Lekker zeg! Hoop mannengeuren inderdaad haha! Hoe is die blabla-appel van GC?
En Yv
Pirouette66
Geplaatst: 18-05-16 19:42
Macintosh Apple ruikt naar frisse rode appels. Lekker voor in de keuken, maar ook om te mengen met andere fruit-, bloemen- of bakkerij-geuren. Ik ben de laatste tijd veel aan het mixen en appel past bij heel veel geuren
Ik heb een Golden Sands large backup gehaald, medium Summer Peach, large Black Coconut en Picknick in the Park. Ik vond Black Coconut als tart maar niks dus heb er nooit meer aan geroken. Maar vandaag Zo mooi en zo lekker!
Pirouette66
Geplaatst: 18-05-16 20:50
Mooie bestelling
Haha Lisitano, we nemen die uitspraken dat je niks meer gaat kopen toch niet serieus
Ik heb al een maand of 2 niks gekocht ben aan het sparen
_sylvia_
Geplaatst: 18-05-16 21:24
Lekkere bestellingen weer
Ik heb nog een custom order gedaan bij SM En ik zit te wachten tot de1000poot Colonial Candle op voorraad heeft, daar wil ik ook wat van proberen
Yv_
Geplaatst: 18-05-16 21:47
Gaaf ElJinete!!
Hahahaha Lisotano
Ik had een paar testblokjes gekregen van Colonial: doen het erg goed, lekker sterk!!
Alleen nog even foto van de brander, krijg niet alle geuren op 1 foto en Lisitano heeft haar deel al gekaapt . Mocht van Yonker heel lief de Hidalgo even uitproberen . Wat een pracht
Ik heb idd mijn spulletjes al opgehaald bij Yv net Alles ruikt zo lekker Mijn brander is zonder lampje, maar perfect voor ons interieur en zelfs mijn vriend vindt deze mooi Hij is wel heel klein voor die 40 euro
Black Coconut staat hier al een tijdje aan, zo lekker Echt sterk. En in de Scentsy brander Crunchy Leaves van GC.