Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Nou, ik heb weer een mail terug van tinder over het blokeren van mij account. Ze blijven verwijzen naar de policies and terms of use, maar geven geen concrete voorbeelden waarom het dan geblokeerd is.
Hopeloos dus.
Tijd voor een nieuw telefoonnummer
Peelie schreef:En ik had het zelfde probleem met de afstanden. Het werd steeds groter. Ik wil helemaal niet op 50+km swipen. Laat mij lekker op 25km max swipen.
hwn schreef:Peelie schreef:En ik had het zelfde probleem met de afstanden. Het werd steeds groter. Ik wil helemaal niet op 50+km swipen. Laat mij lekker op 25km max swipen.
Wat ik me herinner van toen ik nog op Tinder zat (niet zo lang geleden trouwens, verwijderd eind december na zoveelste mislukte date-poging): de afstanden passen zich aan als de persoon zich verplaatst (want de app "reist" mee op de gsm). Zo had ik eens een match met iemand die op 15 km afstand woont, maar toen die op reis was, werd dat plots honderden km verder, dus kan even goed zijn dat ie wel in de buurt woont, maar eventjes wat verder weg is.
hagelslag schreef:MarlindeRooz schreef:Dat zou een leuke manier van elkaar ontmoeten zijn Hagelslag, via werk!
Jaaa wie weet... Zullen 't zien
Had 2 week terug nog Soort van drama.
Vent die zei dat hij single was maar het dus niet was...