Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N4N4

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:12

Hier Apple en ook geen problemen

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:58

Android en geen problemen

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:59

Ik heb de app bij gewerkt op de ipad en nu is het weer goed. Dus even een updat laten doen en dan moet ie het weer doen

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 21:28

DuoPenotti schreef:
Citaat:
Als die dan te hoog is, dan geef ik aan dat dat gewoonweg niet mn budget is wegens alleenstaand moederschap.

lijkt me prima :j
En wie weet kom ik er nog op terug.

Citaat:
Als die dan te hoog is, dan geef ik aan dat dat gewoonweg niet mn budget is wegens alleenstaand moederschap/ minima/student. enz.

:evaw: Doei..next.
Dat zit echt in mijn allergie

Weet het, mijn ding.
Maar ik weet ook dat ik daarbij niet de enige ben ;)

Precies..
Ik heb ooit een vader aan de lijn gehad die even 750 euro korting wilde hebben op mijn minimale prijs voor een twee paards trailer.

Hij vond het een goede les om zijn kind er zelf voor te laten sparen. Maar ze kwam 750 euro te kort voor de mijne. Of ik dat dan maar wou schenken omdat ze het toch moest doen van dat budget en er had voor had gewerkt.

Nee… nee nee
Dat ze 750 euro te kort komt is omdat jullie OF te vroeg kijken voordat het budget bij elkaar was of je kijkt in de verkeerde prijscategorie.

Of je legt het er als vader zelf bij. Maar maak het aub niet mijn probleem.

Doei!!!
En daarna maar blijven appen. Inmiddels al 5 jaar terug. Maar zit nog steeds in mijn irritatiezone. Ook de toon “kijk, ik regel dit wel even voor mijn dochter”.

Nee, als ik die 750 niet wil weggeven. Dan doe ik dat niet.

Daarna belde zijn vrouw nog. Ze kende die toon van manlief en excuseerde zich ervoor. Maar vroeg ook om toch na te denken over dat lagere bod.

Nee.

Ding is uiteindelijk gewoon voor vraagprijs weggegaan. Veel reacties gehad.

Maar die zielige verhalen over dat je geen geld hebt. Nee. We hebben het niet over een eerste levensbehoefte maar over een trailer.

En als een alleenstaande moeder hard moet werken en van een minimaal inkomen van moet leven en toch een paard kan hebben. Doet het misschien erg goed. Want alle ballen hooghouden en een paard kunnen bekostigen is knap. Maar ik ben geen filantropische instelling.

Wel geef ik veel weg aan vluchtelingen en aan de kraambank. Omdat dat wel behoort aan eerste levensbehoefte.

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 09:52

Siers83 schreef:
Ik heb de app bij gewerkt op de ipad en nu is het weer goed. Dus even een updat laten doen en dan moet ie het weer doen

Ik heb een iPhone- laatste update mp - en heb nog geen hartjes helaas.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 10:02

Nou groot gelijk Anomien... want denken mensen soms wel niet? Wie geeft er nu zomaar 750 weg :=

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:47

Prince schreef:
Siers83 schreef:

Ik heb een iPhone- laatste update mp - en heb nog geen hartjes helaas.

Hier werkte het wel, oo ipad en iphone beide. Doe je wel via de appstore? Daarin even naar je mp app gan en dan werk bij

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 11:31

Kon gisteren mp bijwerken en heb de hartjes weer terug :j.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 12:11

Ik ben al een tijdje op zoek naar de boekjes van Broeder Cadfael, nu iemand gevonden die alle 20 boeken in één koop aanbiedt. Dus ik berichtje sturen, met een bod inclusief verzenden (hoger dan haar vraagprijs).

Kan ik ze alleen ophalen want 'het is een te grote stapel om te verzenden'. Het zijn 20 pocket boekjes, ben ik nou raar dat ik dat wel heel makkelijk vindt? Ja, je moet even een grote doos opzoeken maar zoveel wegen die boekjes nou ook niet. Ter vergelijking, ik heb ooit van iemand anders 10 boeken van Robin Hobb gekocht en laten opsturen, die wogen samen ruim 6 kilo en dat ging ook prima :+
Laatst bijgewerkt door Foaly op 28-03-25 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 12:28

Ik wordt altijd zo moe van mensen die iets niet kunnen verzenden omdat het te groot is…..
Want idd hoe groot zijn nu 20 boekjes?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 15:19

