Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuulsie schreef:dus iets zetten van: voor de kerst wilde ik je een leuk kaartje sturen, maar ben niet op zoek naar een pp? Is dat niet onaardig...
Krijg het gevoel dat ik het dan beter helemaal niet kan doen.
Zitosh schreef:We zijn beiden nog jong, dus het ligt volgens mij wel deels aan de leeftijd. Hij krijgt door mijn toenadering naar een ander de indruk dat hij niet meer belangrijk zal zijn voor mij.. Hij kan er zich ook niet bij neerleggen dat ik contact zoek met iemand die een misdaad heeft begaan, hij vindt het een vreemd idee en snapt/gelooft mijn bedoeling erachter nietEn hij is even koppig als een ezel, heb ook geen zin in ruzie daarrond, dus dan leg ik mij er ook gewoon bij neer.. Ik blijf hier uiteraard wel meelezen, vind het echt interessant
Isegrim schreef:Zitosh schreef:We zijn beiden nog jong, dus het ligt volgens mij wel deels aan de leeftijd. Hij krijgt door mijn toenadering naar een ander de indruk dat hij niet meer belangrijk zal zijn voor mij.. Hij kan er zich ook niet bij neerleggen dat ik contact zoek met iemand die een misdaad heeft begaan, hij vindt het een vreemd idee en snapt/gelooft mijn bedoeling erachter nietEn hij is even koppig als een ezel, heb ook geen zin in ruzie daarrond, dus dan leg ik mij er ook gewoon bij neer.. Ik blijf hier uiteraard wel meelezen, vind het echt interessant
Niet snappen is één ding, niet geloven vind ik een heel ander verhaal.
SteffiiY schreef:Misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar je ging eerst met iemand schrijven en daarna heb je het je vriend gevraagd of het goed was?
Amethyst_ schreef:Dat kaartje!!! Waar heb je die gekocht?
Ik snap het wel, mijn ex vond het ook niet tof, maar na wat aandringen heeft hij het wel geaccepteerd.
Zitosh schreef:en denkt dat ik 'op zoek' zou willen gaan naar spanning in de zin van contact hebben met een "nieuwe" jongen/man ed.