Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 15:53

Oh wat erg.
Balen van je tijd zo.

Maar heb het in de beveiliging ook eens gehad. Een dienst waar ik het receptie uniform met rok aanmoest. Ondanks dat we een nette pantalon hadden.
Ik heb geweigerd. En dat is geaccepteerd.
Ben er nooit heen gehoeven. Geen idee hoe ze het opgelost hebben of een man gestuurd.

Ook eens een bedrijf waar ik met - 7 aan de deur stond waar ze vonden dat het niet sjiek was met winterjas aan.
Heb ze hard uit gelachen toen ze zeiden dat ik die uit moest doen.
Oké van andere orde dan de rok.
Maar toch.

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:11

Huh, ik snap het niet. Waarom mag een rok niet langer zijn dan knielengte? Korter zou ik nog snappen, maar langer?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:15

Foaly schreef:
Huh, ik snap het niet. Waarom mag een rok niet langer zijn dan knielengte? Korter zou ik nog snappen, maar langer?

Snap het ook niet. Boven de knie snap ik misschien nog maar wat is er dan mis met een lange rok?
Ja hoe langer de rok, hoe heter het hok, zeggen ze hier. Maar dat zal vast de reden niet zijn.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:32

Eerlijkheid niet beloond wordt. -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:35

Wachten tot ik eindelijk eens telefoon krijg dat m'n auto klaar is. Ze konden er vanmorgen meteen aan beginnen (apk en beurt)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:46

Dat dit grijze , donkere , natte weer zoveel invloed heeft op mijn humeur.

En ook dat ik niet kan paardrijden ( nog steeds geen singel ontvangen , bak te nat , regen en alles buiten of dan zelf weer te ziek of of moe en geen motivatie)

Ook niet kunnen mountainbiken door veelal dezelfde redenen.

Elke dag gaat nu hetzelfde haast , het is ook nog eens zo druk op werk dat het haast eet , slaap , werk en repeat is. En dan elke dan alleen maar uitmesten en niks kunnen doen met je paard helpt ook niet mee. Op mijn werk krijg ik wel veel gedaan , maar eenmaal thuis kak ik alleen maar in en wil het liefst gaan slapen.

Je merkt het al de maandelijkse periode komt er weer aan :')

Of gewoon even toe aan wat leuks ondernemen. De sleur is dit keer wel erg aanwezig.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 16:47

fjordjes schreef:
Wachten tot ik eindelijk eens telefoon krijg dat m'n auto klaar is. Ze konden er vanmorgen meteen aan beginnen (apk en beurt)

Oh dat doet mijn garage altijd pas tegen het einde van de dag. Denk dat ze dan iedereen tegelijk bellen dat ze klaar zijn :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:08

De wei is te nat,normaal staan de paarden dan op de paddock wei.Maar er word aan de weg gewerkt naast de paddock wei en vooral 1 paard vind dat spannend.Er rijd van alles rond,harde muziek.,maar nu zijn ze al 2 dagen niet geweest.Wat te doen,de wei word er niet beter op.Maar ik wil ook geen paniek in de paddock wei.Dus toch maar even in de wei en hopen dat het niet te erg vertrapt word.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:14

Foaly schreef:

Die snap ik ook niet! Bij het originele bericht dacht ik ook dat dit het geval was. En nu ben ik in de war.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:23

xPabloBokt schreef:
fjordjes schreef:

Oh dat doet mijn garage altijd pas tegen het einde van de dag. Denk dat ze dan iedereen tegelijk bellen dat ze klaar zijn :')

Over een uur zijn ze dicht en ik heb nog niks gehoord. Ga zo zelf maar even bellen

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:26

xPabloBokt schreef:
fjordjes schreef:

Mijne ook :') , soms tussendoor nog als er iets duurs gedaan moet worden

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:56

En printer overleden, maar mag ook wel na ruim 20 jaar.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:58

Ben je zeker dat een langere rok niet is toegestaan?

Als de rest van de functie prima is en het loon ook zou ik daar niet zo over vallen. Tenzij ze al hebben laten doorschemeren dat jij als vrouw ook prima kan dienen als koffiedame en afwasmachine naast je functie.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 18:00

Schuur_ schreef:
Ben je zeker dat een langere rok niet is toegestaan?

