maralyn schreef:Peppa pig!!!!
Heb ik wél direct een slachtoffer die ik mee kan jatten!! Zoontje van een vriendin is he...le..maal gek van Peppa pig!!!
Hier in de Westfield Mall zit een Peppa Big Playground

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Ik vind Peppa Pig echt fantastisch. Ik kan daar zelfs als 30 jarige met veel plezier naar kijken. Het is zo ontzettend droog en Peppa is eigenlijk zo'n vreselijk egoïstisch, jaloers, naar varkentje. Heerlijke televisie
Rije schreef:Mijn biecht: vals alarm van de rookmelder vannacht. Keer op keer op keer.En ja ik heb het eerst netjes geprobeerd, maar hij liet me geen andere keus...
[ [url=m/YaSdeJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Rije schreef:Mijn biecht: vals alarm van de rookmelder vannacht. Keer op keer op keer.En ja ik heb het eerst netjes geprobeerd, maar hij liet me geen andere keus...
Had je ook een nieuwe batterij geprobeerd? Als ze leeg zijn gaan ze ook af, liefst nachts, hier ook al een paar x rechtop door in bed gezeten(ok t werkt wel!)
Rije schreef:Mijn biecht: vals alarm van de rookmelder vannacht. Keer op keer op keer.En ja ik heb het eerst netjes geprobeerd, maar hij liet me geen andere keus...
Niwla schreef:Hahaha
[ Afbeelding ]
Mijn biecht is dat onze kat een aantal maanden geleden dood is gegaan en m’n man naar mijn zin te traag is om de knoop door te hakken wanneer er een nieuwe komt. Ik heb nu tegen m’n moeder gezegd dat ze onze oudste zoon een kitten voor z’n verjaardag mag geven.
Suzanne F. schreef:Rije schreef:Mijn biecht: vals alarm van de rookmelder vannacht. Keer op keer op keer.En ja ik heb het eerst netjes geprobeerd, maar hij liet me geen andere keus...
Yep herkenbaar. Lijkt ook hetzelfde type als ik heb. Die beneden bleef maar aan de gang en ik kreeg het klepje van de batterij niet los. Met geen mogelijkheid. Dus ik werd ook gek van het geluid en heb hem er ook afgeslagen.