Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:18

Nou inderdaad, dikke knuffel aan iedereen :(:) Daten kan soms echt zó moeilijk en klote zijn!

xsensibel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 15:11

Het was bij mij in een relatie van bijna 3 jaar.. Maar het maakt niet uit wanneer je het doet. Heb gewoon respect voor elkaar.. :n

Inmiddels overigens wel contact met een mega leuke jongen. We zeiden gister tegen elkaar dat we niet hadden verwacht iemand tegen te komen waar je zo’n klik mee zou hebben :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 16:50

Nou, ik heb weer een mail terug van tinder over het blokeren van mij account. Ze blijven verwijzen naar de policies and terms of use, maar geven geen concrete voorbeelden waarom het dan geblokeerd is.

Hopeloos dus.

Tijd voor een nieuw telefoonnummer :')

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 16:54

Herkenbaar Peelie. Zelf ook een paar jaar geleden gehad en kreeg ook geen duidelijk antwoord van ze terug. Inmiddels een nieuw nummers dus kon er weer op.

Ik heb inmiddels een relatie met m'n Bumble match (waarmee ik naar de dierentuin/pool café ben geweest)
Ik had het eerlijk gezegd totaal niet verwacht, ik was altijd wel sceptisch over het vinden van een succesvolle match/relatie via een datingapp but so far so good. :Y)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 17:23

Peelie schreef:
Nou, ik heb weer een mail terug van tinder over het blokeren van mij account. Ze blijven verwijzen naar de policies and terms of use, maar geven geen concrete voorbeelden waarom het dan geblokeerd is.

Hopeloos dus.

Tijd voor een nieuw telefoonnummer :')

Weet niet of ze te bereiken zijn via Twitter ofzo, anders zou dat nog een optie zijn. Heb zelf een keer iets vergelijkbaars gehad met m'n YouTube-account en daar kwam ik via de normale wegen ook niet verder en kreeg ik standaardreacties terug. Heeft een paar maanden geduurd. Uiteindelijk via Twitter contact gehad en toen was het vrij vlot opgelost.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 17:56

Gek, Peelie!

Tijd voor andere datingapps, Tinder is toch niks :))

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 18:52

Ik had best veel "succes" (als in dates) met tinder.

Alle andere datingapps vind ik zo traag gaan. Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 21:54

Peelie, ik ben ook al jaren geblokkeerd op tinder, nooit een reden gekregen. Ik gebruikte mijn werktelefoonnummer of kocht een prepaid simkaartje zodat ik me kon registreren :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 22:26

Dat heb ik al geprobeerd, maar dan word dat ook gelijk geblokeerd. Waarschijnlijk omdat het gekoppeld is aan ID en IP. Dus #huilen.

Maarja nog genoeg andere leuke datingapps.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 23:01

Hmm dat heb ik niet gehad..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 09:59

Terwijl ik 2 week geleden tinder rheb verwijderd omdat ik het een beetje zat was.
Vorige week in contact gekomen via fb met een chauffeur die wel een paar x bij ons had geladen.

Zaterdag vrij spontaan afgesproken.
Wat echt behoorlijk gezellig was.
Gister was hij ochtends toevallig in de buurt, Aka 2 km van m'n huis af.
Dus zijn we nog ff wezen laat ontbijten bij de bakker.

En toen rond 3 kreeg ik een bericht dat hij rond 5 bij "mijn" fabriek mocht laden.
Dus hij had de auto dichtbij op een parkeerplaats gezet. Is nog ff een rondje met mij mee gereden

En toen ik klaar was hebben we samen een hapje gegeten en zijn we nog ff in zijn auto geweest ivm iets warmer dan buiten praten :D
Dus wie weet, word het vervolgd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 15:08

Dat zou een leuke manier van elkaar ontmoeten zijn Hagelslag, via werk! :D

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 15:37

Peelie schreef:
En ik had het zelfde probleem met de afstanden. Het werd steeds groter. Ik wil helemaal niet op 50+km swipen. Laat mij lekker op 25km max swipen.

Wat ik me herinner van toen ik nog op Tinder zat (niet zo lang geleden trouwens, verwijderd eind december na zoveelste mislukte date-poging): de afstanden passen zich aan als de persoon zich verplaatst (want de app "reist" mee op de gsm). Zo had ik eens een match met iemand die op 15 km afstand woont, maar toen die op reis was, werd dat plots honderden km verder, dus kan even goed zijn dat ie wel in de buurt woont, maar eventjes wat verder weg is.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 16:15

hwn schreef:
Peelie schreef:
En ik had het zelfde probleem met de afstanden. Het werd steeds groter. Ik wil helemaal niet op 50+km swipen. Laat mij lekker op 25km max swipen.

