Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:https://Photos.google.com is mijn eerste inschatting. Daarnaast zou ik ook kijken of je er filmpjes op hebt staan. Die gaan veruit het hardst.
Bambi1995 schreef:Is het normaal dat je je aan je ouder als 20 plusser moet verantwoorden waar je naar toe gaat of wat er bijvoorbeeld in je tas zit?
Suzanne F. schreef:Bambi1995 schreef:Is het normaal dat je je aan je ouder als 20 plusser moet verantwoorden waar je naar toe gaat of wat er bijvoorbeeld in je tas zit?
In principe niet maar dat ligt eraan of je nog bij je ouders woont en geld van ze ontvangt. Of dat je een eigen huis hebt, je eigen geld verdient en geen afhankelijkheid in welke vorm dan ook van je ouders hebt.
Bambi1995 schreef:Bij ouders wonend
Bambi1995 schreef:Is het normaal dat je je aan je ouder als 20 plusser moet verantwoorden waar je naar toe gaat of wat er bijvoorbeeld in je tas zit?
Suzanne F. schreef:Bambi1995 schreef:Bij ouders wonend
Bij ouders wonend vind ik het wel anders. Betaal je kostgeld of mee aan de boodschappen?
Ik kan me voorstellen dat ouders bijvoorbeeld niet blij worden als ze in jouw onderhoud voorzien en jezelf hele dure dingen gaat lopen shoppen. Lastige kwestie zo.
In een huishouden houd je rekening met elkaar dus waar je naar toe gaat lijkt me een legitieme vraag.