Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poetser schreef:bigone schreef:Slecht weer voor iemand met lage bloeddruk, zeilde net mooi onderuit , gelukkig op het gras.
Heel herkenbaar. Ik ben vanmiddag ook onderuit gegaan. Helaas een flinke schram in mijn gezicht en blauwe ribben. Was aan het werken (werk op een tomatenkwekerij) en met mijn gezicht langs de rand van de weegschaal geschuurd en met mijn ribben op de rand van de lopende band gevallen. Moet ook altijd iets van dropjes of zoute chips bij de hand hebben met warm weer.
Hiier is de lucht deels bewolkt met hier en daar een poging tot bloemkool. Verder is het 30 graden en een warme wind. Ben benieuwd wat de avond/nacht gaat brengen...
LoveGlove schreef:Ik wilde net gaan slapen, loopt het te flitsen. Ik durf nu niet te slapen totdat de onweer weg is, maar ik ben zoooo moe
Anna79 schreef:LoveGlove schreef:Ik wilde net gaan slapen, loopt het te flitsen. Ik durf nu niet te slapen totdat de onweer weg is, maar ik ben zoooo moe
Hmmm, dat is balen...
Voor ons is het onweer in de vroege ochtend voorspeld, dus dan schrik ik waarschijnlijk wakker. Ik hou best van onweer, maar wel graag op fatsoenlijke tijden
_lauraaa_ schreef:Hier (midden limburg) kwam rond 19;00 ineen keer alles er uit. Vond het al vreemd dat ik om 18:00 dit zag op mijn telefoon:
[ [url=m/1I8WCn.jpg]Afbeelding[/url] ]
In een keer ging het even los en zag ik de containers aan de straat voorbij vliegen. Het water kwam onder de voordeur door naar binnen. Dat hebben we bij alle andere heftige buien nooit gehad. Het gras kon het water niet meer aan.
De bui was uiteindelijk ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik hoor inmiddels al de volgende bui aan komen.
LoveGlove schreef:_lauraaa_ schreef:Hier (midden limburg) kwam rond 19;00 ineen keer alles er uit. Vond het al vreemd dat ik om 18:00 dit zag op mijn telefoon:
[ [url=m/1I8WCn.jpg]Afbeelding[/url] ]
In een keer ging het even los en zag ik de containers aan de straat voorbij vliegen. Het water kwam onder de voordeur door naar binnen. Dat hebben we bij alle andere heftige buien nooit gehad. Het gras kon het water niet meer aan.
De bui was uiteindelijk ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik hoor inmiddels al de volgende bui aan komen.
Dan zit jij letterlijk een kwartiertje van me vandaan. Dan zul je dalijk mijn bui wel op je dak krijgen. Hier is het nu los aan het gaan met van alles. Dan zal de bui van 19 uur die ik had gehoord en gezien wel van jou zijn. Hier kwam ook wel regen, maar de rest was vooral wat gerommel etc. Niks bijzonders.
Ik ben nu maar het bed uit gegaan en bij de katjes in de woonkamer gaan zitten gezellig. Die vinden het onweer maar niks. En ze voelen zich meestal wel stukke veiliger als ze in de buurt zijn bij mij. Als ik wakker ben, ben ik ook niet bang. Ik ben alleen bang om te gaan slapen. Geen idee waarom
Als kind was ik wel ontzettend bang voor onweer. Ik kreeg er paniekaanvallen en al van
Moet wel zeggen dat het 'vuurwerk' er opzich mooi uitziet
poetser schreef:Hier word het weer een nachtje door doen. Tussen 2 en 4 gaat het hier los. Lig nu al met zenuwen in bed en hoe moe ik ook ben, met het kleinste geluidje zit ik weer rechtop, mijn nachtlampje durf ik niet uit te doen en ben ronduit onrustig.
Ik ben die angst zo zat hè. Of ik nu bang of niet, als er het komt dan komt het en als er iets gebeurt zal dat toch wel gebeuren. Stomme is dat ik tijdens een onweersbui heel goed besef dat die angst nergens goed voor is en toch kom ik er niet overheenEnerzijds voel ik mij een aansteller, anderzijds besef ik ook dat de chaos in mijn hoofd de angst alleen maar versterkt...
MerleSimone schreef:Poetser ik vind het zo vervelend voor je dat je zo bang bent. Ik heb hetzelfde maar dan met spinnen. Laatst een heel kleintje, wilde hem zelf doodslaan maar mijn lichaam reageerde zo heftig, ik móest wel weglopen. Terwijl ik weet dat het nergens op slaat. Ons systeem is toch zo bijzonder
Wat betreft onweer, hier is het heel welkom maar de voorspelling wordt steeds triesterDenk dat er niks komt..