Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:casperzazoe schreef:Al de misdaad series die hier zijn genoemd, zijn niet de gene die ik zoekik denk dat ik verschillende series door elkaar ben gaan halen..
Kan je misschien wat gedetailleerder zijn dan? Misschien kunnen we beide (of meerdere) series er uit halen?
casperzazoe schreef:Haha als ik dat nog wist had ik het gedaan! Ik ken alleen geen namen van de acteurs. Ik vond het alleen op CSI Miami lijken omdat de 'baas' ook zo'n coole oudere man was, maar ik denk dat dat in elke serie ook zo isik ben daarna meerdere misdaadseries gaan kijken dus daardoor haal ik nu karakters en verhaallijnen door elkaar denk ik. Vond deze alleen iets echter, zonder allerlei tovenarij-dingen die in het echte leven niet bestaan. Ach, ik ga nu gewoon alle misdaadseries kijken en dan kom ik het vanzelf wel weer tegen
Nikass schreef:Hoe krijg je een column in een tijdschrift of krant?
Janine1990 schreef:dees_daan schreef:Volgens mij wordt de bestelling dan opgehaald als verkeerd bezorgd.. Je moeder zit dan met de factuur en zij hebben een telefoon en zijn niet te traceren.
Ooooh dat zal het zijn!
Nouja, pakket wordt geweigerd, dus moet goedkomen lijkt me...
xMarieke schreef:Pas op dat je dan daadwerkelijk thuis bent om het pakket te weigeren. Als ze het bij de buren afgeven en vervolgens komt iemand anders 'm ophalen, heb je alsnog hetzelfde probleem.
Britta31 schreef:germie schreef:Je kunt een kind bij de geboorte afstaan. Kan dit ook nog als ze ouder zijn?
Kan het ook als ze tieners zijn?Wel een goede vraag.Ik denk het wel,toch?
0091 schreef:Als dat had gekund dan hadden mijn ouders die manier zeker gevonden, maar helaas zat ik tot mn 18e aan ze vast
karuna schreef:Waarom worden mannen wel kaal op hun hoofd maar blijft bv baard,borst,kruishaar wel zitten?