Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:04

CharlotteJay schreef:
ik heb sinds maandag mijn rijbewijs maar ik heb de auto's al zo een 20 keer stil laten vallen en 2 keer huilend uitgebarsten ...
nu wil ik niet meer rijden -O- ik vind het werkelijk vreselijk :(

Ga op een parkeerterrein oefenen met optrekken en stoppen. Op en gegeven moment krijg je het door :) Lesauto is nou eenmaal anders dan de auto waar je nu in rijd gok ik :) Eerste paar keren in mijn moeders auto is de auto ook echt heel vaak afgeslagen. Maar je hebt het al snel door :) Gewoon desnoods 2 uur oefenen op een parkeerterrein.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:30

soloro schreef:
CharlotteJay schreef:
ik heb sinds maandag mijn rijbewijs maar ik heb de auto's al zo een 20 keer stil laten vallen en 2 keer huilend uitgebarsten ...

Ga op een parkeerterrein oefenen met optrekken en stoppen. Op en gegeven moment krijg je het door :) Lesauto is nou eenmaal anders dan de auto waar je nu in rijd gok ik :) Eerste paar keren in mijn moeders auto is de auto ook echt heel vaak afgeslagen. Maar je hebt het al snel door :) Gewoon desnoods 2 uur oefenen op een parkeerterrein.

ja als ik terug ben van vakantie ga ik dat wel doen want de auto waar ik wel mee overweg kan is stuk en kan niet meer gemaakt worden dus nieuwere auto komt donderdag en na de vakantie ga ik dat op een afgelegen weg doen :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:31

soloro schreef:
CharlotteJay schreef:

Had ik ook :j eerste keer natuurlijk toen ik vooraan in de rij voor een stoplicht stond met een hele rij auto's achter me :=

Ik vond het lessen ook echt vreselijk en nog een tijdje na ik mijn rijbewijs had ook, maar nu vind ik het stiekem best wel leuk!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:33

CharlotteJay schreef:

Probeer bij 't optrekken eerst een klein beetje gas te geven, tussen de 1 - 2 touren, en laat dan je koppeling op komen. Als je in de stress raakt, is de kans groot dat je op deze manier wel weg komt. Been there....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:34

marrlinde schreef:
Of mensen John of Sjon heten hangt wel eens een beetje af van het verstandelijk vermogen van betreffende persoon... :')

:') Van welk persoon? De gene die het zegt of?

'mijn' john uh sjon zou nooit op zichzelf wonen , zou nooit rijbewijs halen. Nu woont hij alleen , heeft een rijbewijs en rijd met kar. Hij laat iedereen een poepje ruiken :')

Confession , ik heb gewoon 3 tassen met boodschappen gehaald vandaag , zonder fiets tassen pff :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 23:29

Rebecca schreef:
marrlinde schreef:
Of mensen John of Sjon heten hangt wel eens een beetje af van het verstandelijk vermogen van betreffende persoon... :')

:') Van welk persoon? De gene die het zegt of?

'mijn' john uh sjon zou nooit op zichzelf wonen , zou nooit rijbewijs halen. Nu woont hij alleen , heeft een rijbewijs en rijd met kar. Hij laat iedereen een poepje ruiken :')

Confession , ik heb gewoon 3 tassen met boodschappen gehaald vandaag , zonder fiets tassen pff :')

Beide af en toe. Ik merk dat mijn clienten grotendeels Sjon worden genoemd of zichzelf zo noemen, en de "zakenlui" John (als er niet Jôhn met een accentje van gemaakt wordt).

SpikkelFire

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 01:28

Ik heb de rest van mn pak koekjes bij mn ontbijt gegeten :o

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 07:56

Wat een aparte tijd voor ontbijt :+

edit: oh duh ja, daar waar jij bent is het wel een normale tijd voor ontbijt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:15

Confession: Ik zie nu dat er een mod op zwart is gegaan en ik ben natuurlijk nieuwsgierig waarom. :') Wat een slechte ramptoerist ben ik hahah.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:21

Amandavd schreef:
Confession: Ik zie nu dat er een mod op zwart is gegaan en ik ben natuurlijk nieuwsgierig waarom. :') Wat een slechte ramptoerist ben ik hahah.

