Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:xSwanHeart schreef:Wat een leuk pakket, Saskiaojan!
Wat is die unicorn links?
Een sleutelhanger met licht en geluid en de ander is zon wiebel hoofd op zonne energie.
Ik hoop mijn pakket morgen of woensdag op de post te doen, was vandaag begonnen met inpakken, plakband op
Ushanka schreef:Mijn pakket is binnen!
Lieve SS, heel erg bedankt voor dit waanzinnige pakket. De cadeautjes zijn super en de vulling (bijna design) van de binnenkant van de doos was echt geniaal. Ik ben er zo blij mee. Zit momenteel in de zeemeerminnenstaart gewikkeld met een snackend hondje aan mijn voeten.![]()
Hierbij mijn fotoverslag.
Ik heb dit weekend weer hondenvoer besteld (2x 12kg) en dacht toen de doos gebracht werd alleen “huh, daar past dat voer toch nooit in”.Kostte me echt wel een paar minuten voordat ik doorhad dat het pakket van mijn SS afkwam, ben zo druk geweest met tentamens en mijn lootje dat ik haast vergat dat ik ook iemands lootje ben.
De doos! Met daarop mijn charmante adresverbergster.
[ [url=m/umacff.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voorzichtig opengemaakt en wauw! Ballonnen, glitters, kralen, wat mooi en vrolijk allemaal.![]()
[ [url=m/ggT3D9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DwxL27.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor die grijze fluffbal waren de ballonnen haast al het mooiste cadeau, meneer hapte erop los.
[ [url=m/ujW21U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle cadeautjes..
[ [url=m/dpxG3e.jpg]Afbeelding[/url] ]
..en uitgepakt.
[ [url=m/xnbtgR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KMto02.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XjQozj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CWk1G8.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint;
[ [url=m/wiwKjo.jpg]Afbeelding[/url] ]
De gummy pinguïns staan er niet allemaal op, want ze waren veel te lekker.Ons theedoosje is rijkelijk gevuld, mijn snoeppot en pokémonkaarten collectie ook, de hondjes zijn verwend, ik heb weer schrijfmateriaal en kan heerlijk warm de winter door. Het anatomische model van het paard vind ik zó leuk, die gaat zeker van pas komen! Nogmaals, dank je wel.
![]()
Dusss...
Michelle_96, ben jij mijn SS?
saskiaojan schreef:xSwanHeart schreef:Wat een leuk pakket, Saskiaojan!
Wat is die unicorn links?
Een sleutelhanger met licht en geluid en de ander is zon wiebel hoofd op zonne energie.
Ik hoop mijn pakket morgen of woensdag op de post te doen, was vandaag begonnen met inpakken, plakband op
lifeofmarit schreef:Nessa schreef:Ik had echt 8 december verzenden in mijn hoofd![]()
Vandaar dat ik vandaag een lading had verwacht, haha
Ik dacht dat ook,vandaar dat ik mijn pakket zaterdag op de post had