Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:12

En als je een lijstje voor hem maakt met wat er wel moet gebeuren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:16

Heb ik gedaan. Hij zegt al een hele dag zelf te strijken maar heeft nog geen strijkijzer aangeraakt. Hij ging koken. Heeft enkel de courgette gesneden en hop hij is weg. Weet je, blijf dan gewoon thuis. Hij staat later op als ons. Wij dekken de tafel een 2de keer voor hem. Hij eet en gaat daarna weer in de zetel hangen. Tafel opruimen komt niet in hem op.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:18

DeMolenhoek schreef:
Heb ik gedaan. Hij zegt al een hele dag zelf te strijken maar heeft nog geen strijkijzer aangeraakt. Hij ging koken. Heeft enkel de courgette gesneden en hop hij is weg. Weet je, blijf dan gewoon thuis. Hij staat later op als ons. Wij dekken de tafel een 2de keer voor hem. Hij eet en gaat daarna weer in de zetel hangen. Tafel opruimen komt niet in hem op.

Dag pa fijne avond :wave:

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:19

Ja hup, klaar dan toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:25

Hij gaat echt niet vertrekken helaas. Sterker nog, zijn vriendin is momenteel onderweg naar hier en ze hebben besloten hier blijkbaar een weekend te blijven. Als ik er wat van zeg moet ik niet zo overdrijven en kreeg ik de vraag of ik al medicatie neem ivm de burn out.

Dus nee, hup klaar lukt niet. Hij is niet van plan te vertrekken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:26

Laat je verdomme niet zo piepelen joh. Of zet je vriend in, of krijg een enorme woedebui.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:29

Echt hoor, klaar ermee!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:30

Waarom nodig je hem nog uit?Het is toch al vaker gedonder geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:32

Heeft mijn vriend gedaan om te helpen met de weide. Hij kwam eerst gisteren al in de helft van de dag pas toe, was er om 18.00 ook al weer klaar mee. Ik wil hem hier niet maar mijn vriend was nog zo goedgelovig dat hij bergen werk ging verzetten. Niet dus.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:34

Boeiend als die vriendin er is kunnen ze gelijk omdraaien. Thanks dat je hem kwam ophalen en nu oprotten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:34

Het is toch JOUW huis? Oftewel JIJ beslist of iemand blijft of niet, niet hun. En als ze dan nog niet willen, dan bel je de politie op.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:36

DeMolenhoek schreef:
Aan dat mijn grenzen totaal niet worden gerespecteerd. Morgen verjaardagsfeest van ons dochter. Komt mijn vader helpen. Ipv te helpen met het feest heeft hij alleen maar was gedraaid en staan er hier nu 4 manden strijk te wachten. Heb er al 4 gedaan vandaag (ja, ik stond hopeloos achter, was langzaam aan het inhalen want kan niet veel hebben voor de moment) Ging hij koken, heeft hij enkel wat courgette gesneden voor de spaghetti. Al de rest moet ik nu ook opeens nog doen. Verder zit hij enkel maar met zijn gsm bezig. Ik zit nu dus met 4 manden strijk, eten dat ik opeens moet bereiden, huis dat moet gepoetst worden en alle voorbereidingen voor het feest morgen. Kan wel janken.

Heb tientallen keren gezegd te stoppen met wassen. Dat ik het niet trek, dat ik daar nu gewoon geen tijd voor heb. Maar nee, was insteken is lekker makkelijk. Kan hij zeggen dat hij heeft ‘geholpen’

Zie ik net dat er nog een was inzit ;(

Wie strijkt er anno nu nog? Ik heb dus echt nog nóóit gestreken en heb uberhaupt geen strijkijzer. Gewoon vanuit de droger opvouwen. Kleding die teveel kreukt komt er hier dus gewoon niet in.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:38

Ik gooi mijn broeken, tshirts en blouses nooit in de droger. Dus ik strijk dat. Mijn zus is dan weer 3 graadjes erger en die strijkt zelfs haar beddengoed, de maf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:38

Wij hebben geen droger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:39

Oh my.... Met mijn huidige level aan frustratie over hoe idioot anderen kunnen zijn zou ik bijna vanuit Amsterdam komen om plaatsvervangend voor jou mijn waffel eens open te trekken daar.... :wow:
Dat mensen zo met jou omgaan vind ik schandalig.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:39

DeMolenhoek schreef:
Wij hebben geen droger.

Dan weet je wat je voor je volgende verjaardag moet vragen ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:41

Anoniem schreef:
Oh my.... Met mijn huidige level aan frustratie over hoe idioot anderen kunnen zijn zou ik bijna vanuit Amsterdam komen om plaatsvervangend voor jou mijn waffel eens open te trekken daar.... :wow:
Dat mensen zo met jou omgaan vind ik schandalig.

Pik mij dan ook ff op :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:42

Hebben wij bewust niet omdat wij vinden dat kleding veel sneller kapot gaat. Maar goed. Vriend is nu weg met vader en ga straks gewoon aangeven dat hij maar gewoon niets meer moet doen. Kan ik ook geen verwachtingen hebben. Want vertrekken is hij echt niet van plan.

Klinkt leuk om dan de politie te bellen maar dat trek ik even niet om nog meer drama te krijgen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:44

DeMolenhoek schreef:
Hebben wij bewust niet omdat wij vinden dat kleding veel sneller kapot gaat. Maar goed. Vriend is nu weg met vader en ga straks gewoon aangeven dat hij maar gewoon niets meer moet doen. Kan ik ook geen verwachtingen hebben. Want vertrekken is hij echt niet van plan.

Klinkt leuk om dan de politie te bellen maar dat trek ik even niet om nog meer drama te krijgen.

Als je het een paar keer goed uitslaat en dan droogt aan bijv een hanger krijg je ook bijna geen kreukels.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:48

Dat we net onze nieuwe auto hebben opgehaald en al storing heeft . En mijn vriend zoiets heeft van "boeie maak ik wel". Deze auto heeft ons best veel gekost. Wil gewoon een goede en niet wéér een project

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:52

Lau schreef:
Als je het een paar keer goed uitslaat en dan droogt aan bijv een hanger krijg je ook bijna geen kreukels.

Klopt. Alles wat niet in de droger mag hang ik ook gewoon uit. Kwestie van geen kleding kopen in kreukstof.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:54

Huis bekeken nadat ik vroege dienst had met financieel adviseur + technisch bouwmannetje.
Heel leuk hoor het vertalen van nederlands na duits en andersom maar zo is mijn hoofd nu vol en druk...
Das toch echt best irritant.
Plus nog een privedingetje wat irriteert

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:56

Ik strijk niets. Ik heb ergens een strijkplank, die 13 jaar geleden in de kast is gezet toen ik hier ging wonen. Die is er nog niet uit geweest sindsdien.

:o Nederlands na naar Duits.
Maar was het een leuk huis? Ga je er voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:58

elnienjo schreef:
Lau schreef:

Klopt. Alles wat niet in de droger mag hang ik ook gewoon uit. Kwestie van geen kleding kopen in kreukstof.

Werkuniform etc kan je de stof niet kiezen. Mijn vriend moet er ook vaak deftig uitzien dus denk aan kostuumbroek en hemd etc.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 17:59

Ik heb ook geen strijkijzer en ook nog nooit gehad. Gewoon vanuit de machine ophangen aan een wasrek en ik zou niet weten wat ik nog strijken moet.