Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:maar waarom zou je ook voor het laagste bod gaan?
Citaat:Wie in Nederweert een huis heeft mag dit jaar gemiddeld 1023,55 euro overmaken aan de gemeente. Daarvan is 450,13 euro onroerendezaakbelasting. Die stijgt dit jaar met 4,0 procent.
Voor het afvoeren van hun afval gaan inwoners van Nederweert dit jaar gemiddeld 260,39 euro betalen. Dat is 71,4 procent meer dan een jaar geleden. De rioolheffing bedraagt in de gemeente 313,03 euro. Die is 2,7 procent gestegen.
In vergelijking met vergelijkbare gemeenten zijn de gemeentelijke lasten in Nederweert meer gestegen. De onroerendezaakbelasting ligt in de gemeente wel lager dan in de vergelijkbare gemeenten.
DuoPenotti schreef:Gewoon dikke 70% er op...Citaat:Wie in Nederweert een huis heeft mag dit jaar gemiddeld 1023,55 euro overmaken aan de gemeente. Daarvan is 450,13 euro onroerendezaakbelasting. Die stijgt dit jaar met 4,0 procent.
Voor het afvoeren van hun afval gaan inwoners van Nederweert dit jaar gemiddeld 260,39 euro betalen. Dat is 71,4 procent meer dan een jaar geleden. De rioolheffing bedraagt in de gemeente 313,03 euro. Die is 2,7 procent gestegen.
In vergelijking met vergelijkbare gemeenten zijn de gemeentelijke lasten in Nederweert meer gestegen. De onroerendezaakbelasting ligt in de gemeente wel lager dan in de vergelijkbare gemeenten.
dat is vergeleken met de omgeving hier, niet landelijk
Bloodymary schreef:Dat komt omdat wij voortaan betalen voor het ophalen van het restafval (de zwarte bakken). Op de aanslag gemeentelijke lasten staat nu van het hele vorige jaar dat bedrag er op. Maar inderdaad dat is dus zo'n hoge stijging ten opzicht van 2023 toen het gratis was....
Jolliegirl schreef:Kwijtschelding krijg je maar zelden, moet je voldoen aan hoop eisen..
En laat ze dr niet achterkomen dat je ze bedonderd en geld bijverdiend...
Gemeente is net zo als het uwv.
Ik erger me aan de reeks waar ik in ben beland op insta en facebook...
Dierenmishandeling...dode dieren...bevallende vrouwen die alleen maar kunnen gillen...
Hoe krijg je jezelf hier in godsnaam weer uit??
Flying_Angel schreef:Dat ik speciaal naar een grote babyspeciaalzaak rijd voor een autostoel, hebben ze bijna niks op voorraad. Wordt het thuisbezorgd, dan had ik net zo goed zelf kunnen bestellen.
Jolliegirl schreef:Flying_Angel schreef:Dat ik speciaal naar een grote babyspeciaalzaak rijd voor een autostoel, hebben ze bijna niks op voorraad. Wordt het thuisbezorgd, dan had ik net zo goed zelf kunnen bestellen.
Dat is heel vaak zo. Ze hebben enkel showroom modellen zodat je ze kan bekijken.
Wij baalden er ook van toen we het hoorden.