Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 13:23

FrNo schreef:
Dank je voor de tip.
Ik wacht nog even af of hij zelf vertrekt. Ik ben toch nog even bezig in de wei.

Ps nog een ergenis / vraag.
Ik ben de wei aan het uitmesten, dat die ik dagelijks.
Maar overal waar mest ligt (mest van gisteren) zijn gaten.
Wat zou dit kunnen zijn?

[ [url=m/MnMoWY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XLJ6H1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mollen? Of een ander dier wat is wezen graven in de wei.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 13:30

Ik heb wel eens gehoord dat ratten dat doen, gaten maken onder mesthopen.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 13:33

Geen mollengang te zien.
Het lijkt op beginnende konijnenholletjes, maar dan rechter naar beneden en specifiek bij de mest.

Telpeva, dat ga ik even opzoeken op Google. Ik weet wel dat ratten dat in de mesthoop/mestbult doen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 13:38

FrNo schreef:
Geen mollengang te zien.
Het lijkt op beginnende konijnenholletjes, maar dan rechter naar beneden en specifiek bij de mest.

Telpeva, dat ga ik even opzoeken op Google. Ik weet wel dat ratten dat in de mesthoop/mestbult doen.

Ik vond ook dit topic, misschien heb je er wat aan, deze gaat over dassen
[VSW] Gaten onder mest in weide

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 14:05

Telpeva schreef:
FrNo schreef:
Geen mollengang te zien.

Ik vond ook dit topic, misschien heb je er wat aan, deze gaat over dassen
[VSW] Gaten onder mest in weide

Ik denk dat het dit is. :j dank voor de tip.
Ik zal de komende tijd zorgen dat ik 's avonds alle mest uit de wei heb gehaald.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 14:54

Dat klaar ben met een serie die echt leuk was.. en niet weet wat ik nu moet kijken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 16:08

MoniekJ schreef:
Dat klaar ben met een serie die echt leuk was.. en niet weet wat ik nu moet kijken.

Welke keek je? :D

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 16:41

MarlindeRooz schreef:
MoniekJ schreef:

Welke keek je? :D

Ik keek Harrow.
Ben nu begonnen met killing eve, maar weet nog niet wat ik ervan vind haha

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 16:47

Ik komt nu uit mijn inmiddels 48 uur durende dip.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 17:14

Hoofdpijn door de hormonen en het duurt nog ongeveer 5 dagen voor mn lichaam daar gewend aan is. Dus nog 4 dagen hoofdpijn te gaan. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 17:38

Dat ik al de hele dag misselijk ben, vanmiddag 2x heb overgegeven terwijl ik behalve 2 koppen thee niks in mijn maag had...
Vervolgens enorme hoofdpijn had en trillend weer terug naar bed ben gegaan...
En nu wéér misselijk ben ( en ik nog nog steeds niets gegeten heb) waarom |(

Ik ga zo maar aan de groentesoep en hoop dat dat binnen blijft.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 17:40

Ik moest eerder naar huis omdat mijn rechterschouder eruit ging en ik teveel pijn had om verder te werken... voel me zo stom en waardeloos. Ik wil mijn werkgever helemaal niet tot last zijn met mijn lichamelijke problemen. Gelukkig kon ik tot half zes blijven en had ik tot zes uur gemoeten, dus de schade viel wel mee

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 18:47

Om 17.15 eten besteld, zou om 18.15 komen. Wordt gebeld dat het druk is (kan gebeuren), komt het pas om minimaal 19.30 -O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 19:01

Moeheid van het werken. Vanavond lekker onder de dekens op de bank met de kippen op schoot, paar katten, de hond, wat cavias :')
Kijk er naar uit

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 19:32

Aan dat ik geen keuzes kan maken.

Droombaan aannemen, 3 keer het loon krijgen wat ik nu heb en ‘het’ werk doen wat ik altijd heb gewild.

Of hier in mijn vertrouwde stekje blijven en altijd maar als voetveeg van de dierenarts aangezien worden.

Choices choices -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 19:34

LukieBradley schreef:
Moeheid van het werken. Vanavond lekker onder de dekens op de bank met de kippen op schoot, paar katten, de hond, wat cavias :')
Kijk er naar uit

De cavia's zijn het leukste :j Ik vindt het ook altijd heerlijk een warme cavia op schoot. Ook al is een van mij totaal niet knuffelig die moet je naast je neer zetten en zeker niet aanraken. Meneer is nogal snel op zijn teentjes getrapt. De ander daarin tegen vindt knuffelen heel fijn en blijft ook lekker stil liggen.