Als de rest van de functie prima is en het loon ook zou ik daar niet zo over vallen. Tenzij ze al hebben laten doorschemeren dat jij als vrouw ook prima kan dienen als koffiedame en afwasmachine naast je functie.

Ik heb het nagevraagd, het was echt de bedoeling dat het een knielengte rok was.
Ook het loon ging al moeilijker zijn, ik was bereid een heel stuk te zakken omdat de loonheffing enzo volgend jaar gunstig is, maar hun eerste indicatie kwam in het gunstigste geval 800 euro onder mijn huidige loon uit.
Nou was dit ook een functie met minder verantwoordelijkheden, maar dat is toch wel een heel groot gat

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 18:17

Afbeelding
Een verzopen kat van ruim 800 kilo. En de regen houdt maar niet op ;( Zo blij dat ze ‘s nachts lekker op kan drogen, maar man man man wat een achterlijke hoeveelheid regen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 18:45

En we zitten weer te janken van de faalangst. Kan ook nooit normaal een verslag schrijven zonder dat mijn hoofd me totaal voor de gek gaat zitten houden. Feest al die jeugdtrauma's.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 18:50

Ben echt leeg.

Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.

Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.

;(

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:07

Auditor met een veel te autoritaire houding, twee collega's met een rotgevoel achterlatend. Gelukkig ging het beter nadat ik hem daar (netjes uiteraard) op had aangesproken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:10

Ik moet eigenlijk even boodschappen gaan doen, maar en geen zin en dan moet ik wat van spaarrekening halen terwijl morgen geld binnenkomt. Alleen morgen ben ik druk. :+

En nu gewoon lui eigenlijk

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:35

Berdien schreef:
[ [url=m/2LduF7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een verzopen kat van ruim 800 kilo. En de regen houdt maar niet op ;( Zo blij dat ze ‘s nachts lekker op kan drogen, maar man man man wat een achterlijke hoeveelheid regen.

Hier kwamen ze ook zo binnen.

En dan staan ze nog in de wei, met graasmasker, dus natte bontjes die daar aan zitten.
Hoe krijg je die droog nu??

Zo dus :D

Dat is een oud magnetron roostertje van een oudemagnetron

Afbeelding

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:36

xPabloBokt schreef:
En we zitten weer te janken van de faalangst. Kan ook nooit normaal een verslag schrijven zonder dat mijn hoofd me totaal voor de gek gaat zitten houden. Feest al die jeugdtrauma's.

:knuffel:

MarlindeRooz schreef:
Ben echt leeg.

Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.

Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.

;(

Nee niet alweer? :knuffel:

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:37

Dit is eigenlijk zo'n ergernis waar echt niemand iets aan kan doen, maar de vrachtauto was stuk, waardoor we in de winkel geen houdbare vracht binnen hebben gekregen vandaag, en zo vlak voor de kerstdagen is dat flink ruk :') als het goed is komt vanavond de vracht toch nog binnen, dus het is morgenochtend aanpoten om alles op tijd te vullen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:38

Dat mijn lichaam weer extreem reageert op een klusje van gisteren terwijl dat klusje zo leuk was.
Vandaag wel na het melden te horen gekregen dat we dat dus niet meer gingen doen, en niets voor mij was.

Vond het klusje wel erg leuk, ben er de halve ochtend en hele middag mee bezig geweest.
Alleen mijn schouderbladen vonden het niet zo grappig.. Dus daarna ook mee gestopt.

En vanmorgen nergens last van gehad (schouderbladen) alleen de rechterkant van de hals/schouder
lieten duidelijk voelen dat iedere beweging beperkt werd en nu nog..
(Het voelt net of je verkeerd hebt gelegen in bed, maar dan erger)

Vandaag ook niet heel blij geworden van dat vreselijke pis weer.
Als je ergens moest zijn op het erf dan was je al doorweekt als je net een stap in nam.
En dan krijg je ook te horen dat er nog 3 koeien over moeten, ja je moet daar op het erf gaan staan.. * Doorweekt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 19:53

MarlindeRooz schreef:
Ben echt leeg.

;(

Ahhh wat verdrietig -O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 20:01

Sterkte Marlinde en Pablo :(:) Wat een nare berichten.

Stinkt het niet enorm naar natte hond/paard nu bij jullie DP? :=