Ik heb er verder geen haast mee, maar ben dan altijd wel een beetje bang dat hij dan kwijt is ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik snap dat id probleem nooit zo, die hoor je toch al bij je te hebben. Kijk per ongeluk in de auto laten kan gebeuren, maar echt thuis oid niet. Want bij veel mensen is het niet per ongeluk, maar die gaan elke dag de deur uit zonder id bewijs en die hoor je toch echt bij je te hebben als je ouder als 14 bent.
Bij pakketjes wisselt het wel wanneer erom gevraagd wordt. Volgens mij krijgen die punten een melding op het scherm. Ik heb het niet bij elk pakket van postnl, maar ik heb hem altijd bij me dus maakt niet zoveel uit.
mvdende schreef:MyWishMax schreef:Ik snap dat id probleem nooit zo, die hoor je toch al bij je te hebben. Kijk per ongeluk in de auto laten kan gebeuren, maar echt thuis oid niet. Want bij veel mensen is het niet per ongeluk, maar die gaan elke dag de deur uit zonder id bewijs en die hoor je toch echt bij je te hebben als je ouder als 14 bent.
Bij pakketjes wisselt het wel wanneer erom gevraagd wordt. Volgens mij krijgen die punten een melding op het scherm. Ik heb het niet bij elk pakket van postnl, maar ik heb hem altijd bij me dus maakt niet zoveel uit.
Ik heb denk 95% van de tijd buiten de deur echt mijn id bewijs niet bij me hoor! Sowieso nooit met het uitlaten van de hond, dan heb ik uitsluitend hond, poepzakje en huissleutels bij. En verder heb ik tegenwoordig ook naar de supermarkt zelden nog mijn portemonnee bij, zeker niet als ik naar de supermarkt op loopafstand ga, ik betaal met m'n horloge. Alleen als ik met de auto weg ga, dan heb ik altijd (tenzij een hele enkele keer écht vergeten) mijn portemonnee met rijbewijs bij me. Dus ja, het overkomt mij ook wel eens dat ik bij een postpunt sta zonder id. Dan is het of ff terug naar de auto of ik haal het een andere dag wel op mèt id.
lor1_1984 schreef:purny schreef:Je hebt tegenwoordig van die mooie telefoonhoesjes. Prima om een legitimatiebewijs in te stoppen.
Zo ben ik de mijne dus kwijtgeraakt.
juval schreef:een rijbewijs is toch een geldige identificatie.
verootjoo schreef:ID kaart ook nooit mee, die ligt veilig achter slot en grendel. Ik raak hem anders steeds kwijt.
De tien jaar haal ik sowieso amper.
En pas weer die van m’n zoon kwijt omdat ik die ergens mee naar toe moest nemen.
Doe mij die boete maar, goedkoper dan telkens een nieuwe. Begrijp niet hoe anderen dat doen, in ons huis raakt werkelijk alles steeds kwijt.
Esther schreef:Vorige week zondag iets besteld, bericht gehad dat pakket verstuurd is.
Daarna blijft de t&t op 'nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL' staan.
Dus je hebt een pakket weggebracht en daarna heeft PostNL al kwijt gemaakt, best knap omdat het ook nog eens op Texel is gebeurt. Lijkt me toch niet dat het daar erg onoverzichtelijk is.