Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:12

Zie het maar als een compliment. Je bent tenminste interessant genoeg :D

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 22:23

Dani199764 schreef:
Hahaha t is echt een hele makkelijke lieve jongen. Kan je in pb wel een foto sturen? Dat vond hij wel prima, hij vind t zelf ook spannend namelijk haha

Oke nu ben ik wel een beetje nieuwsgierig :+ :) Maar ik kan niks garanderen haha, ben ook niet bepaald actief op zoek ofzo en druk en ook stiekem wel een beetje kieskeurig vrees ik :')

En omg meelezers uit het dorp.... Dat mensen dat doen :+

sabrinaboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 22:46

Jups weten vaak nog meer dan jijzelf he alja lol

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 22:50

Ja meelezers uit het dorp dat lijkt me ook niet zo chill!
Inmiddels heb ik nog steeds niet afgesproken met degene die ik echt wil. Ik ben al een paar keer zeeeer duidelijk geweest en dan zegt hij dat hij wel heel graag wil afspreken, maar vervolgens komt er dan weer niks dus ik laat het nu gewoon zo. Als hij er zelf mee komt spreek ik af en anders jammer dan.
Ik heb nu voor aanstaande zaterdag afgesproken met iemand anders.. ik heb niet het idee dat dat echt iets gaat worden, maar je weet het nooit! Kan sowieso geen kwaad om een paar keer af te spreken met mensen waarvan je niet gelijk super enthousiast bent. Ik vind deze op de app niet heel boeiend, maar hij wilde gelijk bellen (vond ik eigenlijk doodeng haha) en toen was het super gezellig.. daarom toch maar een dagje Amsterdam afgesproken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:22

Dat risico loop je als je zulke persoonlijke dingen plaatst.. maar de mensen die erover praten hebben duidelijk zelf niks interessants te melden :+

Ik had vanavond een 2e date, maar totaal geen aantrekkingskracht. Wisten we al, maar konden wel leuk kletsen ;)

En weer een getrouwde man ontmaskert.. ze zijn zo dom :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:38

ze mogen er van mij best over praten dat ishet probleem niet maar ik wens er niet op aan gesproken te worden, volgens mij is het mijn leven en niet dat van mijn dorp en ben ik hun geen verantwoording schuldig :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:45

Ik heb zaterdag ook weer een date, jongen waar heb via de app echt goed mee klikt en waar ik nu al om kan lachen. Nu eens hopen dat ie in het echt ook zo is, ik wil van mijn vloek af :+

Komen weer heel wat stomme mannen voorbij.. balen meiden :(:)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 00:17

Relaxed schreef:
En weer een getrouwde man ontmaskert.. ze zijn zo dom :n

Wat is dat toch met die getrouwde mannen.. afgelopen zaterdag stapte ik op iemand af in de kroeg, maar hij zei al vrij snel niet beschikbaar te zijn. Oké nou prima, wij naar een discotheek ernaast.. komen ze nog geen half uur later achter ons aan. Toen kon het ineens wel. Hele leuke avond gehad hoor, maar blijf dat toch raar vinden.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:35

Yvankaxx schreef:
Ik heb zaterdag ook weer een date, jongen waar heb via de app echt goed mee klikt en waar ik nu al om kan lachen. Nu eens hopen dat ie in het echt ook zo is, ik wil van mijn vloek af :+

Komen weer heel wat stomme mannen voorbij.. balen meiden :(:)

Vergeet de stomme vrouwen niet _-:(
:+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:12

Excuus, er zijn ook stomme vrouwen :Y)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:12

Hihih ja hoor, zijn ook genoeg stomme vrouwen..

Maar wij in dit topic uiteraard niet! ;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:36

DanielleB schreef:

Nee zeker niet.

Meer die matches die niks zeggen etc :P

Tinder op IJsland was in ieder geval best interessant :wow: ook al had ik er niks aan :(

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:39

Verhuizen naar Ijsland dus

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 14:15

Wat en stomme sukkels zijn er zeg! Als ze ineens minder interesse hebben zou ik er geen energie meer in steken.

Zijn er nog meiden uit België in dit topic? Ik weet een hele leuke vent uit Antwerpen, is super handig, spontaan en leuk gezelschap. Hij wordt 30 dit jaar.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 14:15

Iets te ver weg voor mij hahah

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:01

DanielleB: lastig die onduidelijkheid.. als ie na een paar keer slapen en uit eten gaan nog niet echt verliefd is zou ik daar wel wat onzeker van worden. Maar ik ben dan ook wel iemand die vrij snel verliefd wordt, bij sommigen moet dat wat meer groeien.

