[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:20

fohadie schreef:
Dat weet Topsylover vast ook wel, maar moet er dan zo naar tegen haar gedaan worden? Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk is.

Ik vind eigenlijk dat de toon best wel mild is?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:22

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:30

Klinkt meer als roeien met de riemen die je hebt door personeelstekort.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:33

Maar waarom mogen dan volwassenen zonder kinderen niet naar binnen en wel met kinderen. Ik snap ergens dat ze geen jeugd willen hebben die vervelend kan gaan doen bij te weinig beveiligers.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:34

FrNo schreef:
Maar waarom mogen dan volwassenen zonder kinderen niet naar binnen en wel met kinderen. Ik snap ergens dat ze geen jeugd willen hebben die vervelend kan gaan doen bij te weinig beveiligers.

Omdat het zwembad in de ochtend alleen open is voor gezinnen, blijkbaar.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 18:58

Bedankt Fohadie dat je het voor me opneemt :)
Ik ben ook erg geschrokken van de toon van sommige berichten op mijn vraag, dat had ik niet verwacht nadat andere bokkers wel gesteund werden in dit topic na het ontdekken van een ongewenste zwangerschap. Ik ben ook niet achterlijk en weet dondersgoed wat onveilige seks kan opleveren, dus het stelt me nogal teleur dat jullie denken dat ik blijkbaar wel zo achterlijk ben? Maargoed voor de nieuwschierigen onder ons:
Ik ben ruim 1,5 jaar bij dezelfde partner en zijn we heel erg voorzichtig met seks, juist omdat we deze situatie willen voorkomen. We hebben daardoor maar gemiddeld 2x per maand seks. Vind ik het jammer dat we het niet vaker kunnen doen? Jazeker, maar hormonen of condooms zijn helaas geen optie voor ons (de pil werkt extreem op mijn hormonen en van condooms ga ik vanbinnen kapot wat weer PTSS triggert). Die 2x in een maand proberen we altijd goed te plannen, maar nu was er dus toch blijkbaar iets verkeerd gegaan bij mij van binnen. Ik neem jullie harde woorden dan maar aan voor "tough love", ook al weten jullie de situatie wel flink uit zijn verband te trekken zeg. Moreel kompas is behoorlijk aanwezig bij sommigen blijkbaar.

Anyway, bedankt aan de mensen die mij wat informatie hebben kunnen geven over de ingreep, het wordt zeer gewaardeerd. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 19:10

Voor mij was het vooral de manier waarop je t bracht wat erg... euhmm... casual overkwam. Vooral erg lacherig en totaal niet serieus :).

Dus ja, je kwam op mij inderdaad over alsof jullie geen flauw idee hebben wat je aan het doen bent. En gezien het resultaat, klopt dat wel aardig.

Koperspiraal geen optie, tot de sterilisatie? Daar zitten geen hormonen in.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 19:24

Nu heb je het over PTSS, maar vorige keer zei je dat je alleen condoomgs gebruikt op verzoek.

Je kwam inderdaad erg casual over. Kun je het hebben over morele kompassen maar kom op.

Niettemin vind ik het erg vervelend voor je en ik hoop dat de behandeling gaat meevallen en je sterilisatie gauw kan plaatsvinden. Vind dat de medische wereld zeker in dit geval een steek heeft laten vallen door je het niet toe te wijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 19:48

Je hebt ook vrouwencondooms, zaaddodende pasta, massa's glijmiddel en zoals San zegt het koperspiraal. Als je voor het zingen de kerk uit gaat, waarom speel je dan niet extra safe met iets van deze dingen?

