en verander ook steeds. Ach tegen de tijd dat ik ga passen zie ik het wel. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb ook een hele zwarte jurk aangehad (héél gaaf, en onder het kant zou dan evt ook wit ipv zwart satijn kunnen), en met grotendeels zwart. Maar uiteindelijk ben ik toch meer van de kleur, zwart is voor mij nog steeds voor begrafenissen ipv bruiloften. Maar het is wel mooi
Prairy schreef:Ik was het topic een beetje uit het oog verloren
De roze jurk die uitloopt in een sleep vind ik echt super gaaf! Ik heb ook een aantal roze (niet zo roze als die verderop in het topic kwamen) aangehad, maar het was voor mij te lief.
Voor de Sophia Tolli liefhebsters (including me), er zijn niet heel veel winkels die dat merk voeren, in Eindhoven zit er in ieder geval een. Daar kunnen ze evt. ook een jurk op zicht laten komen zodat je die kunt passen. Uiteraard ben je dan niet verplicht om die te kopen.
Mijn eigen jurk is ook een Sophia Tolli, nu wel aangepast van wit-zwart naar wit-aqua![]()
De dames die getrouwd zijn, erg mooie jurken allebei! Ik vind zowel de sissi stijl, maar ook de slanke stijl erg mooi (mooie open rug!)
Ik heb 1 pasafspraak gedaan met mijn moeder, 2 oma's, zusje en schoonzusje. Eens, maar nooit meer. Sowieso is het een crime om zoveel mensen bij elkaar te krijgen. En zij vonden eigenlijk alles mooi wat ik aantrok, of hadden hetzelfde commentaar als ik.
Uiteindelijk heb ik lekker in mijn eentje op mijn gemak mijn jurk gevonden (in de 2e winkel) en toen nog een keer mijn moeder laten komen om te kijken. Dat was voor mij een stuk rustiger en relaxter.
En in 5 maanden tijd je bruiloft regelen, waarom niet? Het is net als met een huis kopen, soms zul je wat compromissen moeten sluitenZelfs al neem je 2 jaar de tijd, dan nog is het niet gezegd dat je dan alles beter geregeld krijgt dan in 5 maanden. En hulp inroepen, vinden mensen vaak leuk en jij bent ermee geholpen.
Edit: Ik zie nu dat waar je een bruidsjurk (korting) kan winnen, dat ze daar ook Sophia Tolli en David Tutera (van die mooie roze jurk) voeren, dat is de winkel die in bedoelde in Eindhoven, daar ben ik dus geweest. Vriendelijke mensen wel
(duurt laaaaaang)
schoonzus van mijn kant van de familie...
.
.

Prairy schreef:Joolien schreef:Ik neem mee, mijn moeder, schoonmoeder, schoonoma en beste vriendin![]()
Maar goed, eerst nog maar gevraagd worden(duurt laaaaaang)
Gewoon een deadline stellen, heb ik ook gedaan, werkte prima3 dagen voor de deadline lag hij op zijn knie
hij ging op vrijdagavond voordat we op vakantie gingen "iets doen".. ik wist genoeg

Prairy schreef:Wisten jullie trouwens dat in de UK het de gewoonte is dat de dames de heren ten huwelijk mogen vragen in een schrikkeljaar? Mocht je echt niet meer kunnen wachten...
Laat het nu net 2016 een schrikkeljaar zijn