Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 20:07

Leuk kaartje weer.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 21:53

Wat leuk weer santa post <3

Ik lees periodes.
Bv in de winter en zomers lekker in het zonnetje.
Meestal thrillers, romans en chicklits.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 22:07

Wat een leuke kaartjes komen er weer voorbij!

Heb jij nou zo'n uitgroei Pimaude?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 22:48

Ik heb de leesvraag eerder in dit topic al beantwoord geloof ik. Ik lees veel Nederlandse literaire romans. Omdat ik docent Nederlands ben, heb ik daar genoeg van op mijn boekenplanken staan. Ik heb daarnaast Storytell en ik kan boeken lenen op school. Welke reeks ik nog niet op Storytell heb kunnen vinden en welke ik wel graag zou willen lezen is Het verhaal van de dienstmaagd (The Handmaid's Tale) willen lezen.

Mijn superheld(je) is mijn zoon. Hij is bijna altijd vrolijk en enthousiast en die vrolijkheid werkt aanstekelijk.

Leuk kaartje!

Heel leuk dat sommige Secret Santa's iets aan het maken zijn voor hun lootje. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 23:19

justdiesel schreef:
Wat een leuke kaartjes komen er weer voorbij!

Heb jij nou zo'n uitgroei Pimaude?

Hahaha. Degene van de nagels was eerst ziek. Toen iemand overleden. En nu een operatie. Dus heb ze maar bijgelakt heel snel. Ik heb nooit gellak dus baalde alweer dat dit net nu allemaal speelde :+

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 01:23

Lezen er was een tijd dat ik dat echt heel graag doe. Tegenwoordig neem ik er de tijd niet voor.

Ik koop wel heel graag boeken.
Ik ben wel een beetje van de thrillers.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 02:32

Ik heb me helaas nog niet kunnen focussen op het kaartje, te druk gehad op het werk. -O-

Boeken lees ik alleen in het Nederlands. Ontspan ik me beter bij, bovendien spreek en lees ik al de hele dag Engels op het werk, dat is wel genoeg.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 09:05

Oh, als degene die mij getrokken heeft echt voor een cliche pakket gaat met bodylotion, shampoo en badschuim, dan mogen het ook gewoon die goedkope zijn van de Action ofzo. Lekker veel is dan altijd leuk en dan maakt het mij niet uit dat het een clichepakket is, ik ben er dan wel blij mee hoor :D Ik heb echter geen bad, dus badzout of badparels worden niet gebruikt.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 09:36

Lieve Santa. Doe mij alsjeblieft geen huis sokken :o

Ik heb 5 paar liggen en dacht zal ze toch maar eens gaan gebruiken want laten liggen is zonde.

Maar pfoe snap niet dat mensen ze fijn vinden :=

Ik vind ze ten eerste niet lekker zitten en ten tweede heb ik er nog koude voeten in. Ook met gewone sokken er onder. :(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 09:38

Ik heb inmiddels ook genoeg warme sokken en loop tegenwoordig meer op m'n slippers :')
Plus dat ik al een heel leuk paar van Harry Potter heb en een paar mooie uit Canada <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 09:57

Saul schreef:

Ik heb 5 paar liggen en dacht zal ze toch maar eens gaan gebruiken want laten liggen is zonde.

Ik vind ze ten eerste niet lekker zitten en ten tweede heb ik er nog koude voeten in. Ook met gewone sokken er onder. :(

Hier hetzelfde hoor. Gewoon van die kurkslippers/birkenstocks zonder teenslipper idee, maar die lelijke instappers. Dat gaat prima in huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 09:59

Ik wil wel leuke enkelsokken hahaha. Ze zakken hier allemaal af omdat ik denk ik te heet was :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 10:01

Ik zie dat er alweer redelijk wat post verstuurd wordt, super leuk om te zien en het puzzelen kan zo ook al beginnen.