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 21:51

Sex zonder penetratie is ook een idee. Of je stopt 'm in een ander gat.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 22:30

Ik vind t hoe dan ook een onwijs nare situatie voor je, topsylover. Wens je heel veel sterkte en dat alles maar op zijn pootjes terecht mag komen. Ook wbt je sterilisatie dat zal je een hoop rust geven als dat achter de rug is.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 09:19

Je moet de situatie ook niet spannender maken dan het is he. We zijn er op tijd achter gekomen, we ondernemen meteen actie, de ingreep is met 12 minuten gepiept en dan is dit allemaal weer voorbij. Ongelukjes gebeuren, ook in bed. Ik ben zeer gestresst over deze situatie en begrijp dat het serieus is, maar je moet jezelf niet nog meer stress geven dan je nodig hebt. Wij grappen de hele week al over mijn vriend zijn aanstaande vaderschap, er worden variaties op mijn voornaam gemaakt met de letter Z, ik trek de zwangerschapskaart bij elk klein klusje die mij gevraagd wordt etc. Hoe groffer de grap, hoe beter mij dit door de situatie heen sleept. Ik heb namelijk erg veel pijn, klap de halve dag dubbel van de krampen en de steken, heb stress over hoe ik een dag vrij moet nemen volgende week (hoe vertel ik dit tegen mijn baas?) We gaan zondag op vakantie, is mijn lichaam dan alweer een beetje bijgekomen of lig ik nog steeds dubbel van de pijn? Straks kunnen ze het donderdag niet doen en moet ik midden in mijn vakantie terug komen etc etc.. Dus alstjeblieft, steun me gewoon in deze situatie en laten we hopen dat vrouwen in de toekomst gemakkelijker voor hun niet-kinderwens kunnen en mogen uitkomen door acceptatie te creeëren in de samenleving.

De opties die Varekaj aandraagt zijn inderdaad iets waar we naar kunnen kijken en waar we ons inderdaad van tevoren beter over hadden kunnen inlezen. Maar ik denk dat we voorlopig celibaat blijven tot er een knip in zit :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 09:24

Citaat:
laten we hopen dat vrouwen in de toekomst gemakkelijker voor hun niet-kinderwens kunnen en mogen uitkomen door acceptatie te creeëren in de samenleving.

Dit staat natuurlijk helemaal los van deze situatie.

Anywho, ik hoop voor je dat je snel terecht kunt en dat de procedure uiteindelijk meevalt, het is geen kattepisje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 10:10

Waarom laat je vriend er geen knip in zetten? Veel minder ingrijpend en kan vast sneller. Ik zie het in mijn werk haast dagelijks voorbij komen en meestal zijn ze binnen een maand geholpen, zowel onder lokale verdoving als onder algehele narcose.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 10:11

Die pijn is natuurlijk zwaar sh*t, kun je bij de huisarts geen pijnstilling krijgen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 10:45

Succes met alles, blij dat je het toch ook wel grappig vindt, ik ga er gewoon lekker niks meer over zeggen, geen zin in weer een modopmerking.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 14:15

Er is nu ook wel genoeg over gezegd imo, de situatie is hoe dan ook k*t.

Ik wens je heel veel succes en sterkte topsylover, ik hoop dat de pijn meevalt en je/jullie daarna snel gesteriliseerd kunnen worden zodat de bedsport voortgezet kan worden :(:)

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 17:54

Ik denk juist dat zo lacherig doen over een abortus de algemene zaak helemaal niet helpt. Van de anti-club is dit juist het argument; dat vrouwen abortus gebruiken als manier om niet op te letten en er makkelijk van af te komen. Ik vind het ook terecht dat de meerderheid aangeeft het een belachelijke houding te vinden. Erop los sexen zonder enige vorm van bescherming en daarna lekker grappig doen over abortus. Ik ben absoluut voor vrije keus, ben heel blij dat deze optie er is voor vrouwen, maar niet op deze manier... :n

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 17:58

Ik heb weer zo'n verhaal... Mijn vader heeft blijkbaar zijn nieuwe vriendin zwanger weten te maken :+ ik krijg dan op mijn 27ste een broertje of zusje :') _O-

Pluspunt: niemand in mijn gestoorde familie die verwacht dat ik degene moet zijn die voor extra nafok gaat zorgen :+ maar het blijft een beetje triest allemaal -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 18:00