Wat ik me herinner van toen ik nog op Tinder zat (niet zo lang geleden trouwens, verwijderd eind december na zoveelste mislukte date-poging): de afstanden passen zich aan als de persoon zich verplaatst (want de app "reist" mee op de gsm). Zo had ik eens een match met iemand die op 15 km afstand woont, maar toen die op reis was, werd dat plots honderden km verder, dus kan even goed zijn dat ie wel in de buurt woont, maar eventjes wat verder weg is.

Dat klopt wel.

Maar tinder stelde voorheen voor om je afstand te vergroten als je geen mensen meer te swipen had in jou ingestelde range.

Nu denkt tinder fiets you met je range, ik maak hem grote, of je dat nu wilt of niet.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 17:44

Was voorheen ook al. Of iemand van veraf heeft je een like gestuurd. Dan duwen ze die er ook tussen. Of degene was even in de buurt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 18:24

Ja dat klopt. Maar dan bleven jou ingestelde instelling wel het zelfde.

Ik geef toe dat ik 2 maanden niet had geswiped, maar 2 maanden terug veranderde tinder niet zomaar nou zoekrange. Die deed wel een voorstel als je niemand meer had om te swipen, maar dat kon je gewoon afwijzen.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 20:32

Dat is het chille van Bumble vind ik, die kan je echt vast zetten zonder uitwijking naar een grotere radius.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 22:31

MarlindeRooz schreef:

Jaaa wie weet... Zullen 't zien

Had 2 week terug nog Soort van drama.
Vent die zei dat hij single was maar het dus niet was...

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 23:35

hagelslag schreef:
MarlindeRooz schreef:

Jaaa wie weet... Zullen 't zien

Had 2 week terug nog Soort van drama.
Vent die zei dat hij single was maar het dus niet was...

Meteen next.. waarom doen mannen toch zo he..
Niet volwassen

Mijn verhaal gaat toch weer verder haha, ik heb er juist een die constant benadrukt dat hij een relatie heeft. Ja dus... jouw probleem haha ik ben single. Zie wel waar het schip strand, vind het wel gezellig zo. Zo lang ik niks serieus tegen kom, kunnen we het gezellig hebben.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 23:53

Ik trof er een die zei uit elkaar te zijn en met ex nog samen te wonen. Toch viel mezelf op dat ie nooit savonds of in weekenden iets stuurde. Geloof er dus niks van.

Ik heb vandaag dan okk happn maar weer even eraf gekieperd.

Ik geloof niemand zomaar.

Mei 2020
een tinder match zei: ja dat meisje op mn whatsapp foto is mn overleden zusje. Eej hij woonde met haar samen!!! Had mij al op fb geblockt en al. Alleen die sukkel vergat zn voicemail aan te passen dus zn achternaam kwam niet overeen met wat hij zei. Hij had me ook met bellen geblockt omdat zn vriendin naast hem zat. Hij belde dus als het hem uitkwam. Helaas had ik hem al snel door en alles uitgespit.

Dus ik geloof ze niet snel meer.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 07:40

Sommige mannen zijn echt nare figuren... Waarom lieg je over zoiets?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 09:13

Jee, dat snap in ook niet, waarom liegen..

Maar bewust met een bezet iemand omgaan vind ik ook heel naar! Bewust een relatie kapot maken, iemand heel veel pijn doen en dan zeggen dat het niet jouw probleem is? Sorry dan ben je echt geen haar beter.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:30

Dat liegen vind ik ook zoooo stom. Echt, waarom al die moeite. Ben gewoon eerlijk.

Jouw laatste zin vind ik zo'n lastige discussie, Marocje
Ik ben niet gebonden. Ik heb geen beloftes gedaan. En als de ander degene is die steeds het initiatief neemt, ben ik dan schuldig dat HIJ zijn belofte niet houdt aan zijn partner?
Ik vind het gevoelsmatig anders als ik bewust achter een bezette man zou aangaan. Dat het initiatief bij mij ligt. Dan ben ik wel fout.

Maar goed... beide situaties spelen niet bij mij. Ik heb geen zin in het gedoe dat er hoe dan ook van komt en ik wil niet delen :+.
Bezette mensen of mensen met een open relatie swipe ik dus naar links.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 11:18

Ja liegen is echt een ding tegenwoordig..

Ik was iemand die iedereen vrijwel altijd vertrouwde. Als je van elkaar houd doe je zoiets toch niet.. Tot mijn ex vriend dus echt heel de boel bij elkaar heeft gelogen. Ik kan er met mn hoofd niet bij. Dat heeft mn vertrouwen in volgende relaties wel verpest

Ach. Ik heb er wel een tweede paard en zadel aan over gehouden. Als we dan het positieve ergens van in moeten zien :Y)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 11:23

Liegen lijkt de standaard geworden.