Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:37

@kookarubba

Ik heb gelukkig de liefste collega's van de wereld iedereen wil ook graag even praten. Gelukkig was ik op het moment niet alleen maar samen met een andere collega. Ik denk dat er nog zeker wat gesprekken gaan volgen en die ga ik ook wel aannemen het steeds vertellen helpt nu al wat.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:38

@rennie, verzwaringsdeken is hier echt een uitkomst!! Bij thuiskomst even 15 minuten er onder liggen en ik kan weer even eten koken etc. In plaats van dat ik helemaal naar blijf!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:38

Zebrastreep schreef:
@kookarubba

Ik heb gelukkig de liefste collega's van de wereld iedereen wil ook graag even praten. Gelukkig was ik op het moment niet alleen maar samen met een andere collega. Ik denk dat er nog zeker wat gesprekken gaan volgen en die ga ik ook wel aannemen het steeds vertellen helpt nu al wat.

Fijn!
Hoe *#% de situatie ook is, het is mooi om dan in zo'n team te werken :(:)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:39

@Ineke

Super, gefeliciteerd!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:39

Nou ik ben benieuwd haha, zou fijn zijn als het helpt. De hoes is nu aan het drogen dus zodra die droog is ga ik hem uittesten. Slaap je er ook onder?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:43

Kookaburra schreef:
DiscoDipp schreef:
Ik wordt constant gebeld door KPN, echt om schijtziek van te worden, ik heb werkelijk niets met KPN.. Ga hun toch ook geen fiets verkopen waar ze niet om gevraagd hebben. Zó irritant.

Ze mogen wel bellen?
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... he-verkoop

Dat had ik dus ook al gelezen, en ik ben/heb/doe geen van die dingen dus ze moeten mij eigenlijk gewoon met rust laten.

Nou heb ik net een 0800 nummer gebeld en zij zegt er niets aan te kunnen doen, en natuurlijk ben ik steeds net te laat of bezig als ze bellen vanuit die acquisitie.. Maar als ik ze nu er aan krijg dan krijgen ze wel de wind van voor hoor.

Ik moet prive bereikbaar zijn wegens spoed en andere filialen, en iedereen anders weet dat ze mij overdag niet zomaar moeten bellen, dus als ik in de spreekkamer sta en de telefoon gaat 7 keer vind ik dat echt niet oke.. Vraag mij überhaupt af hoe ze aan het nummer komen van deze telefoon :') Dit is namelijk te telefoon waar ik normaal alleen mijn eigen klanten mee bel.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 16:18

Opzoek naar een goede stoomreiniger voor laminaat die niet gelijk een rib kost, maar zie door de bomen het bos niet meer. Mocht iemand suggesties hebben, graag!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 17:06

__Sannne schreef:
Opzoek naar een goede stoomreiniger voor laminaat die niet gelijk een rib kost, maar zie door de bomen het bos niet meer. Mocht iemand suggesties hebben, graag!

Van kärcher, de sc4 is een fijne

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 17:21

Niobe schreef:
Ik ga zwemmehehehehehehen in Bacardi lemehehehehehehen

;(

STOP :x :')

Mijn duim was eindelijk weer een beetje de oude nadat ik 'm gekneusd had bij het uithalen van mijn fietsaccu. Nu doe ik weer precies hetzelfde en ben ik weer terug bij af. ;(
Laatst bijgewerkt door marley93 op 27-08-21 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 17:21

Afbeelding

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 17:36

MarlindeRooz schreef:
Iemand zat zijn nagels te knippen in de trein. :r

Zo intens goor, dat geluid ook. :r

:r :r :r
Daar had ik 600% wat van gezegd! Dat is serieus nog erger als smak geluiden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 17:39

Rotdag.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 17:46

Benthhh schreef:
[ [url=m/QfiW4A.jpg]Afbeelding[/url] ]

En terecht _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 17:59

Ik was net heerlijk aan het wandelen en gewoon serieus vrolijk. In geen tijden zo blij geweest :D Toen zag ik in het park een man door het gras heen zwalken. Onvast op zijn benen. Blikje bier in zijn hand. Mikt hij plots dat blikje in de bosjes en trekt zijn gulp open om in dezelfde bosjes te pissen. Mooie timing meneer. Bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:04

