Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:48

Als mijn vriend het er heel erg op tegen zou zijn, zou ik ook niet gaan schrijven. Dat is me de ruzies gewoon niet waard. En ik snap ook dat als ik dat toch door zou drammen mijn vriend het gevoel heeft dat ik hem niet serieus neem/belangrijk vind. Dus ik snap helemaal waarom je het niet doet Zitosh!

Overigens zijn er genoeg argumenten om niet met een gevangene te schrijven djuulsie, ze zitten er tenslotte niet zo maar.

djuulsie

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:50

Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, ik zeg alleen dat de argumenten die hij gebruikt geen argumenten zijn. Natuurlijk zijn die er genoeg, maar dat zijn niet deze.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:51

djuulsie schreef:
dus iets zetten van: voor de kerst wilde ik je een leuk kaartje sturen, maar ben niet op zoek naar een pp? Is dat niet onaardig...

Krijg het gevoel dat ik het dan beter helemaal niet kan doen.

Ik heb ook eens 'gewoon' een kaartje gestuurd en daarin gezet 'just wanted to send you a card, I hope this cheers you up!' ofzoiets. Heel kort gehouden, maar wel leuk. Dan is de hint vaak ook wel duidelijk ;)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:53

Das wel een goed idee Rianne!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:53

Ook even kerstkaartjes gezocht.. kom ik een stapeltje van de penny tegen, haha! Zo oud maar Wel leuke kaartjes dus die gaan een wereldreisje maken! Zo random van internet kaartjes sturen is ook leuk, ga ik ook eens doen !!:-)

De kaarten: herkent iemand ze ?:p

Afbeelding

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:55

Oooh te gek!! Haha :P

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:57

Cute <3 maar herkennen, nee dat niet :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:28

haha ahh! :+:

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:16

Zitosh schreef:
We zijn beiden nog jong, dus het ligt volgens mij wel deels aan de leeftijd. Hij krijgt door mijn toenadering naar een ander de indruk dat hij niet meer belangrijk zal zijn voor mij.. Hij kan er zich ook niet bij neerleggen dat ik contact zoek met iemand die een misdaad heeft begaan, hij vindt het een vreemd idee en snapt/gelooft mijn bedoeling erachter niet :n En hij is even koppig als een ezel, heb ook geen zin in ruzie daarrond, dus dan leg ik mij er ook gewoon bij neer.. Ik blijf hier uiteraard wel meelezen, vind het echt interessant :j

Niet snappen is één ding, niet geloven vind ik een heel ander verhaal.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:42

Dat kaartje!!! Waar heb je die gekocht?

Ik snap het wel, mijn ex vond het ook niet tof, maar na wat aandringen heeft hij het wel geaccepteerd.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:18

Isegrim schreef:
Zitosh schreef:
We zijn beiden nog jong, dus het ligt volgens mij wel deels aan de leeftijd. Hij krijgt door mijn toenadering naar een ander de indruk dat hij niet meer belangrijk zal zijn voor mij.. Hij kan er zich ook niet bij neerleggen dat ik contact zoek met iemand die een misdaad heeft begaan, hij vindt het een vreemd idee en snapt/gelooft mijn bedoeling erachter niet :n En hij is even koppig als een ezel, heb ook geen zin in ruzie daarrond, dus dan leg ik mij er ook gewoon bij neer.. Ik blijf hier uiteraard wel meelezen, vind het echt interessant :j

Niet snappen is één ding, niet geloven vind ik een heel ander verhaal.

Daar heb je wel een punt. Maar ik wou het doen om contact te kunnen geven aan iemand tussen 4 muren, omdat ik vanuit jouw verhaal ook heb kunnen afleiden dat ze dat werkelijk wel appreciëren :j Alleen mijn vriend vind het maar "eigen schuld, dikke bult" en denkt dat ik 'op zoek' zou willen gaan naar spanning in de zin van contact hebben met een "nieuwe" jongen/man ed.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:46

Misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar je ging eerst met iemand schrijven en daarna heb je het je vriend gevraagd of het goed was?

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:47

SteffiiY schreef:
Misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar je ging eerst met iemand schrijven en daarna heb je het je vriend gevraagd of het goed was?

Ik heb iemand geschreven en heb er eergisteren over gepraat met m'n vriend omdat ik vond dat hij het wel mocht weten :) Maar ik had nooit gedacht dat hij daar zo hard over zou struikelen.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:50

Jammer dat hij er zo over denkt Zitosh. Mijn ervaring is dat veel mensen er in het begin zo over denken, maar dat ze het vervolgens wel heel interessant vinden als je blijkt te schrijven met iemand. Jammer dat hij een bedreiging ziet in iemand die opgesloten zit aan de andere kant van de oceaan ;)

Mijn ex heeft er nooit een punt van gemaakt, maar dat komt misschien ook doordat ik al schreef voordat ik wat met hem kreeg.

Ik baal, bijna alle brieven zijn compleet maar ik mis bijvoorbeeld de aller allerlaatste... Was wel heerlijk om alles terug te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:06

Amethyst_ schreef:
Dat kaartje!!! Waar heb je die gekocht?

Ik snap het wel, mijn ex vond het ook niet tof, maar na wat aandringen heeft hij het wel geaccepteerd.

Mijne?:) die zat vroeger bij de penny!

Ik krijg een leuk sinterklaascaseautje morgen! Een opbergdoos in de vorm van een boek, met oude poststempel en verschillende steden erop.. om mijn post in te bewaren!! Echt heeeeel leuk! (Xenos, heeft ook leuke bureauding voor post En nog wat, staat ook: mail op of: letters )

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:13

Maar je luistert naar je vriend Zitosh terwijl hij geen goede argumenten heeft?

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:15

Ik ga er niet meer over beginnen tegen hem.. Als Richard heel enthousiast terugschrijft, schrijf ik gewoon een hele lange brief terug waarin ik misschien oa. ook vertel dat mijn vriend het niet zo apprecieert := Later kan ik ook met gevangenen in contact komen door m'n job, dan kan hij me toch ook niet gaan dwingen om ontslag te nemen.. :?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:18

Zitosh schreef:
en denkt dat ik 'op zoek' zou willen gaan naar spanning in de zin van contact hebben met een "nieuwe" jongen/man ed.

Dan zou ik als ik hem was eerst eens naar mn relatie kijken voordat ik zulk soort uitspraken zou doen! Lekker veel vertrouwen heeft ie in je. Die penpals zitten in USA meestal levenslang of DR. Wat gaan die doen dan?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:19

@Zitosh: als jouw vriend het nu al niet eens is met het brieven schrijven met een gevangene die aan de andere kant van de wereld zit. Hoe gaat hij jouw beroep dan straks accepteren?

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:50

Afbeelding

Dit is het kaartje dat ik voor Jamie's vrouw heb gekocht. Dat rode is de envelop, de kaart zelf is kerstboomvormig. :D Er zitten 'echte' balletjes in, er zitten glitters op en de ster is uitvouwbaar tot een 'echte' piek. Je kunt het boompje uitvouwen en neerzetten.

Nu met gouden glitterpen <3 alle namen erin zetten.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:51

Super leuk petra! Zal ze vast heel blij mee zijn! En dan stop je daarin die cheque?

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:11

Nee, alleen kaartje, rest gaat vanuit VS. Ze heeft het cadeau dan eerder dan de kaart gok ik, maar dat geeft niet.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:12

Eindtotaal is trouwens $550 geworden. :wow: :wow: :wow:

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:24

Zo he!! Daar zal ze zeker heel blij mee zijn!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:53

Dat is d'r geraaien. :D