Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 17:23

Dat ik mij super beroerd voel en het liefst wil gaan slapen, maar dat kan niet want ik moet straks nog les geven

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 18:23

Dat sommige mensen hier op Bokt (en ook ver daar buiten) echt nog botter dan bot zijn. Schreeuw toch niet gelijk eens zo...

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 18:26

Mensen in de spits van Almere die denken dat ze zich ergens 'ff' tussendoor denken te kunnen drukken, dan bijna botsing veroorzaken en dan met raampje naar beneden mij gaan lopen afkafferen. Rot op. Kijk uit je doppen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 19:16

Mijn kont spier verrekt met uitmesten.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 19:26

De mensen in het zwembad die een paar keer sprintjes borstcrawl gingen doen in de rustige baan, terwijl de borstcrawl banen gewoon vrij waren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 20:00

Sleep ik me vol goede moed achter de computer om college voor te bereiden voor morgen. Staat er geen literatuur bij. JAMMER had net zo'n zin om het Engelse artikel over paratexts uit de Renaissance te lezen. Die zo slecht ingescand is dat je er OCD Van krijgt. :+

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 20:15

Dat ik weeral 2 van mijn vrije dagen moet opofferen om voor een groepswerk te werken -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 20:18

Dat werk me opbelde of ik morgen alsje alsje alsjeblieefffft kan werken, en ik zei natuurlijk weer ja ondanks dat ik nee wilde zeggen. ugh!!! Ik moet echt wat harder zijn. Ze wilde me eerst van 9 - 17 laten werken, maar dat heb ik gelukkig weten te veranderen in 9 - 13. Mijn nieuwe baan belt dus steeds om te vragen of ik kan komen, ipv dat ze een berichtje sturen en dan lúkt het gewoon niet om nee te zeggen :')

Oh, en de opmerking van de praktijkondersteuner over mijn littekens. "Als je in de spiegel kijkt, vind je jezelf dan niet heel lelijk"

..... nou je hoeft geen therapeut te zijn om te begrijpen dat dit een opmerking is die zo ongepast is.. "nee, ik vind mezelf niet lelijk, ook niet met littekens". Soms verbaasd het me echt wat voor een opmerkingen mensen maken die juist verstand zouden moeten hebben van dit soort dingen
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 04-03-20 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 20:20

Mijn opgejaagde gestreste gevoel dat ik heb terwijl er geen echte reden is...

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 20:26

Lestrange01 schreef:
Dat werk me opbelde of ik morgen alsje alsje alsjeblieefffft kan werken, en ik zei natuurlijk weer ja ondanks dat ik nee wilde zeggen. ugh!!! Ik moet echt wat harder zijn. Ze wilde me eerst van 9 - 17 laten werken, maar dat heb ik gelukkig weten te veranderen in 9 - 13. Mijn nieuwe baan belt dus steeds om te vragen of ik kan komen, ipv dat ze een berichtje sturen en dan lúkt het gewoon niet om nee te zeggen :')

Oh, en de opmerking van de praktijkondersteuner over mijn littekens. "Als je in de spiegel kijkt, vind je jezelf dan niet heel lelijk"

..... nou je hoeft geen therapeut te zijn om te begrijpen dat dit een opmerking is die zo ongepast is.. "nee, ik vind mezelf niet lelijk, ook niet met littekens". Soms verbaasd het me echt wat voor een opmerkingen mensen maken die juist verstand zouden moeten hebben van dit soort dingen

Holy oliebol, wat een poedersuiker. Het zijn littekens, die zitten er voor altijd en dan zegt iemand dit. Kan echt niet.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 21:17

Dat sommige collega’s de halve dag bezig zijn met het uitzoeken van een lease auto ipv werken. :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 21:19

deksel schreef:
Lestrange01 schreef:

Holy oliebol, wat een poedersuiker. Het zijn littekens, die zitten er voor altijd en dan zegt iemand dit. Kan echt niet.
Helemaal als ze, naar ik aanneem, maar vergeef me als ik ernaast zit, het gevolg zijn van automutilatie... -O-

Ugh, gisteren brak ineens het handvat van een van de deurklinken van de badkamerdeur toen ik hem dicht trok (ding klemt als een malle, dus je moet hem flink hard dicht trekken), en vandaag deed ik hem vanuit de badkamer open en viel dus die pin eruit, dus zat ik vast... Gelukkig kunnen ze in dit land niets van degelijke kwaliteit maken, dus heb ik het handvat er ook aan deze kant vanaf gesloopt (al ging dat wat moeilijker) en vervolgens met het afgebroken handvat, een nagelschaartje en god-zij-dank mijn metalen wc-rolhouder dat hele ding weten te slopen zodat ik er weer uit kon... Maar ik heb echt wel even staan zweten. :\ Had m'n telefoon ook niet bij me of zo, en het badkamerraam kijkt uit op de achterkant van een soort flatgebouw zonder opengaande ramen, dus als ik die wc-rolhouder niet had gehad, was het een lange avond geworden...

