Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 22:15

Mwoah, is dat verwend? Naar school is het voor mij zo'n 7 km, inderdaad een dik half uur fietsen.
Om voor een verzorgpaard verder te fietsen? Mij iig niet gezien. :')

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 23:38

Ik zou ook geen 10 km er voor willen fietsen. Omdat ik meestal alleen in de avonden kan. Zomers is het wel te doen, maar rest van het jaar niet. Fiets liever niet in het donker hier. Er is weinig verlichting hier, dus veel donkere wegen.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 08:23

Juna : als je die afstand niet voor een verzorgpaard zou willen afleggen
WILDE ik je niet eens als verzorger ( als je BV in een advertentie hebt staan tot
max. 10 KM fietsen , dan reageer ik niet bij diegene , ookal zit ik op 5 kiloter afstand )
die hoef ik niet als verzorger , als je het zo graag wilt fiets je er wel voor !

love_Western :
jou reden is te berijpen , als je de hele dag de tijd had zou je het gewoon doen ,
maar bij jou kan het gewoon niet.
dat vind ik wat anders dan : 10 kilometer pffffffffffff geen zin !

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 08:35

romyloverrr schreef:
WILDE ik je niet eens als verzorger ( als je BV in een advertentie hebt staan tot
max. 10 KM fietsen , dan reageer ik niet bij diegene , ookal zit ik op 5 kiloter afstand )
die hoef ik niet als verzorger , als je het zo graag wilt fiets je er wel voor !

love_Western :
jou reden is te berijpen , als je de hele dag de tijd had zou je het gewoon doen ,

Nou sorry, maar ik ben het wel met de meiden eens. 10 km heen en 10 km terug is best ver fietsen en dat kost dus ook best veel tijd. Die meiden hebben ook meer te doen dan alleen naar de verzorgpony. Je moet overdag naar school, hw maken, weet ik veel. Kijk, als het alleen voor de zaterdag is vind ik het wat anders, maar ik vind iemand niet lui omdat diegene 10 km te ver vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:13

romyloverrr schreef:

love_Western :

Wat is de reden om haar zo aan te vallen? Heb ik het doel van het topic gemist? Zij loopt de ponies mis, graag of niet. Maar vind het belachijk hoe er in dit topic op gereageerd wordt. Lijkt mij behoorlijk overbodig. Iets vriendelijker op stellen is helemaal niet verkeerd.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:15

mensen, laten we ons weer richten op Marktplaats :D, dan wordt het hier hopelijk weer een stuk gezelliger :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:17

Ik fietste 'vroeger' ook 10km, heb nu een scooter dus dat is makkelijker, maar hier zijn zoveel paarden in de buurt dat ik ook voor een paard dichterbij zou kiezen als ik m'n scooter niet gehad had.
Heb zelfs nog een tijdje een paard gereden waar ik voor met de bus moest en daarna 20 minuten lopen, ik kende dat paard al anders had ik dat ook niet gedaan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-04-13 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:23

Ik lees er maar overheen..
Nuanceren schijnt een moeilijk begrip te zijn bij sommige bokkers. :)

En over het afstand gebeuren..
Ik heb het even gemapt.. Mijn bijrijdpoon staat op 20 km en ik ben ruim een uur onderweg met het ov.
Naast een behoorlijk drukke opleiding, een vriendin en ouders die me soms willen zien heb ik het graag voor haar over.
Al moet ik zeggen dat wanneer ik van acht tot vijf op school heb gezeten ik me er soms wel heen moet slepen.
Al is dat opzien tegen de reis en niet tegen de bestemming. <3

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:47

'k Denk dat het ook wel een beetje aan de situatie ligt ... als je als verzorgster bijvoorbeeld een hele zaterdag of zondag bij je verzorgpony kan zijn, maakt de afstand niet zoveel uit, maar als je dagelijks langs wilt komen is dat uur extra heen en weer fietsen ook gewoon zonde van de tijd, die tijd had je ook wat leuks of nuttigs kunnen doen :)

Vind het ook niet verwend, gewoon praktisch :j

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 10:04

Iedereen is anders, je kan niet oordelen over de beweegredenen van een ander.
Leven en laten leven zou ik zeggen.
Ik zou nog geen eens 10 km fietsen naar mijn eigen paarden!!
Het kost mij zelfs met de auto eigenlijk al te veel tijd om twee keer op een dag er heen te gaan....