Over boeken, vroeger las ik echt heel vaak, nu wil ik het vaak wel maar duurt het even voordat ik weer tijd maak. Zit ik dan echter in een boek, dan kan het ook zomaar heel snel weer uit zijn omdat ik niet kan stoppen met lezen.
Ik lees alleen in het nl maar wel verschillende genres, thrillers, chicklits, waargebeurd, romans, probeer beetje om en om te doen (en kijk wat ik heb liggen/zin in heb, of ga bij boekenkast in dorp boeken ruilen).

Sierraden draag ik eigenlijk weinig, alleen mn trouwring en mijn verlovingsring zit aan een ketting.

Huissokken draag ik momenteel veel, heb 1 paar versleten dus nieuwe zijn wel weer welkom (maat 38)

Wat ik ook nog bedacht, ik heb altijd zn loofah spons (goedkope) in de douche hangen, wisselend qua kleur, dat komt ook altijd van pas.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 10:02

Ik draag geen huissokken.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 10:07

Wat leuk al die kaartjes.

Ik heb ondertussen een lijst gemaakt van alle bokkers met hun woonplaats (voor zover bekend). Weet niet of ik er iets mee kan maar het voelt goed :Y)

Qua boeken heb ik geloof ik al eens bericht geplaatst dat ik graag boeken van Harlan Coben lees, maar daar heb ik er wel heel veel van. Thrillers of waargebeurde verhalen zijn geliefd. Geen fantasy.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 10:27

Goed bezig al Suusje, goede voorbereidingen :D

Gisteren een aantal leuke cadeautjes gescoord voor mijn lootje. Inmiddels ook een idee voor een hint, maar moet nog even verder uitdenken. Nu nog een doos. Heb alle dozen mee naar school genomen voor versieren voor Sinterklaas, dus niks meer liggen. Niet zo handig :+

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 10:28

Huissokken hoef ik ook niet. Loop altijd op pantoffels in huis. Op sokken lopen is hier ook een no go (hoewel mijn man dat wel doet) want dan komen de hondenharen door het hele huis.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 10:29

Dozen zijn gratis op te halen bij mij, ik ben vergeten om oud papier buiten te zetten dus ik stik van de dozen _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 10:31

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 11:09

Ik ben net aan mijn nieuwe boekenserie begonnen *\o/* helemaal blij :D Mij maak je ook al blij met leuke boekenleggers oid. Vind dat leuk om af te wisselen.

Afbeelding

Ik heb net hét perfecte cadeaupapier binnen gekregen. Cadeautjes beginnen hier langzaam binnen te komen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 11:13

Ik krijg nu wel een leuke banner onder in beeld met allemaal mooie invulboeken :+

Een leuk schrijfblok of notitieboek is ook altijd welkom (A4 of A5), die op mijn werk is bijna vol.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 11:13

Detroit schreef:
Ik ben net aan mijn nieuwe boekenserie begonnen *\o/* helemaal blij :D Mij maak je ook al blij met leuke boekenleggers oid. Vind dat leuk om af te wisselen.

[ [url=m/ENbUSI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb net hét perfecte cadeaupapier binnen gekregen. Cadeautjes beginnen hier langzaam binnen te komen.

Oeh, dit is een heel goed boek :j
De rest van de serie kon mij niet zo boeien, maar mijn man, die een hekel heeft aan lezen, heeft wel deze hele serie gelezen :j

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 11:17

Jussi! {:} Ik heb de hele reeks in het Deens liggen, maar ik moet nog een keer beginnen. :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 11:19

Ik heb ook net tof cadeaupapier gescoord bij Van Cranenbroek. :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 11:36

Saul schreef:

Ik heb ook zeker 5 paar nieuwe liggen, heb ze ook nooit aan
Maar gisternacht kwam m’n baby ong 10 keer in de nacht en had ik zulke koude voeten dat ik ze meer aantrok maar ook gelijk weer genezen want toen ik naar beneden ging ben ik van de trap gedonderd met die gladde dingen :+