Verwachting VS realiteit

Afbeelding

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 19:32

Mijn knie... -:(-

Mag eindelijk overdag de brace af. Loop braaf op krukken. Auw. Gewoon auw. Dus helft van de tijd brace maar weer om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 19:34

Aww Linda. Dat is idd wel wat anders :P

Ik erger me aan de afwezigheid van mijn ruggengraat. Soms wou ik dat ik wat lomper was :+

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 19:43

De suiker ziekte van mijn opa... alle maal stress hier omdat het te hoog weer is... Ben bang om noch een opa kwijt te raken...

En dat we niet naar mijn vader kunnen , die zijn collega heeft corona... heb hem al een maand niet gezien |( ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 21:15

Buurman heeft nieuwe lampen in de voortuin geplaatst. In een stuk van 4 bij 5 oid 8 lampen...

Het lijkt nu net alsof er continu koplampen mijn woonkamer inschijnen

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 21:27

Ik erger me eraan dat mijn man een pakketje op ons oude adres heeft laten bezorgen terwijl we daar al meer als een jaar niet meer wonen..
Het was een cadeautje voor ons 11 jaar samen zijn en nu heb ik dus geen cadeautje |(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 21:40

Helemaal gesloopt door deze dag ben moe maar ook wat angstig voor het slapen. Maar oh wat ben ik blij met mijn lieve collega's die gewoon een uur de tijd nemen om met mij te bellen en te praten. Kan mij geen betere collega's wensen momenteel

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 21:43

Zebrastreep schreef:
Helemaal gesloopt door deze dag ben moe maar ook wat angstig voor het slapen. Maar oh wat ben ik blij met mijn lieve collega's die gewoon een uur de tijd nemen om met mij te bellen en te praten. Kan mij geen betere collega's wensen momenteel

:knuffel: Wat fijn zo’n goede sfeer op het werk en zoveel medeleven met elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 21:58

RoosDeG schreef:
Ik erger me eraan dat mijn man een pakketje op ons oude adres heeft laten bezorgen terwijl we daar al meer als een jaar niet meer wonen..
Het was een cadeautje voor ons 11 jaar samen zijn en nu heb ik dus geen cadeautje |(

Is langsrijden om het te halen geen optie?

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 22:00

Moestuin schreef:
RoosDeG schreef:

Is langsrijden om het te halen geen optie?

Vriendin die in bijna de zelfde straat woont is al 2 keer langs geweest en tot nu toe 2x niemand thuis.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 23:01

Rennie89 schreef:
Mando schreef:
Rennie, ik weet niet of je collega's of baas via social media kunnen meekijken naar je leven, maar als ze dan zien dat je prive wel de halve wereld aan kan dan zullen ze van je verwachten dat je dat ook in je werk gaat doen.

Ik weet wat het is om thuis te zitten, op te bouwen maar daar ging mijn energie naartoe en niet naar andere dingen

Dus dat is een keuze die je moet maken voor jezelf.

Juist ook ontspanning en hobby is belangrijk voor herstel, ik ben alleen altijd al een slechte slaper geweest en nu nog meer door de klachten en ik ben ook telkens op zoek naar oplossingen. Heb nu een verzwaringsdeken binnen gekregen die ik vanavond ga testen, wie weet helpt het.

Het komt misschien over alsof ik totaal geen energie in werk steek maar daar steek ik juist heel veel energie in en kom ook echt uitgeput thuis. Ik heb sowieso de laatste dagen even goed rust genomen alleen die foto’s moet ik afmaken voor morgen.

Ik zit in de ziektewet vanwege zenuwpijn in mijn gezicht en door de medicatie die ik slik ben ik ook nog extra vermoeid, dus die onregelmatige diensten hakken er in.

Wat naast een verzwaringsdeken kan helpen is een spijkermat. Dat helpt bij mij echt om binnen 20 minuten tot rust te komen en m'n hoofd leeg te maken.

Misschien een idee voor een combi, een verzwaringsdeken EN spijkermat :')