Nu wil ik hem ook.. Heb stiekem gewacht tot jij hem binnen had om te zien of hij lang genoeg is voor 1.80m +

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Oh myThanks Jodie! Ik denk dat ik daar perongeluk langsstruikel met de fiets zo na werk..
Benthe schreef:Ik helemaal blij met de postbode zojuist, vooral na die foto van jou, [naam]. Maar wat een teleurstelling! Staat echt van geen meter bij mij![]()
Ik heb een te vierkant figuur voor dit jurkje, te weinig heup en borst en te veel buikVind hem ook te lang en te weinig aansluitend. Super jammer!!
Gaat dus weer terug..
MarliesV schreef:Whahaha, you made my day met deze post![]()
Vind het jurkje prachtig, iedereen die hem hier heeft geschowd,maar ben bang dat hij nog al tekent rond mijn buik.
Heb slanke benen en een behoorlijke zwemband, die ga je denk ik zien of niet?
Emmaa_ schreef:Benthe schreef:Ik helemaal blij met de postbode zojuist, vooral na die foto van jou, Emma. Maar wat een teleurstelling! Staat echt van geen mjeter bij mij![]()
Ik heb een te vierkant figuur voor dit jurkje, te weinig heup en borst en te veel buikVind hem ook te lang en te weinig aansluitend. Super jammer!!
Gaat dus weer terug..
Aaah nee wat zonde! Ik heb inderdaad een E cup en behoorlijk dikke billen en iets minder buik, maar wel zonde zeg
MarliesV schreef:Frummels schreef:Oh myThanks Jodie! Ik denk dat ik daar perongeluk langsstruikel met de fiets zo na werk..
Whahaha, you made my day met deze post![]()
xU_Blinghx schreef:Oh Daar loop ik regelmatigWinkel is me nooit opgevallen, toch maar eens binnenlopen