Urbanus schreef:De verliefdheid op mijn partner, over mijn palliatieve buurman zeggen dat hij lekker naar het bejaardentehuis moet
Uh, what the fiets?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fly_high schreef:Henk vindt ook dat je naar de PaardVerzameld expo moet komen.Ik heb hier nog niet genoeg drank voor op dus mwah
Mijn idioot van een Henk heeft zichzelf weer flink verminkt in de wei en ik heb een wedstrijd dit weekend waarvoor ik al betaald heb en alwil iemand een Henk toevallig
Fly_high schreef:Ik ontken elke betrokkenheid.Paar hele lelijke snijwonden aan de binnenkant van zijn achterbeen. Net niet genoeg om te hechten maar hij loopt er net wat minder van zeg maar
Mkango yup maar ik wilde al sowieso komen met de wedstrijd erbij, je hoefde mijn paard niet kapot te snijden
Mkango schreef:Fly_high schreef:Ik ontken elke betrokkenheid.Paar hele lelijke snijwonden aan de binnenkant van zijn achterbeen. Net niet genoeg om te hechten maar hij loopt er net wat minder van zeg maar
Mkango yup maar ik wilde al sowieso komen met de wedstrijd erbij, je hoefde mijn paard niet kapot te snijden
Urbanus schreef:Weer even gewijzigd, de lange is echt verschrikkelijk trouwens. De verliefdheid op mijn partner, over mijn palliatieve buurman zeggen dat hij lekker naar het bejaardentehuis moet, de oordelen, het drankprobleem.
Het werd gewoon te raar, te ongemakkelijk.