Haha ik merkte het ook al.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:34

Er zit een gigantische spin op de muur naast de trap en nu durf ik niet naar boven. No way dat ik langs dat monster ga. Blijf wel beneden tot m'n moeder hem weg heeft gehaald.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 11:18

unihorses schreef:
over namen gesproken de afgelopen 3 weken ben ik 4x thuis geweeest en heeft mam me 6x ofzo de naam van mijn zusje genoemd heel vervelend en t dan proberen goed te praten met ik ben moe

Ik doe dat met de kat en de hond _O-

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:23

Ik heb nog nooit naar Bohemian Rhapsody geluisterd... Tot vandaag, valt tegen :o :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:34

gerpiegorp schreef:
Ik heb nog nooit naar Bohemian Rhapsody geluisterd... Tot vandaag, valt tegen :o :+

Niet om je te veroordelen hoor :)
Afbeelding

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 13:29

_sharonnn schreef:
gerpiegorp schreef:

[ [url=m/JnqJT3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Precies dit!
BR is my jam! En inderdaad, als diegene niet meezingt en alle achtergrond geluidjes mee doet met zn stem dan is diegene niet mijn vriend :+

Edit: Maar nu ben ik oprecht nieuwsgierig gerpiegorp. Hoe kun je m nog nooit gehoord hebben?!
Is toch een van de bekendste nummers ooit. Je hebt m toch vast wel ooit op de radio gehoord?

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:29

Ik word echt chagrijnig van die vreselijke zeiktopics. Dat mensen het zo vreselijk zwaar hebben en dat precies hún alles overkomt, en dat ze het allemaal niet meer zien zitten. Ik denk dan, in plaats van gaan zitten mokken op Bokt in de hoop wat lieve woordjes en schouderklopjes te krijgen kun je ook proberen je te richten op de positieve dingen.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:45

Ik ken dat dus ook niet maar wel ff opgezocht hahaha

Edit: het refrein kwam en ik herkende t meteen... Wilde bijna meezingen.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:15

miniatuur confession: Ik vind mezelf verschrikkelijk handig.. *D :j let op, ik heb een kattenkrabpaal in elkaar gezet ging zeker 3x de mist in...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 17:04

_Yasmine_ schreef:
miniatuur confession: Ik vind mezelf verschrikkelijk handig.. *D :j let op, ik heb een kattenkrabpaal in elkaar gezet ging zeker 3x de mist in...

Achjoh, je kat vind de doos toch leuker dan wat er in zat :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 17:08

Steeph schreef:
_Yasmine_ schreef:

_O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:03

True, katten zijn vreselijk ondankbaar als je aankomt met cadeau's :') of het moet eetbaar zijn haha

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:07

Maar een doos is het allerleukste dat er is! Of een propje van een kassabon.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:08

Confession: Ik voel me even heeuuul heul eenzaam, en ik weet niet waarom.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:12

_sharonnn schreef:
gerpiegorp schreef:

[ [url=m/JnqJT3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit doet me pijn |(

Ik had het gewoon totáál anders verwacht, niet echt rekening gehouden met het feit dat het muziek is van de vorige eeuw. Tekst etc, is wel erg mooi, alleen de muziek zelf en hoe het is gezongen spreekt me niet zo aan...

Confession: ik heb soms zin om gewoon op de grond te gaan liggen en te gaan slapen.. :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:15

Steeph schreef:
_Yasmine_ schreef:

Nee ze zitten er braaf in :j
Maar dat komt door de puppy op de grond! Ze moeten wel omhoog om veilig te zitten.