wat nodig heeft, maar omgekeerd kan ik dus niet op haar rekenen :n

Jolandaa_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 00:31

Dat ik al 2 weken grieperig ben en dat nog nooit in mn leven gehad heb. Dat ik zelfs 2 dagen ziek ben geweest en al enkele dagen geen fatsoenlijke stem heb door mijn opgezette, geïrriteerde schrale keel. Gelukkig eindelijk goede hoestsiroop gevonden die begint te werken. Als iemad nog een tip heeft voor mijn zwaar geïrriteerde keel??

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 09:11

Aan de buikpijn terwijl ik zo moet lesgeven van het 1e tot het 7e en nog moet vergaderen daarna.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:53

Twijfels
Mijn verschrikkelijke stalgenoot met d'r 'ik weet alles toch wel beter' taaltje, terwijl dat echt omgekeerde wereld is..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 00:52

Dat een collega mijn fles water op het werk had gestolen, en uiteraard had niemand het gedaan. Als wraak heb ik alle donuts op gegeten :D

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 02:05

Pfff....m'n schoonzus. Die is knetter... Ze appt, je belt, ze neemt niet op en appt 10 seconden later terug. Niet eenmaal, bijna altijd. Ook bij haar zus doet ze dat. Is toch niet helemaal normaal gedrag lijkt me. Gelukkig zien we ze zelden en dat zal vooral zo blijven. Die 100 km ertussen is prachtig mooi! *\o/* Ooit zijn we een keer een weekend met de hele meute in een huisje geweest. Nooit meer...alleen maar gebek en geruzie en moeilijk gedoe. Politie staat ook bij hun aan de deur, de buren vroegen of het wat rustiger kon... 8)7 Je zou je toch kapot schamen.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 02:15

Dat ik voor het eerst in mijn leven dodelijk zenuwachtig ben voor een interview dat ik morgen moet afnemen. Het moet in het Engels en ik ben nu al twee uur aan het prutsen aan mijn interview omdat ik bang ben dat mijn vragen "dom" zijn. 8)7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:11

De 1,7 voor de spaanse toets van dochterlief.

danielle80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:35

Dat ik afgelopen dinsdag een superleuk feest had, maar halverwege weg moest gaan omdat ik ziek werd. Ik koorts, zere keel, maagpijn en koortsdromen kreeg(waardoor ik midden in de nacht uit mn bed ben gesprongen, en mijn bed is 2 meter hoog). Dat het gisteren eindelijk beter ging. Maar toen opeens super erge oorpijn kreeg, en bij de apotheek willen ze er niks tegen geven. En ik vandaag ongesteld werd en ik nu super erge buikpijn heb. %)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:43

danielle80 schreef:
Dat ik afgelopen dinsdag een superleuk feest had, maar halverwege weg moest gaan omdat ik ziek werd. Ik koorts, zere keel, maagpijn en koortsdromen kreeg(waardoor ik midden in de nacht uit mn bed ben gesprongen, en mijn bed is 2 meter hoog). Dat het gisteren eindelijk beter ging. Maar toen opeens super erge oorpijn kreeg, en bij de apotheek willen ze er niks tegen geven. En ik vandaag ongesteld werd en ik nu super erge buikpijn heb. %)

waar wil je wat voor krijgen dan? Ik zou gewoon iboprufen en paracetamol pakken. Thee met honing en strepsils voor de keelpijn. En goed uitzieken. Rust is het beste medicijn.. waarschijnlijk een griepje wat momenteel heerst en antibiotica helpt niet voor griep

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:44

Dat ik 'n leuke jongen heb leren kennen. Ik gisteren vrij kaartjes voor een feestje ben wezen ophalen. Vroeg ie of ik wat wilde drinken. Had ik van schrik nee gezegd :') Ik stond buiten en dacht wtf, hoezo zeg ik nee :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:08

Dat men op de snelweg het weigert om de spitsstrook te gebruiken... En dus lekker op de 2e baan blijven hangen!

LisaXLoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 11:30

Dat ik geen tosti mag maken want mijn moeder vind dat 'walgelijk' en 'stinken' op de vroege ochtend.
Op de vroege ochtend om half 11 :+
Goed :') :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 11:32

Mijn lijf! :x

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:17

Mensen die het verschil tussen "wil" en "wilt" niet lijken te kennen... :roll:

Xxhorsesxx9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:38

Aan het feit dat het morgen weer maandag is :( |o :n

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:08

Xxhorsesxx9 schreef:
Aan het feit dat het morgen weer maandag is :( |o :n

Die kwam hier net inderdaad ook binnen -O-

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:05

Iemand die op de hengsten keuring het paard sloeg met het handvat van de zweep.. en ook nog tegen zijn neus aan, je hoorde het echt belachelijk hard.. Arm dier....

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 23:05

Dat ik potverdorie ondanks een app op mijn telefoon nog stééds niet genoeg drink! Ik ben weer bang voor een blaasontsteking..

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:27

Aan dat er in het hele huis verbouwd wordt en dat om 7:00 er opeens verbouwers mijn kamer binnen kwamen lopen terwijl ik nog in mijn bed lag en toen rustig allemaal dingen gingen doen en ik daar nog steeds lag. Heel erg awkward >;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:47

Je hebt ze wel weggestuurd hoop ik??

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:56

_O-

Aan mensen die je naam in elke zin gebruiken.
hoe gaat het Captain?
Heb je een leuke dag gehad Captain?
Wat ga je morgen doen Captain?

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:02

Aan mijn enorm lange to do-list.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:41

Aan mijn rothoest dat ik er bijna van moet overgeven :=
Moet zelfs uit de woonkamer omdat het niet aan te horen is :=