Nog een in Delft
Heb 1x onweer gehoord en 5minuten regen en het zonnetje schijnt alweer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Nou riemen vast want we gaan nog een keer!
Mijn neef en broer zijn vanmorgen wezen wielrennen en die waren net bij die boerderij toen de bliksem erin sloeg! Zo onverstandig om met dit weer te gaan fietsen
kiki1976 schreef:Ik moet bij sommige berichtjes wel lachen, geen idee waar jullie "hier" ligt![]()
Zo te zien komt er straks weer een bui aan, begint meer te waaien, begint te rommelen (kop van NH)
kiki1976 schreef:Ik moet bij sommige berichtjes wel lachen, geen idee waar jullie "hier" ligt![]()
Zo te zien komt er straks weer een bui aan, begint meer te waaien, begint te rommelen (kop van NH)
Michelle_96 schreef:leestmee schreef:Hier Ruinerwold begint het flink te waaien en te betrekken. Hoop dat er wat uit komt
Meppel, berghuizen en rouveen ook veel wind nu.. ik hoop dat in meppel niks komt vind het maar niks onweer:( en zou eigenlijk bezoek krijgen vanuit berghuizen maar die wil niet meer fietsen nu
JuliaKamm schreef:Ik heb een hele gave foto van vandaag, wolken waren heel bijzonder, misschien weten jullie wat het is? Het zijn een soort van 'golfjes' als het ware, alsof het geschilderd is! Heel gaaf!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]