Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Citaat:Als die dan te hoog is, dan geef ik aan dat dat gewoonweg niet mn budget iswegens alleenstaand moederschap.
lijkt me prima
En wie weet kom ik er nog op terug.Citaat:Als die dan te hoog is, dan geef ik aan dat dat gewoonweg niet mn budget is wegens alleenstaand moederschap/ minima/student. enz.
Doei..next.
Dat zit echt in mijn allergie
Weet het, mijn ding.
Maar ik weet ook dat ik daarbij niet de enige ben
Prince schreef:Siers83 schreef:Ik heb de app bij gewerkt op de ipad en nu is het weer goed. Dus even een updat laten doen en dan moet ie het weer doen
Ik heb een iPhone- laatste update mp - en heb nog geen hartjes helaas.
Foaly schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar de boekjes van Broeder Cadfael, nu iemand gevonden die alle 20 boeken in één koop aanbiedt. Dus ik berichtje sturen, met een bod inclusief verzenden (hoger dan haar vraagprijs).
Kan ik ze alleen ophalen want 'het is een te grote stapel om te verzenden'. Het zijn 20 pocket boekjes, ben ik nou raar dat ik dat wel heel makkelijk vindt? Ja, je moet even een grote doos opzoeken maar zoveel wegen die boekjes nou ook niet. Ter vergelijking, ik heb ooit van iemand anders 10 boeken van Robin Hobb gekocht en laten opsturen, die wogen samen ruim 6 kilo en dat ging ook prima
Foaly schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar de boekjes van Broeder Cadfael, nu iemand gevonden die alle 20 boeken in één koop aanbiedt. Dus ik berichtje sturen, met een bod inclusief verzenden (hoger dan haar vraagprijs).
Kan ik ze alleen ophalen want 'het is een te grote stapel om te verzenden'. Het zijn 20 pocket boekjes, ben ik nou raar dat ik dat wel heel makkelijk vindt? Ja, je moet even een grote doos opzoeken maar zoveel wegen die boekjes nou ook niet. Ter vergelijking, ik heb ooit van iemand anders 10 boeken van Robin Hobb gekocht en laten opsturen, die wogen samen ruim 6 kilo en dat ging ook prima
xMyrth schreef:Ik heb mijn motor te koop staan en er zijn best een aantal mensen die interesse tonen.
Dan willen ze een afspraak maken en vervolgens reageren ze gewoon niet meerHoe moeilijk is het om gewoon even te laten weten dat je er vanaf ziet?