Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 09:31

Urbanus schreef:
Ik vind dat ook tamelijk achterbaks, iets 2 keer verkopen :=

Mag ze gaf toch aan dat ze verkocht waren? Het is idioot dat de koper op vinted ze dan toch koopt, ook al geef je aan dat ze net verkocht zijn. Ze annuleerde, dus koper kreeg geld terug, niets achterbaks aan toch?

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 09:38

Urbanus schreef:

Ik geloof niet dat ik ergens zei dat het item 2x verkocht. Vraag me ook af hoe ik dat moet doen.

En bij mij geldt dat de 1e waarmee ik overeenstemming heb, het product krijgt. In dit geval dus marktplaats en netjes op tijd opgehaald.

Maar ik blijf het vreemd vinden dat iets wat op verborgen staat, verkocht kan worden. Ik heb de laatste tijd het idee dat er vertraging zit op Vinted. Ik zie de biedingen, het kopen etc later dan daadwerkelijk is gebeurd.
Laatst bijgewerkt door Esther_ op 31-07-22 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 09:52

Ik heb het idee dat "verborgen" wellicht alleen geldt voor de weergave in het overzicht zeg maar, maar dat het nog wel gezien kan worden door mensen die het al vastgelegd hebben, door te mailen / te favorieten.

Ik snap de achterbaks-opmerking ook niet zo, beetje onnodig...

CastaMickey

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 20:27

Als ik een item ovb heb verkocht ergens anders dan reserveer ik op vinted het item voor een vriendin van me haha. Die gaat het toch niet kopen en dan kan iemand anders er niet bij. Mocht de eerdere verkoop niet doorgaan hoef ik geen nieuwe advertentie te maken op vinted en anders verwijder ik 'm.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 20:29

Een verborgen item kon ik niet meer kopen ooit zelf meegemaakt

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 23:15

Hier zijn pakjespunten aan het spoken…
Kocht ik een kwartier terug iets, kon ik enkel een totaal uit de weg liggend mondial punt kiezen, al de bekende niet in de lijst, Nina, is vakantieperiode, dus kan dat ze gaan sluiten of op vakantie zijn, dus dat ver punt gekozen, koop ik net nog iets, en dat ver punt is er niet tussen, de gewone punten ook niet, maar wel een punt waar ik niet graag kom omdat die dame altijd al moeilijk doet, maar was nu weer het enige mondial punt, dus dat nu daar heen…. Rij ik strak echt gewoon een hele pakjespuntroute…. Moet toch aan vinted liggen lijkt me dan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 23:19

Esther_ schreef:
Urbanus schreef:

Ik geloof niet dat ik ergens zei dat het item 2x verkocht. Vraag me ook af hoe ik dat moet doen.

En bij mij geldt dat de 1e waarmee ik overeenstemming heb, het product krijgt. In dit geval dus marktplaats en netjes op tijd opgehaald.

Maar ik blijf het vreemd vinden dat iets wat op verborgen staat, verkocht kan worden. Ik heb de laatste tijd het idee dat er vertraging zit op Vinted. Ik zie de biedingen, het kopen etc later dan daadwerkelijk is gebeurd.

Nee, ik doelde op Alja. Als je iets verkoopt op mp vind ik het niet netjes om de per ongeluk verkoop op Vinted niet af te zeggen.

pmarena schreef:

Dus als jij iets verkoopt op markplaats maar iemand anders op Vinted koopt het item later ook, dan zeg jij de markplaats persoon af?

Dat vind ik gek.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt toch? Dat je item door een glitch of een hiccup niet onzichtbaar was, is gewoon pech voor de koper.

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 23:44

Ik heb ook weleens wat gekocht wat op verborgen stond. Ik had een bundel aangevraagd en die had de verkoper bevestigd. Toen had ze een aantal items op verborgen gezet voor een andere koper, maar ik kon de bundel nog wel gewoon kopen, dus dat heb ik toen gedaan

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:54

Urbanus schreef:
Esther_ schreef:

Nee, ik doelde op Alja. Als je iets verkoopt op mp vind ik het niet netjes om de per ongeluk verkoop op Vinted niet af te zeggen.

pmarena schreef:

Dus als jij iets verkoopt op markplaats maar iemand anders op Vinted koopt het item later ook, dan zeg jij de markplaats persoon af?

