fohadie schreef:Dat weet Topsylover vast ook wel, maar moet er dan zo naar tegen haar gedaan worden? Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk is.
Ik vind eigenlijk dat de toon best wel mild is?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:laten we hopen dat vrouwen in de toekomst gemakkelijker voor hun niet-kinderwens kunnen en mogen uitkomen door acceptatie te creeëren in de samenleving.
Femke_Tweety schreef:Tsja, als pa en vriendin er gelukkig mee zijn...
Mooi dat jij niet hoeft in ieder geval.
Oppasservice voor half-sibling?
Ceffyl schreef:Ik denk juist dat zo lacherig doen over een abortus de algemene zaak helemaal niet helpt. Van de anti-club is dit juist het argument; dat vrouwen abortus gebruiken als manier om niet op te letten en er makkelijk van af te komen. Ik vind het ook terecht dat de meerderheid aangeeft het een belachelijke houding te vinden. Erop los sexen zonder enige vorm van bescherming en daarna lekker grappig doen over abortus. Ik ben absoluut voor vrije keus, ben heel blij dat deze optie er is voor vrouwen, maar niet op deze manier...
Fly_high schreef:Ik heb weer zo'n verhaal... Mijn vader heeft blijkbaar zijn nieuwe vriendin zwanger weten te makenik krijg dan op mijn 27ste een broertje of zusje
![]()
![]()
Pluspunt: niemand in mijn gestoorde familie die verwacht dat ik degene moet zijn die voor extra nafok gaat zorgenmaar het blijft een beetje triest allemaal