Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Heb ik gedaan. Hij zegt al een hele dag zelf te strijken maar heeft nog geen strijkijzer aangeraakt. Hij ging koken. Heeft enkel de courgette gesneden en hop hij is weg. Weet je, blijf dan gewoon thuis. Hij staat later op als ons. Wij dekken de tafel een 2de keer voor hem. Hij eet en gaat daarna weer in de zetel hangen. Tafel opruimen komt niet in hem op.
DeMolenhoek schreef:Aan dat mijn grenzen totaal niet worden gerespecteerd. Morgen verjaardagsfeest van ons dochter. Komt mijn vader helpen. Ipv te helpen met het feest heeft hij alleen maar was gedraaid en staan er hier nu 4 manden strijk te wachten. Heb er al 4 gedaan vandaag (ja, ik stond hopeloos achter, was langzaam aan het inhalen want kan niet veel hebben voor de moment) Ging hij koken, heeft hij enkel wat courgette gesneden voor de spaghetti. Al de rest moet ik nu ook opeens nog doen. Verder zit hij enkel maar met zijn gsm bezig. Ik zit nu dus met 4 manden strijk, eten dat ik opeens moet bereiden, huis dat moet gepoetst worden en alle voorbereidingen voor het feest morgen. Kan wel janken.
Heb tientallen keren gezegd te stoppen met wassen. Dat ik het niet trek, dat ik daar nu gewoon geen tijd voor heb. Maar nee, was insteken is lekker makkelijk. Kan hij zeggen dat hij heeft ‘geholpen’
Zie ik net dat er nog een was inzit
DeMolenhoek schreef:Hebben wij bewust niet omdat wij vinden dat kleding veel sneller kapot gaat. Maar goed. Vriend is nu weg met vader en ga straks gewoon aangeven dat hij maar gewoon niets meer moet doen. Kan ik ook geen verwachtingen hebben. Want vertrekken is hij echt niet van plan.
Klinkt leuk om dan de politie te bellen maar dat trek ik even niet om nog meer drama te krijgen.
elnienjo schreef:Lau schreef:Als je het een paar keer goed uitslaat en dan droogt aan bijv een hanger krijg je ook bijna geen kreukels.
Klopt. Alles wat niet in de droger mag hang ik ook gewoon uit. Kwestie van geen kleding kopen in kreukstof.