Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Huh, ik snap het niet. Waarom mag een rok niet langer zijn dan knielengte? Korter zou ik nog snappen, maar langer?
xPabloBokt schreef:fjordjes schreef:Wachten tot ik eindelijk eens telefoon krijg dat m'n auto klaar is. Ze konden er vanmorgen meteen aan beginnen (apk en beurt)
Oh dat doet mijn garage altijd pas tegen het einde van de dag. Denk dat ze dan iedereen tegelijk bellen dat ze klaar zijn
xPabloBokt schreef:fjordjes schreef:Wachten tot ik eindelijk eens telefoon krijg dat m'n auto klaar is. Ze konden er vanmorgen meteen aan beginnen (apk en beurt)
Oh dat doet mijn garage altijd pas tegen het einde van de dag. Denk dat ze dan iedereen tegelijk bellen dat ze klaar zijn
Schuur_ schreef:Ben je zeker dat een langere rok niet is toegestaan?
Als de rest van de functie prima is en het loon ook zou ik daar niet zo over vallen. Tenzij ze al hebben laten doorschemeren dat jij als vrouw ook prima kan dienen als koffiedame en afwasmachine naast je functie.
Berdien schreef:[ [url=m/2LduF7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een verzopen kat van ruim 800 kilo. En de regen houdt maar niet opZo blij dat ze ‘s nachts lekker op kan drogen, maar man man man wat een achterlijke hoeveelheid regen.
xPabloBokt schreef:En we zitten weer te janken van de faalangst. Kan ook nooit normaal een verslag schrijven zonder dat mijn hoofd me totaal voor de gek gaat zitten houden. Feest al die jeugdtrauma's.
MarlindeRooz schreef:Ben echt leeg.
Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.
Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.
MarlindeRooz schreef:Ben echt leeg.
Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.
Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.