Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:17

lieveli schreef:
Weet je, ik vind er wel wat van. Maar zaken zijn zelden zwart-wit en omdat mijn man nog bezet was toen ik hem leerde kennen vind ik het ook hypocriet om er wat van te vinden. Dat, en als iemand zo in de put zit heb ik geen zin om nog te schoppen.
Ik denk dat niemand van ons in aanmerking zou komen om ooit Paus te worden, niemand is heilig.

Een schop nageven wil ik het niet noemen, an sich vind ik het best een scherpe opmerking. Ik denk dat respect en elkaar in de waarde laten hier sleutelwoorden zijn.

SophievdV

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:22

Ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt he. Ik doe vast ook dingen waarvan anderen zich af vragen waarom in vredesnaam.

Dus ga lekker je gang, zolang je maar niet aan mijn vent zit :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:25

Van getrouwde en gebonden mannen blijf ik af. Ik heb zelf meegemaakt hoe verwoestend het is voor de niet-wetende partner.
Maar nu ik na jarenlang weer single ben, heb ik stiekem best zin om eens vrijblijvend van bil te gaan, gewoon om me even heel erg vies en heel erg vrouw te voelen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:27

Maar dat is toch geen probleem Storm? Gewoon doen als je dat wil hoor.

Zelf vind ik dat maar 1 keer leuk en daarna weet ik weer waarom ik dat toch minder leuk vind :+
Maar komt ook omdat ik die sex vaak lang zo goed niet vind.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:27

Storm schreef:
Van getrouwde en gebonden mannen blijf ik af. Ik heb zelf meegemaakt hoe verwoestend het is voor de niet-wetende partner.
Maar nu ik na jarenlang weer single ben, heb ik stiekem best zin om eens vrijblijvend van bil te gaan, gewoon om me even heel erg vies en heel erg vrouw te voelen.
Hoezo zou je jezelf daardoor vies voelen?

Ik zal niet beweren dat het sinds de zomer bij 1 iemand is gebleven, maar er zit een verschil tussen eens wat leuks doen en iedere week een ander in je bed. Hier nu eigenlijk alleen iemand voor de fun, maar dit werkt alleen omdat we, buiten de sex/aantrekkingskracht, echt niet bij elkaar passen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:34

Tja, vreemdgaan. Altijd een gesprek wat kan blijven doorgaan denk ik.
Heb zelf op alle fronten 'ervaring'
Ben vreemdgegaan, ben bedrogen en ben degene geweest waarmee vreemd werd gegaan.
Allemaal wijze lessen geworden waar ik door gevormd ben, het is eigenlijk nooit zwart-wit is mijn ervaring.

En over bedpartners moet ik even goed nadenken..

Na even tellen heb ik gelukkig nog geen 2 handen nodig. 1 is een one night stand en de rest relaties of bijna relaties.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:36

Ik vind aantal bedpartners echt niet heel spannend. Of iemand er nou 1 of 20 heeft gehad, dat maakt iemand echt niet meer of minder. Enige wat ik minder vind is als je het doet vanwege het nummer *kuch 63 kuch*, maar verder.. zolang je jezelf én een ander er niet mee kwetst, lekker doen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:39

Mn vriend heeft ook veel meer bedpartners gehad :P
Hij was nogal losbandig geworden na een moeilijke jeugd en puberteit.
En hij is gewoon een lekker ding natuurlijk :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:41

Berdien schreef:
Ik vind aantal bedpartners echt niet heel spannend. Of iemand er nou 1 of 20 heeft gehad, dat maakt iemand echt niet meer of minder. Enige wat ik minder vind is als je het doet vanwege het nummer *kuch 63 kuch*, maar verder.. zolang je jezelf én een ander er niet mee kwetst, lekker doen.
Ik zie het ook zo, ieder mens is uniek en als diegene in mijn leven komt, is het eigenlijk vanaf dan van belang, alles daarvoor is niet erg relevant.

De twee jaar voor m'n relatie en het laatste half jaar is de teller behoorlijk omhoog gegaan, i.i.g. meer dan 2 handen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:43

Ah ja, ik denk dat best veel mensen een dergelijke fase hebben. Over het aantal handen ga ik in ieder geval geen uitspraken doen. Iets met Bokt is openbaar enzo :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:44

Berdien schreef:
Ah ja, ik denk dat best veel mensen een dergelijke fase hebben. Over het aantal handen ga ik in ieder geval geen uitspraken doen. Iets met Bokt is openbaar enzo :')
Ik hou het ook bescheiden _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:47

Iemands verleden wat dat betreft boeit me ook echt niets. Vreemdgaan echter wel. Nooit gekund en zal ik ook nooit gaan kunnen!

Ook kan ik echt niet (bewust) de andere partij zijn. Ben er wel eens achter gekomen dat ik dat was, was dus ook meteen over :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:55

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Ik hou het ook bescheiden _O- _O-

I lived.. <<)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:58

Over het aantal, er is ook een verschil in leeftijd. Als je 20 jaar bent en 10 bedpartners hebt gehad, vind ik dat best veel. Maar als je 40 bent, en al 20 jaar seksueel actief, is dat er maar 1 per 2 jaar. Eigenlijk helemaal niet zoveel dus...

