Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Dat werk me opbelde of ik morgen alsje alsje alsjeblieefffft kan werken, en ik zei natuurlijk weer ja ondanks dat ik nee wilde zeggen. ugh!!! Ik moet echt wat harder zijn. Ze wilde me eerst van 9 - 17 laten werken, maar dat heb ik gelukkig weten te veranderen in 9 - 13. Mijn nieuwe baan belt dus steeds om te vragen of ik kan komen, ipv dat ze een berichtje sturen en dan lúkt het gewoon niet om nee te zeggen
Oh, en de opmerking van de praktijkondersteuner over mijn littekens. "Als je in de spiegel kijkt, vind je jezelf dan niet heel lelijk"
..... nou je hoeft geen therapeut te zijn om te begrijpen dat dit een opmerking is die zo ongepast is.. "nee, ik vind mezelf niet lelijk, ook niet met littekens". Soms verbaasd het me echt wat voor een opmerkingen mensen maken die juist verstand zouden moeten hebben van dit soort dingen
deksel schreef:Helemaal als ze, naar ik aanneem, maar vergeef me als ik ernaast zit, het gevolg zijn van automutilatie...Lestrange01 schreef:Dat werk me opbelde of ik morgen alsje alsje alsjeblieefffft kan werken, en ik zei natuurlijk weer ja ondanks dat ik nee wilde zeggen. ugh!!! Ik moet echt wat harder zijn. Ze wilde me eerst van 9 - 17 laten werken, maar dat heb ik gelukkig weten te veranderen in 9 - 13. Mijn nieuwe baan belt dus steeds om te vragen of ik kan komen, ipv dat ze een berichtje sturen en dan lúkt het gewoon niet om nee te zeggen
Oh, en de opmerking van de praktijkondersteuner over mijn littekens. "Als je in de spiegel kijkt, vind je jezelf dan niet heel lelijk"
..... nou je hoeft geen therapeut te zijn om te begrijpen dat dit een opmerking is die zo ongepast is.. "nee, ik vind mezelf niet lelijk, ook niet met littekens". Soms verbaasd het me echt wat voor een opmerkingen mensen maken die juist verstand zouden moeten hebben van dit soort dingen
Holy oliebol, wat een poedersuiker. Het zijn littekens, die zitten er voor altijd en dan zegt iemand dit. Kan echt niet.
Boterbloem90 schreef:Dat ik het echt even niet meer zie zitten.
Weer een nieuwe knobbel ik mijn lichaam gevonden. Ben er zo bang voor wat de uitslag gaat worden en dan moet ik nog tot volgende week wachten
Mkango schreef:Als het over drie weken is, heb je kans dat je wel op eigen kosten naar Sydney moet (langer dan twee weken voor vertrek gelden er andere voorwaarden... kwam ik achter toen EasyJet besloot om niet meer naar Parijs Charles de Gaulle te vliegen, maar naar Orly), maar over de aansluiting naar Nederland zou ik me niet al teveel zorgen maken iig, en zoveel mogelijk laten regelen door Vliegtickets en Korean terwijl je ouders nog even van hun vakantie genieten.
Ivana78 schreef:Het weer, ik ben blij als het ophoud met regenen