Hier een paar laarzen te koop.
Krijg ik vraag hoe ze vallen, of groter of kleiner.
Hmm ik heb een doodgewoone maat en de laarzen passen daarop.
Wel aangeboden te meten en ook lang te komen om te passen...
Heeft geïnteresseerde zelf een compleet maat groter...
Dat wordt m dus echt niet maar ik snap geïnteresseerde wel: daar vind je eindelijk wat je zocht en dan is het te klein

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 15:41

Nog meer mensen die niet kunnen inloggen bij marktplaats ?
Ik kom er niet in en mijn man op zijn account ook niet. Niet via op of browser.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 15:47

Even voor je gekeken maar ben gewoon ingelogd, via de app.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 15:48

Mijn man kan nu wel inloggen.
Hij kent mijn email ineens niet meer. Heel vreemd dit

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 15:50

Oh een rare storing of zo.
Zal straks wel over zijn

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 15:54

Ik krijg ook geen herstel mail of iets.geen idee of het een storing is.want mijn man komt er wel in nu

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 16:28

Foaly schreef:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de boekjes van Broeder Cadfael, nu iemand gevonden die alle 20 boeken in één koop aanbiedt. Dus ik berichtje sturen, met een bod inclusief verzenden (hoger dan haar vraagprijs).

Kan ik ze alleen ophalen want 'het is een te grote stapel om te verzenden'. Het zijn 20 pocket boekjes, ben ik nou raar dat ik dat wel heel makkelijk vindt? Ja, je moet even een grote doos opzoeken maar zoveel wegen die boekjes nou ook niet. Ter vergelijking, ik heb ooit van iemand anders 10 boeken van Robin Hobb gekocht en laten opsturen, die wogen samen ruim 6 kilo en dat ging ook prima :+

Je weet de toestand toch niet van de verkoper. Wellicht wel te zwaar voor de persoon om te tillen. Nee is nee toch en als er alleen ophalen bij staat.... Wie ben jij dan om daar tegenin te gaan

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 23:11

Foaly schreef:

Jammer, ik had ze allemaal, maar heb ze naar de kringloop gebracht. Ik MOET gewoon plek maken in mijn boekenkasten. Ze zijn inderdaad erg leuk.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 13:45

Hevonen: awww inderdaad jammer! Het is voor mij ook echt jeugdsentiment, heb die boekjes verslonden toen ik twaalf was ook al snapte ik toen er de helft niet van _O-

En StalNollie: Ik ga ook niet met de verkoper in discussie, en wat haar reden is moet ze zelf weten. Ik vind het alleen jammer, dat mag toch? :+

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 14:07

Foaly schreef:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de boekjes van Broeder Cadfael,

Oh, die zijn zo leuk!

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 19:13

Lieser schreef:
Foaly schreef:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de boekjes van Broeder Cadfael,

Oh, die zijn zo leuk!

Ja vind ik ook :D . Ben toen zelfs ook op zoek geweest naar de mede

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 20:29

Ik heb mijn motor te koop staan en er zijn best een aantal mensen die interesse tonen.
Dan willen ze een afspraak maken en vervolgens reageren ze gewoon niet meer :+ Hoe moeilijk is het om gewoon even te laten weten dat je er vanaf ziet?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 23:39

xMyrth schreef:
Ik heb mijn motor te koop staan en er zijn best een aantal mensen die interesse tonen.
Dan willen ze een afspraak maken en vervolgens reageren ze gewoon niet meer :+ Hoe moeilijk is het om gewoon even te laten weten dat je er vanaf ziet?

-O- heel naar is dat.

Hier mensen die ruim 50 euro onder de vraagprijs bieden, (1/3e van het gevraagde) en dan beledigd lopen doen.

Sorry, maar mijn prijs is al de helft van de nieuwprijs en product is praktisch nieuw. -O-

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 00:26

Nou niet echt marktplaats...
Ik zet een tv gratis op Facebook. Werkt nog perfect
Stuurt iemand dat ze hem wel wil ophalen voor oud ijzer
Nou nee ik doe er liever iemand plezier mee dat her gaat gebruiken als tv

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 18:33

Hier iemand die laag bied. Aangezien ik het product in opdracht van mij partner online heb gezet meld ik dat het bod overlegd moet worden. Hier vond hij wat van want mijn partner moest maar sneller reageren.
Tegenbod vanuit ons word geaccepteerd.
En toen begon de berichten storm midden in de nacht dat hij alleen wil ophalen als partner er niet is en of mijn partner veel van huis is.

Nu ben ik misschien een slechte verkoper maar ik vertrouw dit niet. Heb geblokkeerd en voor nu de advertentie maar verwijderd. Dit geeft zo veel red flags..