En inderdaad, zoiets openbaar op bokt is niet slim.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:59

Shilow superpost!

Over wat je doet met wie en hoe veel/ bezet ja of nee... Moet iedereen lekker zelf weten.

Ik kan het niet op iemand met een relatie omdat ik geen zin heb om op een tweede plek te komen of betrokken te worden in drama. Misschien egoïstisch om het om mij te laten draaien maar zo sta ik er in.

Wat betreft seks voor de leuk, vinnik lastig. Ik kan mijn bedpartners op 1 hand tellen. Ik ben niet preuts maar ik moet mij wel comfortabel voelen bij iemand. Heeft enigzins te maken met serieuze metoo#oliebol maar ook met mijn persoonlijkheid. Ons is leuk voor het moment maar ik voel mij daarna eenzaam ofzo, ook al was het echt leuk. Fwb is fun maar ik kan dat niet loskoppelen qua emotie (ondanks dat ik mega rationeel ben). Ik houd het dus voor nu weer bij vleesvervangers :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:00

Robijntjah schreef:
Iemands verleden wat dat betreft boeit me ook echt niets. Vreemdgaan echter wel. Nooit gekund en zal ik ook nooit gaan kunnen!

Ook kan ik echt niet (bewust) de andere partij zijn. Ben er wel eens achter gekomen dat ik dat was, was dus ook meteen over :+
Op zich kan het wel, stel die twee hebben een soort van open relatie en mogen het van elkaar. Wat sowieso niet mijn ding zou zijn, maar wellicht bij anderen wel.Dan zie ik het probleem niet zo, als buitenstaander dan.

Goed, moet eerlijk toegeven dat het een vreemde gewaarwording was toen ik eens in zo'n situatie zat en we dus in het echtelijk bed van haar en hem belandden, dat dan weer wel :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:01

Ik denk dat de Jehova's Getuigen geen interesse in me hebben, zeg maar.

Ailill

Rytir schreef:
Shilow superpost!

Over wat je doet met wie en hoe veel/ bezet ja of nee... Moet iedereen lekker zelf weten.

Ik kan het niet op iemand met een relatie omdat ik geen zin heb om op een tweede plek te komen of betrokken te worden in drama. Misschien egoïstisch om het om mij te laten draaien maar zo sta ik er in.

Wat betreft seks voor de leuk, vinnik lastig. Ik kan mijn bedpartners op 1 hand tellen. Ik ben niet preuts maar ik moet mij wel comfortabel voelen bij iemand. Heeft enigzins te maken met serieuze metoo#oliebol maar ook met mijn persoonlijkheid. Ons is leuk voor het moment maar ik voel mij daarna eenzaam ofzo, ook al was het echt leuk. Fwb is fun maar ik kan dat niet loskoppelen qua emotie (ondanks dat ik mega rationeel ben). Ik houd het dus voor nu weer bij vleesvervangers :P
Hoe is dat nou, seks met een veganist?
Laatst bijgewerkt door Ailill op 10-04-18 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Berdien had liever nr 69 geweest ?

(Echt superflauw :') sorry)

En vies voelen? Welnee echt! Niemand heeft er wat mee te maken behalve jezelf hoor

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:03

lieveli schreef:
D'r komt een keer een dag dat ik ze binnen laat en ze tegenover twee kerels in een boxer komen te zitten. Uiteraard dan dus niet een voet tussen de deur, maar juist d'r voor :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:03

Oh hemel Ailill,je bent een jongen!

En terugkomend op me vies voelen, zo bedoelde ik het niet, eerder dirty, snap je, haha.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:04

Relaxed schreef:
Blijft toch bijzonder hier.. de ene keer wordt iemand bijna afgemaakt als er een bezet iemand bij betrokken is en nu is het ineens weer ok :')

Ik vind het ook niet ok. Ik heb er geen mening over, want het gaat mij niet aan.

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:04

Ailill schreef:
lieveli schreef:
D'r komt een keer een dag dat ik ze binnen laat en ze tegenover twee kerels in een boxer komen te zitten. Uiteraard dan dus niet een voet tussen de deur, maar juist d'r voor :')

Oef :') die raken compleet in paniek :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:05

Vleesvervangers :')

Ik vind dat je jezelf de kans moet kunnen geven om ervaring op te doen. Sex is ook iets wat zich ontwikkelt. En wat je fijn vindt kan veranderen. Dus schaam je niet als je meerdere bedpartners hebt gehad denk ik dan maar.

Echt goede sex is magisch en zeldzaam. Mijns inziens heb je meerdere partners nodig om een referentiekader te vormen. Maar als je het bij 1 houdt is het toch ook prima? Kortom; het maakt geen zak uit. Als jij je er maar goed bij voelt.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:07

Vriend-in-mijn-nachtkastje noem ik dat hier