Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirjam1202 schreef:Hi! Weet iemand waar deze nog te vinden is..? Ben er echt al een hele tijd naar op zoek want vind hem echt geweldig!!
[ [url=m/JLZSbN.png]Afbeelding[/url] ]
Of de mini:
[ [url=m/kCny1j.png]Afbeelding[/url] ]
Domi_94 schreef:Mirjam1202 schreef:Hi! Weet iemand waar deze nog te vinden is..? Ben er echt al een hele tijd naar op zoek want vind hem echt geweldig!!
Of de mini:
Die is inderdaad heel mooi. Op Vestiaire Collective staat er volgens mij nog 1 te koop:
https://www.vestiairecollective.com/wom ... lor=Yellow#3
Domi_94 schreef:Mirjam1202 schreef:Hi! Weet iemand waar deze nog te vinden is..? Ben er echt al een hele tijd naar op zoek want vind hem echt geweldig!!
Of de mini:
Die is inderdaad heel mooi. Op Vestiaire Collective staat er volgens mij nog 1 te koop:
https://www.vestiairecollective.com/wom ... lor=Yellow#3
Domi_94 schreef:weer een prijsstijging bij LV ja? 5-5 zijn de prijzen ook al gestegen...Na heel lang wikken en wegen over welke keuze te maken (met het oog op dat er verhalen in de ronde gaan over een prijsstijging per 11/6) heb ik de Félicie Pochette gekocht.
Ik heb nog enkele andere tassen op het oog, wie hier ervaring mee heeft, vooral in verband met het leer, shoot: Noé (klassiek, monogram) en Spring Street / Cherrywood BB (beide zwart, het leer lijkt mij zo gevoelig).
Zou in de Noé een 13 inch laptop passen, gezien de maten?
BertBaley schreef:Is dat die zaak in a’dam? Ik ga er altijd even naar binnen en zelfs mijn vriend zegt dan nou die LV’s zien er allemaal niet uit, zó gebruikt! Ik keek altijd alleen naar LV dus over de rest kan ik niet oordelen.
BertBaley schreef:Is dat die zaak in a’dam? Ik ga er altijd even naar binnen en zelfs mijn vriend zegt dan nou die LV’s zien er allemaal niet uit, zó gebruikt! Ik keek altijd alleen naar LV dus over de rest kan ik niet oordelen.
Patty14 schreef:Zijn hier mensen die ervaring hebben met https://etoile-luxuryvintage.com/ ?
Mirjam1202 schreef:Wauw! Hele gave collectie van DG! Niet mijn smaak, maar wel super eigen en mooi!
Ik heb inmiddels m’n LV Pochette metis 3 dagen in gebruik en vind hem nu nog mooier en gaver dan voordat ik hem had! Echt ontzettend blij mee! Vind het formaat super handig, omdat hij absoluut niet groot is, maar je toch nog heel veel ruimte hebt voor je dagelijkse dingen!
[ [url=m/q7T65m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb er ook een bandeau bij gekocht!
[ [url=m/GoBdjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Regendans schreef:Schopje! Hebben bokkers hun collectie nog aangevuld in de afgelopen maanden?
Ik ben op zoek naar een zwarte tote, als aanvulling op mijn neverfull. Heeft iemand ervaring met de ysl tote, of een aanrader voor een zwarte tote bag?
En zijn er bokkers met de Louis Vuitton key pouch of key holder? Ik zoek iets voor mijn sleutels maar ik hoor en lees toch verschillende ervaringen.