Ik zag net in de postnl app dat ik van de week ook een kaartje had moeten ontvangen van mij Ss ( of moet ik Geerte weer op der flikker gaan geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:En dan één zo'n Ferrero Rocher chocolaatje in een gigantische doos laten bezorgen.Detroit schreef:Als ik in mijn postnl app kijk wordt ik een beetje bang. 9 kaartjes van oa greetz. Dat zou niet alleen maar mijn santa zijn toch??
Heel het budget van santa opgemaakt aan kaartjes. De voorpret is het leukst toch
Citaat:@Boterbloem, Jouw Santa wil graag weten hoe groot jouw hond is, of deze graag speelt en of er speeltjes zijn die extra in de smaak vallen bij jou hand en katten
Citaat:@Nala, Jouw Santa is benieuwd of jij al wel eens een fotoshoot hebt gedaan en zo ja, bij wie? Wat jou naam is op geocoaching en of jij van koken/bakken houd. Ook wil Santa graag weten welke geo tools jij gebruikt en wat jij al hebt, welke kleuren jij goed bij jouw paard vind passen en of jij ook aan grondwerken doet.
Citaat:@MerleSimone, Santa heeft ook een vraag voor jouw: Wat is jou favoriete chocolade?
Citaat:@Olympia, jouw Santa heeft nog niet genoeg stalkmateriaal. Santa zou graag een foto willen van al jou dieren, ook van beide paarden die helaas niet meer onder ons zijn.
Citaat:@Apple, heb jij toevallig al iets ontvangen van Santa?
Citaat:@_AB_ jouw Santa heeft mij laten weten dat jij de puzzel correct hebt opgelost. Well done!
Citaat:@Daan13, :
(Sorry, jouw Santa is heel gemeen![]()
)
Citaat:@J00p, Santa is benieuwd welke lekkernijen jij mag en graag eet en wat jouw schoenmaat is.
Citaat:@Ash... Deze keert heeft Santa wel geprobeerd met jou in contact te komen
Citaat:@Adamootje, jouw Santa wil graag weten van wat voor een genre boeken jij houd en welke spelletjes jij graag speelt.