Ik denk dat jullie misschien de 'grapjes' wat verkeerd opvatten.
Ik denk niet dat ze bedoelt dat ze hier maar lacherig over doet.
Ik denk juist dat ze extra grof doet om het te overdrijven. Voor sommige mensen is dit een vorm van relativering, voor mij ook.
Als voorbeeld, wij hebben jarenlang een diabetes kat gehad. En hoewel we met liefde voor het beestje zorgden, het was wel een handen binder en daardoor hebben we een hoop moeten laten, zoals vakantie.
Want je laat niet zomaar de zorg van een kat die 2x per dag insuline gespoten moet hebben en suiker gecontroleerd bij iemand achter.
Dus als we dan thuis kwam dan riepen we 'is hij al dood? Nee? Jammer!'
Om hem vervolgens op te pakken en lekker te knuffelen.
Want hoewel we er grof over deden, meenden we het nooit, maar voor ons was het een vorm van overdrijven en relativeren die het makkelijker maakten.
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 19-06-22 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 18:01

Tsja, als pa en vriendin er gelukkig mee zijn...

Mooi dat jij niet hoeft in ieder geval.
Oppasservice voor half-sibling?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 18:03

Jeetje Fly_high dat is ook wat!

Ik vind de reacties naar topsylover ook wel hard. Is onbeschermde seks verstandig? Nee. Maar jemig, uiteindelijk zijn we allemaal maar ook gewoon mensen en maakt iedereen andere keuzes. Het lacherige herken ik wel, toen ik 2-3 maanden terug bang was zwanger te zijn hebben we ‘het’ ook alvast een naam gegeven :+ Gelukkig was ik niet zwanger (en hebben we er een extra drankje op gedronken toen ‘het’ braaf door de wc ging) maar humor kan een spannende situatie wel draagbaar maken.

Heel veel succes dus Topsylover, hopelijk is het gauw achter de rug.

Sterilisatie van de man is inderdaad sneller, makkelijker, beter te regelen én fors goedkoper :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 18:10

Femke_Tweety schreef:
Tsja, als pa en vriendin er gelukkig mee zijn...

Mooi dat jij niet hoeft in ieder geval.
Oppasservice voor half-sibling?

Ik woon er bewust kleine 1500km vandaan ;)

Ik vind het (zachtjes gezegd) een heel raar idee met zijn leeftijd en situatie en alles eromheen. Maar nee, ik hoef er gelukkig niets mee :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 19:54

Ceffyl schreef:
Ik denk juist dat zo lacherig doen over een abortus de algemene zaak helemaal niet helpt. Van de anti-club is dit juist het argument; dat vrouwen abortus gebruiken als manier om niet op te letten en er makkelijk van af te komen. Ik vind het ook terecht dat de meerderheid aangeeft het een belachelijke houding te vinden. Erop los sexen zonder enige vorm van bescherming en daarna lekker grappig doen over abortus. Ik ben absoluut voor vrije keus, ben heel blij dat deze optie er is voor vrouwen, maar niet op deze manier... :n

Maar iedereen verwerkt het op een andere manier. Denk niet dat wij voor een ander kunnen bepalen hoe zij hiermee moeten omgaan. Ik doe ook vaak dingen luchtig af terwijl ik het vanbinnen echt wel lastig vind. Zou persoonlijk ook vrij lacherig erover doen stel ik moest een abortus ondergaan. Terwijl ik er echt wel last van zou hebben. Mentaal en fysiek. Vind het wel betuttelend om iemand in een houding forceren. Dat is niet aan ons.

Veel succes topsylover. Alles is wel gezegd inmiddels over anticonceptie. Je bent een volwassen vrouw. Hopelijk volgt de sterilisatie snel!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 20:49

Fly_high schreef:
Ik heb weer zo'n verhaal... Mijn vader heeft blijkbaar zijn nieuwe vriendin zwanger weten te maken :+ ik krijg dan op mijn 27ste een broertje of zusje :') _O-

Pluspunt: niemand in mijn gestoorde familie die verwacht dat ik degene moet zijn die voor extra nafok gaat zorgen :+ maar het blijft een beetje triest allemaal -O-

Ja, dat is wel... pittig. Stel dat je wel zelf kinderen had gewild, dan is die nieuwe baby de oom van jouw kind.

:)ddd goede tijden, slechte tijden...