--

Van pijnlijke knie van het fietsen naar pijnlijke hand van het fietsen. En nog hoofdpijn van het fietsen gok ik of omdat mijn maandelijkse periode eraan komt. Een voordeel is dat ik vandaag wel vet veel heb opgeruimd en schoongemaakt. Dus eigenlijk is het wel een productieve dag geweest. Alleen ben ik nu toch een partij moe en warmte aanvallen af en toe.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 19:34

DiscoDipp schreef:

Droombaan aannemen, 3 keer het loon krijgen wat ik nu heb en ‘het’ werk doen wat ik altijd heb gewild.

Of hier in mijn vertrouwde stekje blijven en altijd maar als voetveeg van de dierenarts aangezien worden.

Choices choices -O-

Dit lijkt me geen moeilijke keuze :D
Ik zie alleen maar voordelen als je weggaat bij je huidige werk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 19:35

DiscoDipp schreef:

Choices choices -O-

GAAAAAN VOOR DIE DROOMBAAN!!!!!

Ik ben ook ooit uit mijn vertrouwde plekjes weg gegaan beste keuze die ik ooit gemaakt heb. En dan niet eens om het loon maar het was een kans die ik 1x kreeg en dan echt nooit weer. Ben er inmiddels al 3 jaar en nu dan als stagiaire maar kan niet wachten om straks hopelijk een contract te tekenen want ik heb het zo erg naar mijn zin. Mijn oude werk mis ik dus echt nooit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 19:37

DiscoDipp schreef:

Choices choices -O-

Die was voor mij makkelijk geweest. M'n droombaan.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 20:11

Mensen op Marktplaats die zich niet aan hun afspraak houden. Gisteren met mij afgesproken dat ik haar mag overnemen en morgen kan ophalen, en dan nu net even een berichtje dat ze verkocht is. Uhm hallo, doe even niet zo asociaal. Nou zagen ze haar sowieso als gebruiksvoorwerp en niet als een levend dier, maar alsnog. Stelletje tokkies, ga je schamen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 20:23

Kan iemand mij uitleggen waarom de sprinter van Groningen naar Meppel opeens op de plek staat waar normaal de IC vertrekt en waarom de IC helemaal verstopt op een perron achteraan staat waardoor ik dus totaal niet in de verkeerde trein gestapt ben |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 20:45

Foaly schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom de sprinter van Groningen naar Meppel opeens op de plek staat waar normaal de IC vertrekt en waarom de IC helemaal verstopt op een perron achteraan staat waardoor ik dus totaal niet in de verkeerde trein gestapt ben |o

Gebeurd heel vaak in Groningen :') Althans als ik wel eens met de trein ga is het de ene keer bij 4 de andere keer bij 6B. Daarom ga ik altijd niet zo vaak met de trein.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 20:53

Marije_1997 schreef:
DiscoDipp schreef:

Choices choices -O-

Die was voor mij makkelijk geweest. M'n droombaan.

Zebrastreep schreef:
DiscoDipp schreef:

Choices choices -O-

GAAAAAN VOOR DIE DROOMBAAN!!!!!

Ik ben ook ooit uit mijn vertrouwde plekjes weg gegaan beste keuze die ik ooit gemaakt heb. En dan niet eens om het loon maar het was een kans die ik 1x kreeg en dan echt nooit weer. Ben er inmiddels al 3 jaar en nu dan als stagiaire maar kan niet wachten om straks hopelijk een contract te tekenen want ik heb het zo erg naar mijn zin. Mijn oude werk mis ik dus echt nooit :')

Fireheart schreef:
DiscoDipp schreef:

Choices choices -O-

Dit lijkt me geen moeilijke keuze :D
Ik zie alleen maar voordelen als je weggaat bij je huidige werk.

Misschien had ik er even bij moeten zetten dat het dan wel een km of 9000 verhuizen wordt.. :')
Monterey Bay, CA om precies te zijn.

Moet er over nadenken hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 21:12

M'n moeders televisieverslaving. :roll: Is er iemand die mij wil adopteren? Ik kan heel goed koken. :')

DiscoDipp schreef:
Misschien had ik er even bij moeten zetten dat het dan wel een km of 9000 verhuizen wordt.. :')
Monterey Bay, CA om precies te zijn.

Moet er over nadenken hoor..

Ik had gisteren al in het vliegtuig gezeten. :') Bevalt het niet, heb je heimwee etc. ben je zo weer terug in Nederland; ik zou het gewoon doen! :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 21:26

Omg Monterey Bay <3 is dat bij het aquarium oid?
Dan word je wel elke ochtend wakker ge-OINK!'t door zeeleeuwen denk ik :D

Offtopic maar hey Monterey Bay is gewoon awesome. Ik zou denk ik elke dag clam chowder eten