Dat vind ik gek.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt toch? Dat je item door een glitch of een hiccup niet onzichtbaar was, is gewoon pech voor de koper.

Aha, je opmerking ging dus over Alja haar post.
Tja ik vind ook dat de eerste voor gaat.

Maar als iemand anders er liever voor kiest om nr. 2 voor te laten gaan kan ik dat in dit geval ook wel begrijpen eigenlijk, want je moet nog maar afwachten of de Marktplaats geïnteresseerde inderdaad op komt dagen voor het afhalen. Ik doe daar in ieder geval al jaren niet meer aan (afhalen) want 9 van de 10 keer komen ze toch niet opdagen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:16

Dat dus!
Als iemand komt afhalen is het maar afwachten als diegene komt en dan heeft een vinted verkoop bij mij de voorkeur…
Dat je dat achterbaks vind prima, ik heb er ook een mening over dat je iedereen blokkeert die jou een lager bod doet maar dat zie je mij toch ook niet schrijven :+

Maar idd als het opgestuurd moet worden en het is ook betaald via marktplaats en diegene is de eerste vind ik ook niet meer dan normaal dat die koop doorgaat….

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:15

Alja schreef:
Dat dus!
Als iemand komt afhalen is het maar afwachten als diegene komt en dan heeft een vinted verkoop bij mij de voorkeur…
Dat je dat achterbaks vind prima, ik heb er ook een mening over dat je iedereen blokkeert die jou een lager bod doet maar dat zie je mij toch ook niet schrijven :+

Prima toch? Even goeie vrienden, we zijn allemaal anders.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:37

Mijn 'verloren' pakje heeft alsnog gelukkig zijn weg gevonden naar het afhaalpunt. Nu wachten op de koper om het te halen én wat die er van vindt :)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:42

Hier voor het eerst een pakje verloren die ik verstuurd had met mondial. Netjes geld terug gehad, dus zeker geen klagen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 19:14

Afbeelding
Inmiddels kan er ook 40% van de prijs af?
Weet niet als het leuker wordt van ik bied de helft :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 19:20

Ik zeg niks _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 19:57

Oh ja diegene dan blokkeren kan altijd nog :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:01

Maar kon zoiets niet al want ik had echt bizar lage biedingen.

Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:08

Ik had het vandaag voor het eerst

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:53

Dat jullie daarop reageren :+

Ik doe meestal gewoon weigeren en dan niks. Of überhaupt niet reageren.

En 50ct afdingen vind ik echt belachelijk :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:55

Nou vooral dat 'begrijpelijk'. Echt, vlieg op joh :')

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 12:00

Ik wil wat artikelen die ik er los op heb staan ook als "lot" aanbieden. Ik wil ze er ook individueel op laten staan. Is er een manier om te verkomen dat ze dan dubbel verkocht worden?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 12:28

Gisteren had ik het ook. Bundel €45 krijg ik bod €30. Ik zei nog €40. Nee hoor dat is mij teveel voor 2e hands. Dikke doei :wave:

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 14:54

Als ik een bundel aan klik bij iemand. Hoe kan ik dan nog de prijs aanpassen? Nu reageer ik maar op alle artikelen en zeg ik deze allemaal voor zoveel bijv….

Hopelijk is er een makkelijkere manier en kan iemand mij dat uitleggen

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 15:01

De verkoper moet dan eerst een pakketformaat selecteren voor de bundel en daarna kan je evt nog een bod doen

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 15:26

Corelli schreef:
De verkoper moet dan eerst een pakketformaat selecteren voor de bundel en daarna kan je evt nog een bod doen

Bedankt! Ga ik dat eens proberen als ik het tegen kom en het nodig is