Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 07:14

Ethelate schreef:
Pakketpunt bellen of je pakket er nog is.
Hier 1x gehad dat ze het aan de verkeerde hadden meegegeven, die had het pas na 4 dagen terug gebracht dus toen in overleg met verkoper besloten melden bij Vinted, dan wordt het in de wacht gezet.
En van de week gebeurde dat weer, weer gebeld, lag het pakketje er nog wel maar hadden ze bij een controle iets verkeerd geklikt.. toen maar keer extra er langs om nog op tijd te kunnen melden of het oké was.

Ik heb niet eens melding gekregen dat mijn pakket op het punt was anders was ik al lang geweest. Maar bellen is inderdaad een goede. Dan kan ik nog altijd beslissen om een uur om te rijden vandaag

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 08:01

Spenk schreef:
Mooi aankopen hoor!

Wassen jullie ralph lauren truien van wol gewoon zelf? Er staat in de truien (cashmiere en lamswol) wel dry clean only.

Ik heb wel een wolwas programma erop zitten en kan die zelf met koud water laten wassen als ik wil.

Het gaat er niet om dat het koud gewassen moet worden, het moet langzaam opgewarmd worden. Wol kan je zelfs koken zonder dat het krimpt, mits het maar langzaam genoeg opwarmt. Daarom is een gewoon 30 graden wasje anders dan een wolwas van 30 graden. Ook moet het niet te hard centrifugeren en moet je het liggend drogen. Ook een wolwasmiddel wordt aangeraden. Bij mij is er pas 1x wat gekrompen.
Tot slot: je hoeft het niet vaak te wassen, puur wollen items gaan ook heel goed op lekker luchten

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 08:37

KB12 schreef:
MyWishMax schreef:
Niet := Ik zoek toevallig ook iets van costes en dat is gewoon heel veel scrollen. En daarna de zoekopdracht opslaan zodat je nieuwe artikelen te zien krijgt.
Maar als mensen het model niet in de titel of beschrijving zetten zit er niks anders opm

Nu ben ik erg teleurgesteld. Ik had zo'n hoop dat er hier een pro vintie met de gouden tip zou komen ;(. De moed zakt mij in de schoenen als ik zie hoe veel costes artikelen er in maat M zijn met de kleur zwart en wit.

Zou fijn zijn als er een optie zou komen om te zoeken op foto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 08:53

Corelli schreef:
Spenk schreef:
Mooi aankopen hoor!

Wassen jullie ralph lauren truien van wol gewoon zelf? Er staat in de truien (cashmiere en lamswol) wel dry clean only.

Ik heb wel een wolwas programma erop zitten en kan die zelf met koud water laten wassen als ik wil.

Het gaat er niet om dat het koud gewassen moet worden, het moet langzaam opgewarmd worden. Wol kan je zelfs koken zonder dat het krimpt, mits het maar langzaam genoeg opwarmt. Daarom is een gewoon 30 graden wasje anders dan een wolwas van 30 graden. Ook moet het niet te hard centrifugeren en moet je het liggend drogen. Ook een wolwasmiddel wordt aangeraden. Bij mij is er pas 1x wat gekrompen.
Tot slot: je hoeft het niet vaak te wassen, puur wollen items gaan ook heel goed op lekker luchten

Klopt maar ik heb nu een artikel binnen die gigantisch naar parfum stinkt krijg het er na week luchten nog altijd niet uit dus die moet echt even gewassen :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 10:08

Even spoelen in een emmer lauw water. Niet te koud en dan leggen tussen 2 handdoeken en dan zachtjes oprollen en water er uit duwen. Daarna liggend laten drogen.
Dat werkt hier beste tegen geurtjes.

Voor de meisjes moeders. Ik vrees dat deze hier net te klein is voor de jongste. Maar deze print is zoooo mooi. Hebben paar items in deze print. Echt prachtig. En dan €15 voor een beeldschoon vestje
https://www.vinted.nl/items/4053729269-cardigan-gucci

Nog zo’n plaatje voor het voorjaar. Maat 5 Deze t-shirts zijn echt waanzinnig mooi als je ze vast hebt. De print is ongelooflijk mooi gedaan en heel veel kleurnuances en diepte.
https://www.vinted.nl/items/4048426086-tee-shirts-gucci

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 10:27

_lautje_ schreef:
Voor de meisjes moeders. Ik vrees dat deze hier net te klein is voor de jongste. Maar deze print is zoooo mooi. Hebben paar items in deze print. Echt prachtig. En dan €15 voor een beeldschoon vestje
https://www.vinted.nl/items/4053729269-cardigan-gucci

Vestje helaas al weg, maar logisch voor dat geld

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 10:31

Jammer! Ik heb echt zo getwijfeld, maar denk dat het hier net te klein was.
En was echt geen geld.

