Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Een bericht dat jongeren in Den Bosch een zwaan hebben mishandeld. Ze hebben het dier aangereden, geschopt en geslagen. Wat bezielt zulke figuren toch, en hoe kan je een weerloos dier dit aandoen?!? Ik ben er naar van, bah!
Bellatrix schreef:*zit met popcorn klaar voor het antwoord*
Niobe schreef:Bellatrix schreef:*zit met popcorn klaar voor het antwoord*
Hahahahaha
Ja het is wel hetzelfde kantoor, zo groot is het hier ook niet, dus kan niet missen![]()
Volgens mijn collega die later kwam stond die tafel er sinds vorige week pas, dus dat ik het eerder nooit heb gezien klopt wel. Maar ik weet echt niet waar ik met mijn hoofd ben danIn de tussentijd niks anders geks opgemerkt gelukkig
Marocje schreef:Niobe schreef:
Hahahahaha
Ja het is wel hetzelfde kantoor, zo groot is het hier ook niet, dus kan niet missen![]()
Volgens mijn collega die later kwam stond die tafel er sinds vorige week pas, dus dat ik het eerder nooit heb gezien klopt wel. Maar ik weet echt niet waar ik met mijn hoofd ben danIn de tussentijd niks anders geks opgemerkt gelukkig
Oh, dit is echt zo grappig: ik heb dit dus juist heel vaak en dat wekt verbazing bij anderen.. echt, hoe je iets zo over het hoofd kan zien.. Ga Ik met een vriendin ergens heen, stappen uit de auto, ineens zie ik dat ze dreads heeft? Die hele ochtend dus niet opgevallen. Maar echt met andere dingen ook.
Maar zal idd een heel vreemd gevoel hebben gegeven wanneer je dit normaal niet zo hebt.