Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Flowery schreef:Loeky01 schreef:Nu wil ik ook pizza. Carpaccio pizza om specifiek te zijn
Ho wacht even, bestaat dat?Klinkt echt hemels haha
Ik erger mij aan mezelf en mijn moodswings door het ontpillen
Lestrange01 schreef:M'n zusje die me wil vermoorden en wil dat ik verkracht word door 10 zwarte mannen omdat we erachter kwamen dat ze in nazi, racisten en homofoben servers zit op discord. Waar onder andere video's gedeelt worden waarin homoseksuele vermoord worden.
Ze zei dat ze homofoob is maar dat het mag want ze is uiteraard een zeven jarig homoseksueel jongetje. En toen ik "nee." Zei toen draaide ze helemaal door.
Anyway, dames als ik niet meer online kom dan ben ik vermoord![]()
Mkango schreef:Lestrange01 schreef:M'n zusje die me wil vermoorden en wil dat ik verkracht word door 10 zwarte mannen omdat we erachter kwamen dat ze in nazi, racisten en homofoben servers zit op discord. Waar onder andere video's gedeelt worden waarin homoseksuele vermoord worden.
Ze zei dat ze homofoob is maar dat het mag want ze is uiteraard een zeven jarig homoseksueel jongetje. En toen ik "nee." Zei toen draaide ze helemaal door.
Anyway, dames als ik niet meer online kom dan ben ik vermoord![]()
Onbegrijpelijk dat hulpverlening hier nog steeds niets aan doet.
Bloemetje75 schreef:Ik erger me aan de school van mijn dochter, administratie niet op orde.. Mij bellen waarom ze niet op school was terwijl ze afgesproken heeft om online toetsen te maken. "Ohh dan ga ik dat aan de mentor doorgeven". Sjee mens, als je nu eerst de mentor had gesproken of de lijst van de leerlingen die online toetsen maken had bekeken, had je me helemaal niet hoeven bellen.....