Deze gelijk aangetrokken. Echt zoooo mooi. De wol is echt super zacht en fijn. Denk wel dat hij niet lang past helaas.
Had gehoopt voor volgend jaar kerst nog evt :+

Afbeelding

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 11:14

Zo! Die is mooi zeg. Sjiek. Die plooien die dan ook zo mooi ‘stijf’ vallen maken de jurk helemaal.

Ik hoop btw dat mijn jurk wel een echte Ralph is :') in mijn dufheid niet gevraagd om een foto van het etiket, nouja fingers crossed. Via google search ook zo 123 geen hits :')

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 11:46

Die is wel echt hoor volgens mij. Heb die geometrische print vaker gezien. Volgens mij van Lauren.

Ja de plooien zijn heel mooi gedaan. Die zijn echt goed er in genaaid dus makkelijk weer strak te strijken.
Daar zit veel verschil in. Zo strak er in naaien is meer werk en stof. Maar die plooien blijven met dragen echt er in en is 5min strijken. Is het simpeler gedaan ben je zo 15min zoet :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 15:13

Hier net eerste voorjaars/zomer dingen binnen
Vestje Bonpoint. Is echt als nieuw. €5
Groene trui Tartine €8. Die heeft paar vlekjes, maar voor dat geld…
En 2 truien en een jeans van Tartine voor €20 bij elkaar. Veel betere staat dan verwacht. En middelste dolgelukkig mee.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 15:27

Afbeelding
Ik heb mijn trui ook binnen <3. Als ik m nu nog in het blauw kan vinden, ben ik zielsgelukkig :D.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 15:33

Mooi! Ziet er heel Comfortabel uit. Denk heerlijk zacht.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 15:42

Kasjmier met wol mix, zeker heel zacht :D.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 15:56

Ik heb net een kasjmier met katoen mix te koop gezet. Alleen een mannentrui, ben benieuwd of daar interesse voor is. Vond de prijs al heel lastig.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 16:33

MyWishMax schreef:
Ik heb net een kasjmier met katoen mix te koop gezet. Alleen een mannentrui, ben benieuwd of daar interesse voor is. Vond de prijs al heel lastig.

Heb je een link? Misschien wel wat voor mijn vriend. :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 16:36

Of mijne, als Kaitlyn niet wil.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 16:37

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 17:18

Oh nee verkeerde kleur en maat voor mijn vriend :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 18:05

Leuke trui!
Helaas is mijn vriend nogal kieskeurig en streepjes zijn stom ^)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 18:15

Nou, ik gok dus dat mijn vader dat ook vond :') wel zonde, normaal gooide hij alles gewoon weg. Ook keurige truien n broeken van Hugo boss en vergelijkbare merken die hij gewoon niet leuk meer vond. Of zijn hele dure maatpakken
Daarvan gezegd dat dat niet meer mag, geef het dan maar aan mij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 18:18

MyWishMax schreef:
Nou, ik gok dus dat mijn vader dat ook vond :') wel zonde, normaal gooide hij alles gewoon weg. Ook keurige truien n broeken van Hugo boss en vergelijkbare merken die hij gewoon niet leuk meer vond. Of zijn hele dure maatpakken
Daarvan gezegd dat dat niet meer mag, geef het dan maar aan mij.

Ja! Zonde zeg.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 18:49

Zou de trui wel even strijken, dit soort kleding klik ik toch vaak aan voorbij. Niet slim misschien maar vind het toch netter wanneer het er verzorgd uitziet.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 18:52

Persoonlijk stoort me dat echt niet, hier wordt het toch gewassen, dus zinloos om te strijken. Daar kijk je zo door.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 18:53

tengeltje11 schreef:
Persoonlijk stoort me dat echt niet, hier wordt het toch gewassen, dus zinloos om te strijken. Daar kijk je zo door.

Klopt maar een netjes gepresenteerd item brengt ook meer op.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 19:26

Psvanlot: €25 voor een Kapten & Son rugzak is wel echt een koopje. Ik betaalde €40. Welke spray heb jij?
Mooie blouses trouwens gekocht! Waar is die oranje van?

Ellen: heel mooi die RL jurk. Goede prijs ook.

San: die trui is echt super mooi! En fijne combinatie van stoffen.