Mail heeft effect gehad, heb de track en trace code eindelijk ontvangen..........
Volgens mij heeft ze het pakket gisteren snel op de bus gedaan.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 10:11

Geweldig, justdiesel, zal tijd worden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:05

romyloverrr schreef:

love_Western :

Duidelijk. :')
Voor mij is het simpelweg niet te doen.. Daar ga jij toch niet over? Of ik het wel of niet graag wil?
Wie weet heb ik ook een goede reden (zoals love_western) maar zet ik dat niet op internet of meld dat overal?

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:14

Vandaag en gisteren zadels ingepakt dus er staan 2 grote pakketten in de auto te wachten om morgen naar het postkantoor gebracht te worden! :D gaat in eens weer goed met de verkoop gelukkig!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:18

Even iets over Boktmarkt en niet over verzorg paarden :') (misschien apart topic over openen?)

Ik heb twee eczeemdekens gekocht van een bokker (RSIH en een blauwe) voor vet weinig, dus ik ben helemaal blij :D
Ik heb het geld vrijdag al over gemaakt, nu nog even wachten tot het bij haar aan is gekomen en dan stuurt ze het op. Pakketje staat al klaar :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:22

Wat een discussie .. Ik gaf enkel mijn mening ..
Wat geef ik er om wat anderen doen. Ik vind dat flauw en een ander niet. Simpel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:26

Dat is ook zo Tyrcanol. :) Alleen die aanval van romyloverrr vond ik onnodig.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:15

Hoezo aanval? Ik zie daar echt geen aanval in van Romylover..
Jij wil geen 10 km fietsen, zij wil geen verzorgers die niet 10km willen fietsen.
Beide een mening, ieder zn meug.. Tis dan maar net hoe zwaar je er zelf aan trekt :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:37

Ieder z´n mening wat betreft het fietsen naar de paarden.

Laten we nu weer lekker ontopic gaan kletsen over marktplaats ;)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:42

ff weer on topic. ;)
Ik heb weer een poging gedaan op MP en Markt met 2 nieuwe ads van jawel, een kattenkrabton en een rieten kattenmandje.
Poes kijkt er niet eens naar; ze vindt ons en de bank veeeel beter liggen.
En nu maar duimen dat het niet zo'n slepende affaire wordt als Tallie had. :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:46

Katten zijn ook echt irritant wat dat betreft, die hebben meestal minder aandacht voor je superleuke aankoop, dan voor de doos waarin het geleverd werd :P

Hier net een stel verstelbare Auping-bedbodems afgehaald via Marktplaats :)

En nu maar duimen dat we daar lekkerder op liggen dan op die aanpasbare lattenbodems die we nu hebben :=

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:09

pmarena schreef:
Katten zijn ook echt irritant wat dat betreft, die hebben meestal minder aandacht voor je superleuke aankoop, dan voor de doos waarin het geleverd werd :P

Haha, zo zijn onze katten ook. Krijg ik een pakketje binnen, probeert er vaak al een kat in te klimmen voordat ik m'n aankoop er uit heb kunnen halen :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:14

:P

Afbeelding

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:18

_O- Leuk !
En zo waar ...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:22

Hahaha! :+
Ja, echt he?
Speeltjes, kattentunnel: ook allemaal voor jan met de korte achternaam gekocht.
Madam vermaakt zich kostelijk met de krant en folders, een blaadje uit de tuin, een hooitje op de grond... :roll:

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:55

MarvanTom schreef:
ff weer on topic. ;)
Ik heb weer een poging gedaan op MP en Markt met 2 nieuwe ads van jawel, een kattenkrabton en een rieten kattenmandje.
Poes kijkt er niet eens naar; ze vindt ons en de bank veeeel beter liggen.
En nu maar duimen dat het niet zo'n slepende affaire wordt als Tallie had. :D

Ik raakte die krabpaal niet kwijt.. Pas toen hij er gratis op stond was hij interessant.

Mijn zijkamer is helemaal netjes, dus binnen korte termijn uitkijken naar het bureau! :D

OMG! Die foto hierboven! :')