Colien: super leuk, gefeliciteerd! *\o/*

florence123: wat vervelend zeg... en jezelf snel hechten aan iemand?? In mijn ogen als je al date vanaf september en zoveel gedeeld hebt is het niet meer dan logisch, dat is niet te snel hoor... zou daar echt duidelijkheid vragen en knoopjes doorhakken!

Leuk verder de dates die er weer aankomen *\o/*

Bij mij even beetje laag pitje, lopen wat dingetjes die me nogal in de war maken dus mijn hoofd staat niet zo erg naar daten momenteel, eerst wat andere dingen uitvogelen :o
Heb wel 1 match nog beloofd te gaan eten samen, nu is hij morgen in de buurt... zou het niet moeten doen ivm alles wat nu loopt maar ook wel weer zin in een gezellige avond.... maar even over denken :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:07

Hij zegt inderdaad dat hij niet snel verliefd wordt. Dat geeft ook niks. Maar als ik vraag hoe of wat krijg ik te horen; je bent een leuke dame....
Dat komt allemaal niet erg overtuigend over.
En in 3 week tijd is het al de 2e weekend dat ik er onzeker en me er rot over voel.
Dus heb zoiets van als hij écht iets met mij wil, zal hij toch een beejte " zijn methode " over de boeg moeten gooien en me het meer laten zien.

Begrijp ik. Anders doe je toch echt van ff eten en voor de rest niet na de tijd nog ergens zitten?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:11

Oef, zou er de kriebels van krijgen als iemand tegen me zou zeggen dat ik 'een leuke dame' ben. Dat geeft t gevoel dat t leuk is, maar eigenlijk niet genoeg en mijn associatie met 'dame' is ook niet heel positief hahaha.
Lastig hoor..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:22

Ja nou precies... Wel antwoord; natuurlijk wil ik ook een relatie etc...

Dus daaruit maak ik ook uit dat we dus nog geen "vriend/vriendin" zijn.

Maar het is me allemaal net wat te kalm zeg maar.. hij begrijpt wel dat ik meer duidelijkheid wil maar geeft dat dan uiteindelijk niet.

Ik wacht deze week dus af of hij deze week vraag om af te spreken, als dat niet zo is.. trek ik mijn conclusies en stop ik er mee. Dan maar ff geen man hahah

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:25

DanielleB schreef:

Ik kan soms echt een b*tch zijn hoor :Y)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:28

Volgens mij zijn de mannen gewoon van het afwachten ofzo hoor. Ik heb ook echt zelf duidelijkheid moeten vragen bij mijn vriend (ooh wat voelt dit nu toch anders hahaha).

Ooh en ik kan ook echt wel een enorme kreng zijn. Weet heel mijn omgeving, en mijn vriend heb ik ook al kennis laten maken met mijn krengen-kant. Echter was die krengen-actie niet voor hem bedoelt :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:33

Ja ik ben van mijn ex gewend die me overspoelde met complimenten en liefde oid...
Hij is heel anders, dat geeft niks.. Maar ik wil wel een beetje weten hoe of wat.

En dit is al de 2e keer dat ik dit aangeef/vraag. Maar zelfs als ik het vraag, krijg ik nog geen duidelijkheid. En daar kan ik echt heel slecht tegen.

Hahah in elke vrouw schuilt een enorme kreng :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:34

Ik heb ook een krengen-kant ~~}> weet ik ook van mezelf wel. Niks mis mee toch hahah..

DanielleB, inderdaad heel even afwachten en de bal bij hem leggen, hoe vervelend het ook is maar het moet wel echt van 2 kanten blijven komen... -O-

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:37

Ik ben dat idd ook gewend van mn ex..als je dan ineens weinig duidelijkheid krijgt, is dat best lastig. Aan de andere kant, als het goed zit, zit het goed en heb je die extra bevestiging niet nodig. Maar in jouw geval komt t idd nogal wat tam over. Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt en als hij je dat niet kan geven, is de boodschap misschien ook duidelijk..

O ja..af en toe lekker bitchen..:= dat is gewoon ook lekker. Hoort erbij en mag als je vrouw bent. :j

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:39

Ik heb soms ook een chaggie dag.. Heeft dan niet eens een bepaalde redden maar dan heb ik echt even een blghhhhhhhhh dag.. Dan moet je er bij mij ook om denken :Y)

In een relatie hoef ik inderdaad niet de hele tijd bevestiging, maar dat ik na 2,5 maand nog steeds niet weet wat we van elkaar zijn en dat ik elke keer tegen mijn ouders ofzo moet zeggen dat ik het niet weet of ik hem wel zie omdat ik niks hoor, is gewoon niet leuk....

Dus de bal ligt bij hem, hij weet het nu... en anders stop ik er mee. Kost me anders te veel energie, hoe leuk ik hem ook vind. Dan is hij gewoon niet geschikt voor mij