Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LadyMadonna schreef:Ik moet ze hebben voor mn werk. €15 voor 10 vind ik nog steeds een poot uitdraaien hoor, maar het zal niet anders zijn...
Als ik bij elke klant een nieuwe pak (deed ik voorheen niet) gebruik ik er 4/5/6/7 per dag....
purny schreef:LadyMadonna schreef:Ik moet ze hebben voor mn werk. €15 voor 10 vind ik nog steeds een poot uitdraaien hoor, maar het zal niet anders zijn...
Als ik bij elke klant een nieuwe pak (deed ik voorheen niet) gebruik ik er 4/5/6/7 per dag....
Ik zou dit dan doorberekenen aan de klanten. Maar je weet ook niet welke sites betrouwbaar zijn.
Dus het is moeilijk. Ik hoop echt dat je snel weer open mag.
mvdende schreef:verootjoo schreef:Alleen als je dicht in aanraking komt met besmette mensen moet je zo’n fpp masker hebben. Verder voldoen zelfgemaakte mondkapjes ook best. Als je er goed mee om gaat
Als het verplicht gaat worden in bijvoorbeeld het ov, dan draag ik natuurlijk wel een masker. Maar dan wel omdat het verplicht is, niet om mezelf te beschermen. Hoogstens om te voorkomen dat ik iemand zou aansteken.
Ik vraag me echt heel erg af of het inderdaad geen schijnveiligheid is.
Stel ik draag zn simpel masker als bij QBEAUTY vandaan. Na een tijdje is dat masker in ieder geval van binnen doorweekt met mijn ademvocht.
Ik zet hem af omdat ik een broodje haal op het station, zit met mijn handen in het natte masker te graaien.
Voordat ik de volgende trein in ga, zet ik het masker weer op.
Ondertussen heb ik met mijn vieze handen al een keer het liftknopje ingedrukt enz....
Blussem schreef:Gewoon zorgen dat je 1 masker hebt. Het liefst met ventiel zodat je goed kunt blijven ademen. Dan voldoe je in ieder geval aan de verplichting.
Voor rest vind ik maar onzin, jeetje om heel bevolking een masker te laten dragen vanwege een griepje. Ze kunnen veel beter de oudere en zwakkere mensen zo masker laten dragen zodat de rest door kan blijven gaan.
Blussem schreef:Gewoon zorgen dat je 1 masker hebt. Het liefst met ventiel zodat je goed kunt blijven ademen. Dan voldoe je in ieder geval aan de verplichting.
Voor rest vind ik maar onzin, jeetje om heel bevolking een masker te laten dragen vanwege een griepje. Ze kunnen veel beter de oudere en zwakkere mensen zo masker laten dragen zodat de rest door kan blijven gaan.
verootjoo schreef:Griepje? In welke wereld leef jij?
Rytir schreef:Ok, ik werd net even heel verdrietig. Herdenkingsdag, klein handje vol bij elkaar...Juist iets om met elkaar met elkaar te herdenken.
lenaa_tje schreef:En dit bovenste bedoel ik dus met het gebruik van mondkapjes. Dan kan je het dus beter niet gebruiken!
Bij werk is het natuurlijk wel wat anders. Daar kunnen we ze dus beter gebruiken.
mvdende schreef:lenaa_tje schreef:En dit bovenste bedoel ik dus met het gebruik van mondkapjes. Dan kan je het dus beter niet gebruiken!
Bij werk is het natuurlijk wel wat anders. Daar kunnen we ze dus beter gebruiken.
Van mij hoeft het inderdaad ook niet. Is gevaarlijker dan niet dragen is mijn mening.
Maar als het straks moet, moet het. Dan alleen (Voor mij) de vraag: Welke? En uitwasbaar of wegwerp....
Tancreda4 schreef:verootjoo schreef:Griepje? In welke wereld leef jij?
Onder een heel grote steenBij mij is ze ze inmiddels beter thuis in mijn foeilijst
Rytir schreef:Ok, ik werd net even heel verdrietig. Herdenkingsdag, klein handje vol bij elkaar...Juist iets om met elkaar met elkaar te herdenken.
Ja, vind ik ook heel naar.... Juist nu met 75 jaar. En dan hoor je de leeftijden van mensen namens wie een krans wordt gelegd en vraag je je af of dit hun laatste herdenking is... En dat die dan zo moest gaan...
Danseresje schreef:Ik vond het wel een bizar beeld, de zo goed als lege Dam net.
Toch jammer dat mijn buren hier niet het fatsoen kunnen opbrengen hun kinderen ook stil te laten zijn. Er werd echt gegild en geschreeuwd tijdens het spelen, echt niet normaal....
LadyMadonna schreef:Ik moet ze hebben voor mn werk. €15 voor 10 vind ik nog steeds een poot uitdraaien hoor, maar het zal niet anders zijn...
Danseresje schreef:Ik vond het wel een bizar beeld, de zo goed als lege Dam net.
Toch jammer dat mijn buren hier niet het fatsoen kunnen opbrengen hun kinderen ook stil te laten zijn. Er werd echt gegild en geschreeuwd tijdens het spelen, echt niet normaal....
mvdende schreef:Mondkapjes zijn bijna nergens meer te krijgen, als ze nog bestelbaar zijn, betaal je zo €20 voor één mondkapje. Wegwerp...
Belachelijke prijs.
Ik ga kijken of ik iets op Ali kan bestellen, zn stoffen die uitwasbaar is. Daar zijn ze volgens mij nog redelijk geprijsd.