Britta31 schreef:Ik ga morgen wel even kijken bij Zeeman in Groesbeek.
Oh dat is echt heel fijn! Mocht je ze vinden mag je me een pb'tje sturen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik zoek HEEL hard naar een plek in Nederland waar je english muffins kan kopen, gewoon plain. Wil ze best zelf afbakken maar echt niet from scratch maken. Waar oh waar koop ik die?
Emmaa_ schreef:Ik zoek HEEL hard naar een plek in Nederland waar je english muffins kan kopen, gewoon plain. Wil ze best zelf afbakken maar echt niet from scratch maken. Waar oh waar koop ik die?
s_v schreef:Hallo, ik ben opzoek naar deze rompertjes van de zeeman. Ik heb de set nu in maat 56, maar ik vind ze zo lief, dat ik ze ook graag in maat 62 en evt 68 wil, alleen zijn ze bij de zeeman filialen hier in de buurt allemaal op![]()
Is er iemand die nog in de zeeman komt deze week die even voor me wil kijken?![]()
[ [url=m/NQwWL6.jpg]Afbeelding[/url] ]
s_v schreef:Hallo, ik ben opzoek naar deze rompertjes van de zeeman. Ik heb de set nu in maat 56, maar ik vind ze zo lief, dat ik ze ook graag in maat 62 en evt 68 wil, alleen zijn ze bij de zeeman filialen hier in de buurt allemaal op![]()
Is er iemand die nog in de zeeman komt deze week die even voor me wil kijken?![]()
[ [url=m/NQwWL6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oscar schreef:Een twijfelaar had vroeger het formaat 120*200 maar tegenwoordig wordt een bed van 140*200 soms ook een twijfelaar genoemd. Welke afmeting zoek je?
silvericathy schreef:Ik ga binnenkort een kamer huren. Ik zou graag een twijfelaar hoogslaper die een gewicht tot minstens 200 kilo kan dragen hierin neerzetten...en liefst met genoeg ruimte om onder het bed een relax ruimte maken, bankje, tafeltje.
Ben een beetje aan het rondkijken...maar vind vooral kinderbedjes die tot max 150 kilo kunnen dragen. Voor mij zou dat prima zijn, maar er wil vast ook wel een keertje iemand blijven slapen... Een leuke jongen ofzo . En dan is 150 kilo te weinig draagvermogen.
Het budget is tot max €500 ongeveer... Maar kan voor een goed bed natuurlijk worden uitgebreid...maar niet te gek.