Also, fietsers die midden op de weg blijven fietsen en zo het hele verkeer ophouden. ¬¬' Je zíet dat er een bus achter je zit, dat je op een kronkelige weg zit, dat er achter die bus een hele rits auto's rijdt, dan ga je toch even twee tellen aan de kant als je met 2mph een heuveltje op kruipt. :roll: En die wielrenner die stug naast de fiets/voetgangersstrook bleef rijden mag van mij helemáál stoppen met ademen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 22:02

Ben zo verdrietig... Net gehoord dat mijn oude pony, mijn aller eerste beste vriendje van wie ik zoveel heb geleerd.
10 jaar lang. Met letterlijk vallen en weer opstaan.
Gisteren is gevonden in shocktoestand met een gebroken been die op een ongunstige plek gebroken was dus is hij ingeslapen |(

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 22:11

Dat ik het echt even niet meer zie zitten.
Weer een nieuwe knobbel ik mijn lichaam gevonden. Ben er zo bang voor wat de uitslag gaat worden en dan moet ik nog tot volgende week wachten :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 22:21

Boterbloem90 schreef:
Dat ik het echt even niet meer zie zitten.
Weer een nieuwe knobbel ik mijn lichaam gevonden. Ben er zo bang voor wat de uitslag gaat worden en dan moet ik nog tot volgende week wachten :(

:(:) dikke knuffel. Ik hoop dat het je lukt om samen met je omgeving je gedachten even een beetje te verzetten zodat je week voorbij vliegt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 01:14

Dat mijn ex de kinderen iedere woensdag naar zijn ouders brengt terwijl ze de oudste eigenlijk niet willen hebben, en dan ondertussen wel klaagt dat hij de kinderen zo weinig ziet. _-:(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 01:44

Dat mensen niet zo moeten zeiken.... Ik ga naar een evenement waar ik een shoot weggeef. Maar dit is gericht op de plussize vrouw. Dikke prima heb er alleen niet zo veel in mijn portfolio.
Dus heb gewoon 2 mooie foto’s uit mijn portfolio gekozen die mijn veelzijdigheid laten zien. En nu krijg ik als feedback dat ik een foto moet kiezen waar de volle dames zich fijn bij voelen. Nou ik heb letterlijk een plussize model gefotografeerd wat daar qua kaliber rondloopt en ik heb geen zin om dezelfde kop op de flyer te zetten. Ik wilde gewoon variatie en als je je aangesproken voelt door een foto vind ik je kleinzerig.
En ik was verdomme blij dat die flyer gelukt was. Is het niet goed omdat mensen gekwetst zijn door een slank model. Hoezo we zijn zo bodypositive.

De betreffende foto’s:

Afbeelding

Afbeelding

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 02:29

Mkango schreef:
Als het over drie weken is, heb je kans dat je wel op eigen kosten naar Sydney moet (langer dan twee weken voor vertrek gelden er andere voorwaarden... kwam ik achter toen EasyJet besloot om niet meer naar Parijs Charles de Gaulle te vliegen, maar naar Orly :roll: ), maar over de aansluiting naar Nederland zou ik me niet al teveel zorgen maken iig, en zoveel mogelijk laten regelen door Vliegtickets en Korean terwijl je ouders nog even van hun vakantie genieten. :D

Ai, dat is ook vervelend zeg!

Wij hebben inmiddels bericht gehad van Vliegtickets.nl dat ze mijn ouders omgeboekt hebben om via Abu Dhabi terug te vliegen. Vanaf Brisbane en vertrek is op dezelfde dag, alleen 's avonds ipv 's morgens, maar dat maakt niks uit eigenlijk.
Ze weten nog niet precies hoe lang ze in Abu Dhabi moeten wachten en wanneer ze dan precies aankomen in Amsterdam, maar als pensionado's maakt ze dat niet zoveel uit, geen werkgever die staat de springen :+ Alle hulde aan vliegtickets.nl dat ze dit zo keurig opgelost hebben _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 03:43

Fijn dat het zo opgelost is

Mijn slaap is weggelopen, als iedereen wil uitkijken erna graag :+

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 03:46

Heb even onder het bureau en achter de kast gekeken voor je, maar niet gevonden. Hier is het dus niet :P

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 07:45

Spierpijn van de poweryoga van dinsdag. Heel mijn bovenlijf ligt door elkaar :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 07:58

xPabloBokt schreef:
Spierpijn van de poweryoga van dinsdag. Heel mijn bovenlijf ligt door elkaar :')

Was het in elk geval effectief. :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 08:21

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:

Was het in elk geval effectief. :D

Dat sowieso, en dáar ben ik oik weer heel blij mee :D maar ik kon me niet eens omdraaien in bed vannacht zonder pijn. :+

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 09:12

Het weer, ik ben blij als het ophoud met regenen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 09:53

Fijn dat het is opgelost, Barramundi! +:)+ In mijn geval was het niet zo’n probleem geweest als ik in Parijs was gebleven, maar ik had een aansluiting naar Nantes, dus ik heb alles om moeten gooien. Gelukkig vlieg ik nu rechtstreeks, en kom ik zelfs eerder aan, maar wel vanaf Londen.

Ivana78 schreef:
Het weer, ik ben blij als het ophoud met regenen -O-

Same! Ze zeiden dat het zonnig zou zijn vandaag, dus ik kocht een mouwloze jumpsuit voor een uitvaart (nog steeds wel fris, maar ik heb een cape blazer die me warm genoeg had gehouden), maar met dit weer trek ik toch maar wat warmers aan. :=

Gisteravond eindelijk wat meer eten binnen kunnen houden, maar nu zijn m’n darmen dus niet zo happy na wekenlang nauwelijks iets gedaan te hebben. -O-