Om voor een verzorgpaard verder te fietsen? Mij iig niet gezien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
romyloverrr schreef:Juna : als je die afstand niet voor een verzorgpaard zou willen afleggen
WILDE ik je niet eens als verzorger ( als je BV in een advertentie hebt staan tot
max. 10 KM fietsen , dan reageer ik niet bij diegene , ookal zit ik op 5 kiloter afstand )
die hoef ik niet als verzorger , als je het zo graag wilt fiets je er wel voor !
love_Western :
jou reden is te berijpen , als je de hele dag de tijd had zou je het gewoon doen ,
maar bij jou kan het gewoon niet.
dat vind ik wat anders dan : 10 kilometer pffffffffffff geen zin !
romyloverrr schreef:Juna : als je die afstand niet voor een verzorgpaard zou willen afleggen
WILDE ik je niet eens als verzorger ( als je BV in een advertentie hebt staan tot
max. 10 KM fietsen , dan reageer ik niet bij diegene , ookal zit ik op 5 kiloter afstand )
die hoef ik niet als verzorger , als je het zo graag wilt fiets je er wel voor !
love_Western :
jou reden is te berijpen , als je de hele dag de tijd had zou je het gewoon doen ,
, dan wordt het hier hopelijk weer een stuk gezelliger

love_Western :

gaat in eens weer goed met de verkoop gelukkig!
(misschien apart topic over openen?)
Alleen die aanval van romyloverrr vond ik onnodig.

pmarena schreef:Katten zijn ook echt irritant wat dat betreft, die hebben meestal minder aandacht voor je superleuke aankoop, dan voor de doos waarin het geleverd werd
Leuk !MarvanTom schreef:ff weer on topic.![]()
Ik heb weer een poging gedaan op MP en Markt met 2 nieuwe ads van jawel, een kattenkrabton en een rieten kattenmandje.
Poes kijkt er niet eens naar; ze vindt ons en de bank veeeel beter liggen.
En nu maar duimen dat het niet zo'n slepende affaire wordt als Tallie had.